Εμφάνιση απλής εγγραφής

The influence of social networks in marketing products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜόρτογλου, Νικόλαοςel
dc.creatorMortoglou, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:32Z
dc.date.issued2014-06-19T16:45:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5550
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης ή ακόμα και της εκ νέου ανάπτυξης αυτής. Η χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook το Twitter, το LinkedIn και άλλα, ως πλατφόρμων συνεργασίας, συνδέει τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο, με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Τα εν λόγω εργαλεία φέρνουν την τεχνολογία σε επαφή με τις επιχειρήσεις, συνδέουν τους ανθρώπους με τις πληροφορίες, καθιερώνουν πιθανούς νέους "δρόμους" προς την αγορά, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία με τους πελάτες και τη διάδοση του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης. Ωστόσο, οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να δημιουργούν ένα σημαντικό αριθμό ευκαιριών και προκλήσεων στον επιχειρησιακό κόσμο. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί μια έκρηξη τεχνολογικών εφαρμογών, οι οποίες βασίζονται στη λογική της κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του Παγκόσμιου Ιστού, πράγμα το οποίο έχει επηρεάσει την επιχειρηματική δραστηριότητα στο σύνολό της. Οι νέες τεχνολογίες, όπως τα ιστολόγια (blogs), τα wikis, η κοινωνική σήμανση (tagging), οι ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν ευκαιρίες για νέους τρόπους ενδοεταιρικής συνεργασίας και διαχείρισης της γνώμης, αλλάζουν το τοπίο στην παροχή υπηρεσιών αλλά και στις διεπιχειρησιακές ανταλλαγές, ενώ παράλληλα αναδιαμορφώνουν τις υπάρχουσες επιχειρησιακές εφαρμογές. Η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αποτελεί, σήμερα, αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, καθώς σε μεγάλο ποσοστό, το καταναλωτικό κοινό δείχνει να ανταποκρίνεται ιδιαίτερα στις δυνατότητες που του προσφέρει το Διαδίκτυο, με τις επιχειρήσεις να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς το "ηλεκτρονικό επιχειρείν".el
dc.description.abstractSocial media (social networks) are, today, a growing share of information and communication, while classified most powerful methods in marketing products and services of a business or even re-growth. The use of social networking tools such as Facebook as Twitter, LinkedIn and others as cooperation platforms, connects businesses with the world, with dozens of different ways. These tools bring technology into contact with businesses, connecting people with information, establish potential new "roads" to the market, while improving communication with customers and spread the branding of a company. However, social networking apps seem to cause a significant number of opportunities and challenges in the business world. Particularly in recent years, there has been an explosion of technological applications, which are based on the logic of social networking in the context of the Web, which has affected the business as a whole. New technologies such as weblogs (blogs), the wikis, social labeling (tagging), social networking websites , create opportunities for new ways of intragroup cooperation and management opinion , change the landscape to provide services but also in inter-business exchanges , while reshaping existing business applications . The use of social media is today an integral part of the development of entrepreneurship, as a large proportion of the general public seems to be highly responsive to the opportunities offered by the Internet , and businesses are increasingly turning to the "e -business "en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.el
dc.titleThe influence of social networks in marketing products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜόρτογλου, Νικόλαοςel
heal.creatorNameMortoglou, Nikolaosen
heal.publicationDate2014-06-19T16:45:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5550
heal.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης ή ακόμα και της εκ νέου ανάπτυξης αυτής. Η χρήση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook το Twitter, το LinkedIn και άλλα, ως πλατφόρμων συνεργασίας, συνδέει τις επιχειρήσεις με τον υπόλοιπο κόσμο, με δεκάδες διαφορετικούς τρόπους. Τα εν λόγω εργαλεία φέρνουν την τεχνολογία σε επαφή με τις επιχειρήσεις, συνδέουν τους ανθρώπους με τις πληροφορίες, καθιερώνουν πιθανούς νέους "δρόμους" προς την αγορά, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την επικοινωνία με τους πελάτες και τη διάδοση του εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης. Ωστόσο, οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται να δημιουργούν ένα σημαντικό αριθμό ευκαιριών και προκλήσεων στον επιχειρησιακό κόσμο. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί μια έκρηξη τεχνολογικών εφαρμογών, οι οποίες βασίζονται στη λογική της κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του Παγκόσμιου Ιστού, πράγμα το οποίο έχει επηρεάσει την επιχειρηματική δραστηριότητα στο σύνολό της. Οι νέες τεχνολογίες, όπως τα ιστολόγια (blogs), τα wikis, η κοινωνική σήμανση (tagging), οι ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργούν ευκαιρίες για νέους τρόπους ενδοεταιρικής συνεργασίας και διαχείρισης της γνώμης, αλλάζουν το τοπίο στην παροχή υπηρεσιών αλλά και στις διεπιχειρησιακές ανταλλαγές, ενώ παράλληλα αναδιαμορφώνουν τις υπάρχουσες επιχειρησιακές εφαρμογές. Η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αποτελεί, σήμερα, αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας, καθώς σε μεγάλο ποσοστό, το καταναλωτικό κοινό δείχνει να ανταποκρίνεται ιδιαίτερα στις δυνατότητες που του προσφέρει το Διαδίκτυο, με τις επιχειρήσεις να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς το "ηλεκτρονικό επιχειρείν".el
heal.abstractSocial media (social networks) are, today, a growing share of information and communication, while classified most powerful methods in marketing products and services of a business or even re-growth. The use of social networking tools such as Facebook as Twitter, LinkedIn and others as cooperation platforms, connects businesses with the world, with dozens of different ways. These tools bring technology into contact with businesses, connecting people with information, establish potential new "roads" to the market, while improving communication with customers and spread the branding of a company. However, social networking apps seem to cause a significant number of opportunities and challenges in the business world. Particularly in recent years, there has been an explosion of technological applications, which are based on the logic of social networking in the context of the Web, which has affected the business as a whole. New technologies such as weblogs (blogs), the wikis, social labeling (tagging), social networking websites , create opportunities for new ways of intragroup cooperation and management opinion , change the landscape to provide services but also in inter-business exchanges , while reshaping existing business applications . The use of social media is today an integral part of the development of entrepreneurship, as a large proportion of the general public seems to be highly responsive to the opportunities offered by the Internet , and businesses are increasingly turning to the "e -business "en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.el
heal.titleThe influence of social networks in marketing products and services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, κοινωνικό δίκτυο, ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ηλεκτρονικό επιχειρείν, μάρκετινγκ υπηρεσιώνel
heal.keywordsocial network, electronic entrepreneurship, e-business, services marketingen
heal.advisorNameΣπανάκης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameSpanakis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)