Η κρητική διατροφή και η συμβολή της στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης.
The cretan diet and its contribution to the promotion of the tourism product of Crete.

View/ Open
Date
2014-07-23Author
Πατσάκης, Κωνσταντίνος
Γραμβουσάκης, Χρήστος
Patsakis, Konstantinos
Gramvousakis, Christos
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσης μελέτης, είναι η Κρητική διατροφή κι η συμβολή της στην προώθηση κι ανάδειξη του Τουριστικού προϊόντος της Κρήτης. Στην συγκεκριμένη μελέτη επιχειρείται να αναπτυχθεί και να αναδειχθεί πως η Κρητική Διατροφή και τα παραδοσιακά της γαστρονομικά προιόντα, συμβάλλουν στην προώθηση του Κρητικού τουριστικού προιόντος και πως μπορούν να το ισχυροποιήσουν σαν ένα ποιοτικότερο Τουριστικό Προϊόν. Γενικότερα αυτό που επιχειρείται είναι να αναδειχθεί πόσο ωφέλιμο θα ήταν να επενδύσουν οι επιχειρήσεις στην Κρητική διατροφή και πόσο καλό έχει κάνει ήδη, η προώθησή της από μικρότερες τουριστικές επιχειρήσεις του κλάδου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εκτενής αναφορά και μια ιστορική αναδρομή στην Κρητική Διατροφή και την αξία της και στο Κρητικό Τουριστικό προϊόν, με τα χαρακτηριστικά τους ενώ γίνεται αναφορά στον ήδη υπάρχον τρόπο προώθησης τους από Επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε τα All Inclusive ξενοδοχεία κι επιχειρήσεις και στον τρόπο λειτουργίας τους ενώ επιχειρούμε να συγκρίνουμε το τρόπο που λειτουργούν τα All Inclusive ξενοδοχεία σε σχέση με μικρότερης δυναμικότητας Τουριστικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ως «όπλο» τους την παραδοσιακή Κρητική Διατροφή. Στο τρίτο κεφάλαιο γινόμαστε πιο συγκεκριμένοι στον σκοπό μας κι επιχειρούμε να αναδείξουμε την σπουδαιότητα της Κρητικής Διατροφής, που ήδη χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις (και τα οφέλη ως προς αυτές), ενώ προτείνονται τρόποι καλύτερης αξιοποίησής της από αυτές, τρόποι οργάνωσης, πλάνα και στρατηγικές (SWOT analysis). Κλείνουμε με τα συμπεράσματά μας. The purpose of the current study is the Cretan Traditional Diet and its contribution to the promotion of the Cretan Tourism Product. We try to show how the Cretan Traditional Diet and it’s gastronomical products, contribute at the promotion of the Cretan Tourism Product and how they can ensure its quality. Generally we are trying to show how beneficial it would be for them to invest in the Cretan Traditional Diet and how good influence it has been for the ones that have already invested in it. In the first chapter we make an extensive reference and a historical recursion at the Cretan Traditional Diet and its values and the Cretan Tourism Product and their characteristics. We also make a reference at the existing promotion strategy that is used by the Tourism Enterprises currently investing in it. In the second chapter we make a reference about the “All-Inclusive” Hotels or Buisinesses and how they work, while we try to make a comparison of them with the lesser or smaller Tourism Enterprises which use the Cretan Traditional Diet as their competitive advantage. In the third chapter we try to be more specific with our cause in showing the greatness of The Cretan Traditional Diet and its benefits to the Tourism Buisinesses already using it, while we suggest how they could use it efficiently with different marketing plans and strategies (SWOT analysis). Finally we get to our conclusions
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info