Εμφάνιση απλής εγγραφής

Organizing a computer system in the hotel industry (front office).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαντή, Ελένηel
dc.creatorMandi, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:21Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:21Z
dc.date.issued2014-06-04T10:41:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5542
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office), σκοπός και στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε όσο πιο ρεαλιστικά και αντικειμενικά γίνεται, την σημασία της οργάνωσης μηχανογραφικού συστήματος και την αποδοτικότητα της σε μια επιχείρηση και συγκεκρι- μένα στην ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς και τη μελέτη και την εξαγωγή αποτελεσμάτων για το κατά πόσο τα σύγχρονα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μηχανογράφηση. Εκείνο που συμβάλλει στην επιτυχία μιας επιχείρησης , εκτός από ένα ικανό ανθρώπινο δυναμικό, είναι η παρουσία και σωστή χρήση της τεχνολογίας. Με την εργασία αυτή γίνεται μια απόπειρα να κατανοήσουμε την Ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με την οργάνωση του μηχανογραφικού συστήματος και τις ξενοδοχειακές μονάδες, Επιχειρούμε λοιπόν να αποκτηθεί μια εικόνα, χρησιμοποιώντας πρωτογενής και δευ- τερογενής πηγές. Οι πρωτογενείς πηγές περιλαμβάνουν ένα ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε για να υπάρχει πρακτικά και όχι μόνο θεωρητικά μια πιο ξεκάθαρη όψη, μέσω της άμεσης επαφής με το ανθρώπινο δυναμικό των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν την βιβλιογραφία, αρθρογραφία και την δικτυογραφία, όπου ορίζονται και διαχωρίζονται βασικές έννοιες και ορισμοί που σχετίζονται με το θέμα. Η εργασία μας χωρίζεται ουσιαστικά σε έξι κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε το θέμα της εργασίας μας, δηλαδή την οργάνωση του μηχανογραφικού συστήματος (front office) στο ξενοδοχείο. Στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια επισκόπηση στην τουριστική βιομηχανία και στο τομέα στέγασης αναφερόμαστε περιληπτικά στη σημασία του τουρισμού παγκοσμίως, στην εξέλιξη του ξενοδοχείου στην πάροδο του χρόνου και στις κυριότερες κατηγορίες και διακρίσεις ξενοδοχείων. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνετε μια λεπτομερής ανάλυση στα συστήματα παρακολούθησης των εσόδων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ποιο συγκεκριμένα αναφέρονται το χειρόγραφο, το ημιαυτοματοποιημένο και το πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα καθώς και τα μειονεκτήματα του κάθε συστήματος. Το τέταρτο κεφάλαιο αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας, αναφερόμαστε στην main courante με τα επιμέρους τμήματα, κρατήσεις- πληρότητα δυναμικότητα ενός ξενοδοχείου, την μισθοδοσία και την αποθήκη. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται οι στόχοι της έρευνας, οι πρωτογενείς πήγες, σχεδιασμός του ερωτηματολογίου και η ανάλυση και τα αποτελέσματα της έρευνας. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο βγάζουμε τα γενικά συμπεράσματα με την σωστή μηχανογράφηση του front Office.el
dc.description.abstractThe front desk area of a hotel is probably the place where the guest is going to be most aware of computerization in a hotel. The primary reason for making use of computers in the hotel industry is to increase room occupancy rates and multiply profits. A good computer system in a hotel provides many benefits: Advanced reservations, Detailed and efficient check-in and check-out procedure for individuals and groups, Auditing of customers and debtors accounts (effective and updated sales ledger system), Guest history, Aid to sales and marketing business strategies, Payroll processing Statistical reports, Monitoring of warehouse The object of this dissertation is to present in a clear and readable style, the latest information in organizing a modern and efficient computer system in the hotel industry. Topics covered in the 6 chapters of this dissertation include: introduction and a 2 page summary of the aims and objectives of the assignment, chapter 2 the hotel industry a short history review and general information of hotel distinction, chapter 3 a detailed analysis of the systems monitoring revenue in a hotel. It specifically referrers to the manuscript, the semi-automated and fully automated system and the advantages and disadvantages of each system, chapter 4 the evolution of technology. It analyses the interaction between main courante and reservations, occupancy reports, accounts, payroll and warehouse operations, chapter 5 our survey and methodology and chapter 6 the results and conclusions of the survey. Following the annex and bibliography (literature) used. This dissertation is a valuable text for undergraduate students. It also provides much useful information for managers in the Greek hotel industry.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office).el
dc.titleOrganizing a computer system in the hotel industry (front office).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαντή, Ελένηel
heal.creatorNameMandi, Elenien
heal.publicationDate2014-06-04T10:41:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5542
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την οργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office), σκοπός και στόχος της εργασίας είναι να δείξουμε όσο πιο ρεαλιστικά και αντικειμενικά γίνεται, την σημασία της οργάνωσης μηχανογραφικού συστήματος και την αποδοτικότητα της σε μια επιχείρηση και συγκεκρι- μένα στην ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς και τη μελέτη και την εξαγωγή αποτελεσμάτων για το κατά πόσο τα σύγχρονα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν μηχανογράφηση. Εκείνο που συμβάλλει στην επιτυχία μιας επιχείρησης , εκτός από ένα ικανό ανθρώπινο δυναμικό, είναι η παρουσία και σωστή χρήση της τεχνολογίας. Με την εργασία αυτή γίνεται μια απόπειρα να κατανοήσουμε την Ελληνική πραγματικότητα σε σχέση με την οργάνωση του μηχανογραφικού συστήματος και τις ξενοδοχειακές μονάδες, Επιχειρούμε λοιπόν να αποκτηθεί μια εικόνα, χρησιμοποιώντας πρωτογενής και δευ- τερογενής πηγές. Οι πρωτογενείς πηγές περιλαμβάνουν ένα ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε για να υπάρχει πρακτικά και όχι μόνο θεωρητικά μια πιο ξεκάθαρη όψη, μέσω της άμεσης επαφής με το ανθρώπινο δυναμικό των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι δευτερογενείς πηγές αφορούν την βιβλιογραφία, αρθρογραφία και την δικτυογραφία, όπου ορίζονται και διαχωρίζονται βασικές έννοιες και ορισμοί που σχετίζονται με το θέμα. Η εργασία μας χωρίζεται ουσιαστικά σε έξι κεφάλαια: Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε το θέμα της εργασίας μας, δηλαδή την οργάνωση του μηχανογραφικού συστήματος (front office) στο ξενοδοχείο. Στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια επισκόπηση στην τουριστική βιομηχανία και στο τομέα στέγασης αναφερόμαστε περιληπτικά στη σημασία του τουρισμού παγκοσμίως, στην εξέλιξη του ξενοδοχείου στην πάροδο του χρόνου και στις κυριότερες κατηγορίες και διακρίσεις ξενοδοχείων. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνετε μια λεπτομερής ανάλυση στα συστήματα παρακολούθησης των εσόδων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ποιο συγκεκριμένα αναφέρονται το χειρόγραφο, το ημιαυτοματοποιημένο και το πλήρες αυτοματοποιημένο σύστημα, αναφέρονται τα πλεονεκτήματα καθώς και τα μειονεκτήματα του κάθε συστήματος. Το τέταρτο κεφάλαιο αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας, αναφερόμαστε στην main courante με τα επιμέρους τμήματα, κρατήσεις- πληρότητα δυναμικότητα ενός ξενοδοχείου, την μισθοδοσία και την αποθήκη. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται οι στόχοι της έρευνας, οι πρωτογενείς πήγες, σχεδιασμός του ερωτηματολογίου και η ανάλυση και τα αποτελέσματα της έρευνας. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο βγάζουμε τα γενικά συμπεράσματα με την σωστή μηχανογράφηση του front Office.el
heal.abstractThe front desk area of a hotel is probably the place where the guest is going to be most aware of computerization in a hotel. The primary reason for making use of computers in the hotel industry is to increase room occupancy rates and multiply profits. A good computer system in a hotel provides many benefits: Advanced reservations, Detailed and efficient check-in and check-out procedure for individuals and groups, Auditing of customers and debtors accounts (effective and updated sales ledger system), Guest history, Aid to sales and marketing business strategies, Payroll processing Statistical reports, Monitoring of warehouse The object of this dissertation is to present in a clear and readable style, the latest information in organizing a modern and efficient computer system in the hotel industry. Topics covered in the 6 chapters of this dissertation include: introduction and a 2 page summary of the aims and objectives of the assignment, chapter 2 the hotel industry a short history review and general information of hotel distinction, chapter 3 a detailed analysis of the systems monitoring revenue in a hotel. It specifically referrers to the manuscript, the semi-automated and fully automated system and the advantages and disadvantages of each system, chapter 4 the evolution of technology. It analyses the interaction between main courante and reservations, occupancy reports, accounts, payroll and warehouse operations, chapter 5 our survey and methodology and chapter 6 the results and conclusions of the survey. Following the annex and bibliography (literature) used. This dissertation is a valuable text for undergraduate students. It also provides much useful information for managers in the Greek hotel industry.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργάνωση μηχανογραφικού συστήματος στο ξενοδοχείο (front office).el
heal.titleOrganizing a computer system in the hotel industry (front office).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, υποδοχή ξενοδοχείου, μηχανογραφημένο σύστημα κρατήσεωνel
heal.keywordfront office (reception), computerized reservation system (CRS)en
heal.advisorNameΓιαννουλίδου-Στιβακτάκη, Παρασκευήel
heal.advisorNameGiannoulidou–Stivaktaki, Paraskevien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)