Show simple item record

Application of public relations in tourism, case study of luxury hotels in Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚατσαράν, Ιρένεel
dc.creatorΠαπαδάκης, Σταύροςel
dc.creatorKatsaran, Ireneen
dc.creatorPapadakis, Stavrosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:49Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:49Z
dc.date.issued2015-06-26T10:08:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5563
dc.description.abstractΟι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν σε κάθε περίπτωση, κύριο παράγοντα προς μελέτη και ανάλυση, για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται παντού σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, περιλαμβάνοντας την ανάπτυξη των σχέσεων των πελατών με την επιχείρηση. Η ανάπτυξη αυτών των σχέσεων δεν είναι απρόσωπη και υφίσταται μέσα από την αντανάκλαση τους που πραγματοποιείται από το προφίλ και την ευγένεια του προσωπικού σε κάθε περίπτωση μελέτης. Η τουριστική βιομηχανία, ως τριτογενής τομέας στην οικονομία της χώρας , εξέχει σημαντική θέση στην διαμόρφωση του ΑΕΠ της. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα αποτελεί βαριά βιομηχανία και διαμορφώνει σημαντικό ποσοστό του ΑΕΠ. Ο τουρισμός είναι ένας κλάδος , ο οποίος απαρτίζεται από διάφορους τομείς και συνιστώσες, οι οποίοι προσδιορίζουν και καθορίζουν την ανάπτυξη του, εκφραζόμενη σε ανοδική πορεία στην οικονομική ζώνη. Ένας από τους τομείς που διαμορφώνουν την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος είναι και ο τομέας των δημοσίων σχέσεων, ο οποίος έχει σημαντική επιρροή στην ψυχολογία και τη θετική ή μη επίδραση στην αύξηση του τουρισμού. Στην παρούσα εργασία θα εξεταστούν πολυτελή ξενοδοχεία της Κρήτης και ο τρόπος με τον οποίο παίζει ρόλο ο τομέας των δημοσίων σχέσεων στην επιλογή και την προτίμηση των πελατών αυτών των ξενοδοχείων. Σε ένα ξενοδοχείο ο τομέας των δημοσίων σχέσεων είναι απαραίτητος, όσον αφορά την ανάπτυξη του πελατολογίου, την βιωσιμότητα του ξενοδοχείου, καθώς και της κερδοφορίας του. Το τμήμα marketing του ξενοδοχείου είναι ο κλάδος, ο οποίος εφαρμόζει τις δημόσιες σχέσεις και είτε έχει θετικό αποτέλεσμα, είτε κυμαίνεται αρνητικά. Όταν πρόκειται για ένα πολυτελές ξενοδοχείο, όπως αυτό που εξετάζεται στη παρούσα εργασία στη Κρήτη, οι δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν ρόλο υψίστης σημασίας και κινείται σε άλλη κατεύθυνση από τις δημόσιες σχέσεις που εφαρμόζονται σε άλλα ξενοδοχεία μικρότερης εμβέλειας. Αυτό εξηγείται διότι η πελατεία είναι διαφορετική σε σχέση με τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Αυτή η πελατεία, λοιπόν αποτελεί το λεγόμενο target group. Αυτή η πελατεία- στόχος έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις, που θα την κάνουν να επιλέξει το συγκεκριμένο ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Οι σχέσεις πελατών με το προσωπικό πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να είναι άριστες. Η επικοινωνία πελάτη- προσωπικού σε όλες τις θέσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση του πελάτη. Αν η ικανοποίηση δεν γίνει εφικτή τότε ο πελάτης θα φύγει, δεν θα έρθει και εκτός αυτού θα συμπαρασύρει μαζί του και άλλη πιθανή πελατεία για το ξενοδοχείο, μέσα από τη δυσφήμιση που θα κάνει. Έτσι λοιπόν περιγράφεται η αξία που διαμορφώνουν οι δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των ξενοδοχειακών μονάδων και ιδιαίτερα των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, οι οποίες αποτελούν το αντικείμενο εξέτασης και ανάλυσης στη παρούσα εργασία. Η τουριστική βιομηχανία διαμορφώνει σημαντικά, τόσο την οικονομία της Ελλάδας, όσο και την εικόνα που έχει προς το εξωτερικό, γι αυτό το λόγο κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική η ανάπτυξη του κλάδου των δημοσίων σχέσεων, οι οποίες είναι άρρηκτα σχετιζόμενες με την άνοδο των οικονομικών στοιχείων κάθε επιχείρησης που βρίσκεται και αποτελεί σύνολο του τουριστικού προϊόντος.el
dc.description.abstractPublic relations are in any case, the main factor to study and analysis for business development in all sectors of the economy. Public relations everywhere implemented in each business, including the development of customer relations now. The development of these relations is impersonal and there through the reflection of them performed by the profile and the kindness of the staff in each case study. The tourism industry as the tertiary sector in the economy, projecting important role in the formation of GDP. Specifically in Greece is a heavy industry and forms a significant proportion of GDP. Tourism is an industry, which is composed of different areas and components, which define and determine the development of expressed on the rise in the economic zone. One of the areas that shape the development of the tourism product is the area of public relations, which have a significant influence on psychology and positive and non-increasing effect of tourism. This paper aims to examine luxurious hotels in Crete and the way in which he plays the role of public relations in the choice and preference of customers of these hotels. In a hotel the area of public relations is necessary, in developing its clientele, the viability of the hotel and its profitability. The marketing department of the hotel is the branch, which implements public relations and either positive or negative range. When it comes to a luxury hotel, such as the one considered in the present work in Crete, public relations play a crucial role and moves in another direction by public relations applicable to other hotels minor. This is explained because the clientele is different from other hotels. This clientele, then a so-called target group. This pelateia- target has different needs and preferences, which would make her choose this hotel for their stay. The customer relations staff must in this case be excellent. The communication client-staff at all locations is inextricably linked to customer satisfaction. If satisfaction is not done then allow the customer will leave, will not come off and this will sweep him and other potential customers for the hotel, through defamation that will do. So describes the value that shape public relations in the hotels and especially luxury hotels sector, which are the subject of examination and analysis in this paper. The tourism industry creates high, both the economy of Greece, and the image has outwards, that is why it is particularly important to develop the public relations industry, which is closely associated with the rise of the financial data of each company located and is a total tourist product.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, μελέτη περίπτωσης των πολυτελών ξενοδοχείων της Κρήτης.el
dc.titleApplication of public relations in tourism, case study of luxury hotels in Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΚατσαράν, Ιρένεel
heal.creatorNameΠαπαδάκης, Σταύροςel
heal.creatorNameKatsaran, Ireneen
heal.creatorNamePapadakis, Stavrosen
heal.publicationDate2015-06-26T10:08:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5563
heal.abstractΟι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν σε κάθε περίπτωση, κύριο παράγοντα προς μελέτη και ανάλυση, για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται παντού σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα, περιλαμβάνοντας την ανάπτυξη των σχέσεων των πελατών με την επιχείρηση. Η ανάπτυξη αυτών των σχέσεων δεν είναι απρόσωπη και υφίσταται μέσα από την αντανάκλαση τους που πραγματοποιείται από το προφίλ και την ευγένεια του προσωπικού σε κάθε περίπτωση μελέτης. Η τουριστική βιομηχανία, ως τριτογενής τομέας στην οικονομία της χώρας , εξέχει σημαντική θέση στην διαμόρφωση του ΑΕΠ της. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα αποτελεί βαριά βιομηχανία και διαμορφώνει σημαντικό ποσοστό του ΑΕΠ. Ο τουρισμός είναι ένας κλάδος , ο οποίος απαρτίζεται από διάφορους τομείς και συνιστώσες, οι οποίοι προσδιορίζουν και καθορίζουν την ανάπτυξη του, εκφραζόμενη σε ανοδική πορεία στην οικονομική ζώνη. Ένας από τους τομείς που διαμορφώνουν την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος είναι και ο τομέας των δημοσίων σχέσεων, ο οποίος έχει σημαντική επιρροή στην ψυχολογία και τη θετική ή μη επίδραση στην αύξηση του τουρισμού. Στην παρούσα εργασία θα εξεταστούν πολυτελή ξενοδοχεία της Κρήτης και ο τρόπος με τον οποίο παίζει ρόλο ο τομέας των δημοσίων σχέσεων στην επιλογή και την προτίμηση των πελατών αυτών των ξενοδοχείων. Σε ένα ξενοδοχείο ο τομέας των δημοσίων σχέσεων είναι απαραίτητος, όσον αφορά την ανάπτυξη του πελατολογίου, την βιωσιμότητα του ξενοδοχείου, καθώς και της κερδοφορίας του. Το τμήμα marketing του ξενοδοχείου είναι ο κλάδος, ο οποίος εφαρμόζει τις δημόσιες σχέσεις και είτε έχει θετικό αποτέλεσμα, είτε κυμαίνεται αρνητικά. Όταν πρόκειται για ένα πολυτελές ξενοδοχείο, όπως αυτό που εξετάζεται στη παρούσα εργασία στη Κρήτη, οι δημόσιες σχέσεις διαδραματίζουν ρόλο υψίστης σημασίας και κινείται σε άλλη κατεύθυνση από τις δημόσιες σχέσεις που εφαρμόζονται σε άλλα ξενοδοχεία μικρότερης εμβέλειας. Αυτό εξηγείται διότι η πελατεία είναι διαφορετική σε σχέση με τα υπόλοιπα ξενοδοχεία. Αυτή η πελατεία, λοιπόν αποτελεί το λεγόμενο target group. Αυτή η πελατεία- στόχος έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις, που θα την κάνουν να επιλέξει το συγκεκριμένο ξενοδοχείο για τη διαμονή τους. Οι σχέσεις πελατών με το προσωπικό πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να είναι άριστες. Η επικοινωνία πελάτη- προσωπικού σε όλες τις θέσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση του πελάτη. Αν η ικανοποίηση δεν γίνει εφικτή τότε ο πελάτης θα φύγει, δεν θα έρθει και εκτός αυτού θα συμπαρασύρει μαζί του και άλλη πιθανή πελατεία για το ξενοδοχείο, μέσα από τη δυσφήμιση που θα κάνει. Έτσι λοιπόν περιγράφεται η αξία που διαμορφώνουν οι δημόσιες σχέσεις στον κλάδο των ξενοδοχειακών μονάδων και ιδιαίτερα των πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων, οι οποίες αποτελούν το αντικείμενο εξέτασης και ανάλυσης στη παρούσα εργασία. Η τουριστική βιομηχανία διαμορφώνει σημαντικά, τόσο την οικονομία της Ελλάδας, όσο και την εικόνα που έχει προς το εξωτερικό, γι αυτό το λόγο κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική η ανάπτυξη του κλάδου των δημοσίων σχέσεων, οι οποίες είναι άρρηκτα σχετιζόμενες με την άνοδο των οικονομικών στοιχείων κάθε επιχείρησης που βρίσκεται και αποτελεί σύνολο του τουριστικού προϊόντος.el
heal.abstractPublic relations are in any case, the main factor to study and analysis for business development in all sectors of the economy. Public relations everywhere implemented in each business, including the development of customer relations now. The development of these relations is impersonal and there through the reflection of them performed by the profile and the kindness of the staff in each case study. The tourism industry as the tertiary sector in the economy, projecting important role in the formation of GDP. Specifically in Greece is a heavy industry and forms a significant proportion of GDP. Tourism is an industry, which is composed of different areas and components, which define and determine the development of expressed on the rise in the economic zone. One of the areas that shape the development of the tourism product is the area of public relations, which have a significant influence on psychology and positive and non-increasing effect of tourism. This paper aims to examine luxurious hotels in Crete and the way in which he plays the role of public relations in the choice and preference of customers of these hotels. In a hotel the area of public relations is necessary, in developing its clientele, the viability of the hotel and its profitability. The marketing department of the hotel is the branch, which implements public relations and either positive or negative range. When it comes to a luxury hotel, such as the one considered in the present work in Crete, public relations play a crucial role and moves in another direction by public relations applicable to other hotels minor. This is explained because the clientele is different from other hotels. This clientele, then a so-called target group. This pelateia- target has different needs and preferences, which would make her choose this hotel for their stay. The customer relations staff must in this case be excellent. The communication client-staff at all locations is inextricably linked to customer satisfaction. If satisfaction is not done then allow the customer will leave, will not come off and this will sweep him and other potential customers for the hotel, through defamation that will do. So describes the value that shape public relations in the hotels and especially luxury hotels sector, which are the subject of examination and analysis in this paper. The tourism industry creates high, both the economy of Greece, and the image has outwards, that is why it is particularly important to develop the public relations industry, which is closely associated with the rise of the financial data of each company located and is a total tourist product.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, μελέτη περίπτωσης των πολυτελών ξενοδοχείων της Κρήτης.el
heal.titleApplication of public relations in tourism, case study of luxury hotels in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδημόσιες σχέσεις, επικοινωνία, ξενοδοχείο, τουρισμός, Ελληνικός οργανισμός τουρισμού (ΕΟΤ), Κρήτη, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordpublic relations, communication, hotel, tourism, Greek national tourim organization (EOT), Crete, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)