Εμφάνιση απλής εγγραφής

Redesign of business processes in large organizations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαυράκης, Νικόλαοςel
dc.creatorMavrakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:45Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:45Z
dc.date.issued2014-07-23T17:52:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5560
dc.description.abstractΒασικό θέμα της παρακάτω πτυχιακής εργασίας είναι ο επανασχεδιασμός που μπορεί να λάβει χώρα σε μεγάλους οργανισμούς. Επίσης αναφέρεται στον επανασχεδιασμό των διαδικασιών που μπορούν να γίνουν σε διαφόρους κλάδους των T.E.I. και πιο συγκεκριμένα στο T.E.I. Κρήτης το οποίο εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης. Η εργασία ξεκινά με μια μικρή ιστορική αναδρομή στον τομέα της αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών και πως με το πέρασμα του χρόνου ισχυροποιήθηκε η θέση των καταναλωτών καθώς επίσης και στις αλλαγές του περιβάλλοντος της αγοράς. Στην συνέχεια αναφέρεται στην επιχειρηματική διαδικασία ,σε διαφόρους ορισμούς που έχουν δοθεί για την αναδιοργάνωση και στην αλυσίδα αξίας. Κατόπιν στο ρόλο που διαδραματίζει η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών. Προχωράει αναφερόμενη στους τομείς δραστηριότητας της αναδιοργάνωσης, τονίζει τους στόχους της και αναλύει τη μεθοδολογία του ανασχεδιασμού. Κλείνοντας το πρώτο μέρος αναφέρεται στις αλλαγές που υπάρχουν στο εργασιακό περιβάλλον, στις επτά αρχές του BPR και στην μοντελοποίηση των διαδικασιών. Στο δεύτερο μέρος η πτυχιακή εργασία έχει σαν κύριο θέμα τον ανασχεδιασμό των διαδικασιών στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης και πιο συγκεκριμένα τις αλλαγές που μπορούν να επέλθουν στην ηλεκτρονική γραμματεία του τμήματος, και στην αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές. Γίνεται αναφορά στην Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Τ.Ε.Ι. Κρήτης καθώς και στις αντίστοιχες μονάδες μεγάλων ιδρυμάτων της χώρας όπως εκείνο της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών. Μέσα από συνεντεύξεις των υπευθύνων μπορούμε να δούμε ποιες είναι οι διαδικασίες αξιολόγησης των καθηγητών μέχρι και σήμερα και τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Στη συνέχεια δίνεται η δική μας πρόταση για το τι μπορεί να γίνει στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Τελευταίο θέμα που μας απασχολεί είναι η ηλεκτρονική γραμματεία. Μέσα από συνεντεύξεις άλλων Τ.Ε.Ι. όπως εκείνο της Λάρισας, της Καστοριάς και των Αθηνών μαθαίνουμε τι επικρατεί εκεί και παίρνουμε καινούριες ιδέες τις οποίες και παραθέτουμε. Μαζί με τις πληροφορίες και μέσα από την διαδικασία της παρατήρησης παρατίθενται οι δικές μας προτάσεις όσον αφορά την ηλεκτρονική γραμματεία του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου.el
dc.description.abstractMain topic of the following Graduation Thesis is the redesign that may occur in large organizations. Also refers to the redesign of processes that can be done in various branches of Technological Educational Institute of Crete. The paper begins with a small brief in the history of reorganization of services and with the passage of time has strengthened the position of consumers as well as the changes in the market environment. Then refers to the business process, to different definitions given for the reorganization and the value chain. After refers to the role of TQM in the reorganization proceedings. Advances reported in sectors reorganization highlights the objectives and analyze the methodology of reengineering. Concluding the first part refers to the changes that exist in the work environment, the seven principles of BPR and modeling procedures. In the second part, Graduation thesis has as its main theme the redesign of processes of the Technological Educational Institute of Crete and more specifically the changes that may occur in the electronic section secretariat, and the evaluation of teachers by students. Reference is made to the Quality Assurance Unit of the institute of Crete and the corresponding units of large institutions of the country like the one in Thessaloniki and the one in Athens. Through interviews of the leaders we can see what the procedures for evaluating teachers until today are and what can be done in the future. Next is our proposal for what can be done to the institute of Crete. Last issue before us is the electronic registry. Through interviews with other institutes as that of Larissa, Athens and Kastoria we learn what prevails there and get new ideas that we can suggest. Along with the information and tools from the process of looking out our own proposals regarding electronic Secretariat of the Heraklion Institute.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών σε μεγάλους οργανισμούς.el
dc.titleRedesign of business processes in large organizations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαυράκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameMavrakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2014-07-23T17:52:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5560
heal.abstractΒασικό θέμα της παρακάτω πτυχιακής εργασίας είναι ο επανασχεδιασμός που μπορεί να λάβει χώρα σε μεγάλους οργανισμούς. Επίσης αναφέρεται στον επανασχεδιασμό των διαδικασιών που μπορούν να γίνουν σε διαφόρους κλάδους των T.E.I. και πιο συγκεκριμένα στο T.E.I. Κρήτης το οποίο εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης. Η εργασία ξεκινά με μια μικρή ιστορική αναδρομή στον τομέα της αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών και πως με το πέρασμα του χρόνου ισχυροποιήθηκε η θέση των καταναλωτών καθώς επίσης και στις αλλαγές του περιβάλλοντος της αγοράς. Στην συνέχεια αναφέρεται στην επιχειρηματική διαδικασία ,σε διαφόρους ορισμούς που έχουν δοθεί για την αναδιοργάνωση και στην αλυσίδα αξίας. Κατόπιν στο ρόλο που διαδραματίζει η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών. Προχωράει αναφερόμενη στους τομείς δραστηριότητας της αναδιοργάνωσης, τονίζει τους στόχους της και αναλύει τη μεθοδολογία του ανασχεδιασμού. Κλείνοντας το πρώτο μέρος αναφέρεται στις αλλαγές που υπάρχουν στο εργασιακό περιβάλλον, στις επτά αρχές του BPR και στην μοντελοποίηση των διαδικασιών. Στο δεύτερο μέρος η πτυχιακή εργασία έχει σαν κύριο θέμα τον ανασχεδιασμό των διαδικασιών στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης και πιο συγκεκριμένα τις αλλαγές που μπορούν να επέλθουν στην ηλεκτρονική γραμματεία του τμήματος, και στην αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές. Γίνεται αναφορά στην Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του Τ.Ε.Ι. Κρήτης καθώς και στις αντίστοιχες μονάδες μεγάλων ιδρυμάτων της χώρας όπως εκείνο της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών. Μέσα από συνεντεύξεις των υπευθύνων μπορούμε να δούμε ποιες είναι οι διαδικασίες αξιολόγησης των καθηγητών μέχρι και σήμερα και τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Στη συνέχεια δίνεται η δική μας πρόταση για το τι μπορεί να γίνει στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Τελευταίο θέμα που μας απασχολεί είναι η ηλεκτρονική γραμματεία. Μέσα από συνεντεύξεις άλλων Τ.Ε.Ι. όπως εκείνο της Λάρισας, της Καστοριάς και των Αθηνών μαθαίνουμε τι επικρατεί εκεί και παίρνουμε καινούριες ιδέες τις οποίες και παραθέτουμε. Μαζί με τις πληροφορίες και μέσα από την διαδικασία της παρατήρησης παρατίθενται οι δικές μας προτάσεις όσον αφορά την ηλεκτρονική γραμματεία του Τ.Ε.Ι. Ηρακλείου.el
heal.abstractMain topic of the following Graduation Thesis is the redesign that may occur in large organizations. Also refers to the redesign of processes that can be done in various branches of Technological Educational Institute of Crete. The paper begins with a small brief in the history of reorganization of services and with the passage of time has strengthened the position of consumers as well as the changes in the market environment. Then refers to the business process, to different definitions given for the reorganization and the value chain. After refers to the role of TQM in the reorganization proceedings. Advances reported in sectors reorganization highlights the objectives and analyze the methodology of reengineering. Concluding the first part refers to the changes that exist in the work environment, the seven principles of BPR and modeling procedures. In the second part, Graduation thesis has as its main theme the redesign of processes of the Technological Educational Institute of Crete and more specifically the changes that may occur in the electronic section secretariat, and the evaluation of teachers by students. Reference is made to the Quality Assurance Unit of the institute of Crete and the corresponding units of large institutions of the country like the one in Thessaloniki and the one in Athens. Through interviews of the leaders we can see what the procedures for evaluating teachers until today are and what can be done in the future. Next is our proposal for what can be done to the institute of Crete. Last issue before us is the electronic registry. Through interviews with other institutes as that of Larissa, Athens and Kastoria we learn what prevails there and get new ideas that we can suggest. Along with the information and tools from the process of looking out our own proposals regarding electronic Secretariat of the Heraklion Institute.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕπανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών σε μεγάλους οργανισμούς.el
heal.titleRedesign of business processes in large organizations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Επιχειρήσεων, ηλεκτρονική υπηρεσία, δημόσιος οργανισμόςel
heal.keywordelectronic service, public organizationen
heal.advisorNameΣπανάκης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameSpanakis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)