Εμφάνιση απλής εγγραφής

Organizational culture.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητράκη, Μαρίαel
dc.creatorΜολυβίου, Χαριστούλα-Σεβαστήel
dc.creatorDimitraki, Mariaen
dc.creatorMolyviou, Charistoula-Sevastien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:59Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:59Z
dc.date.issued2014-07-23T17:49:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5568
dc.description.abstractΖούμε σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων αποτελεί καθημερινή διαμάχη των οργανισμών για να κερδίσουν τον πελάτη και κατ’ επέκταση να αυξήσουν την πίτα της αγοράς. Κατά συνέπεια τα στελέχη και οι υπάλληλοι των επιχειρήσεων βρίσκονται διαρκώς σε πίεση για την αύξηση των απαιτούμενων πωλήσεων καθημερινά. Για τους παραπάνω λόγους οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί ολοένα και συχνότερα υιοθετούν κάποιο τύπο κουλτούρας με σκοπό να βελτιώσουν την εικόνα τους όχι μόνο ως προς τους εργαζομένους τους αλλά και ως προς το ευρύτερο εξωτερικό τους περιβάλλον. Η κουλτούρα στις οργανώσεις βοηθάει ακόμη τα μέλη του οργανισμού να λειτουργούν σαν οικογένεια με ένα κοινό μοτίβο συμπεριφοράς. Για την εξακρίβωση των παραπάνω αντλήθηκαν πληροφορίες από έρευνα που διεξάχθηκε στο κατάστημα "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" της Ρόδου στις 5 Μαρτίου 2014 και ώρα 6 μμ. μέσω του εργαλείου της συνέντευξης από το Διευθυντικό στέλεχος. Από την εκπόνηση της έρευνας διαπιστώθηκαν πως το Διευθυντικό στέλεχος γνωρίζει την έννοια της οργανωσιακής κουλτούρας και πως η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτήν. Μέσω της οργανωσιακής κουλτούρας που έχει υιοθετήσει η "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" καταφέρνει να πετύχει καθημερινά τους επιθυμητούς στόχους και νούμερα πωλήσεων. Η κουλτούρα που επιλέγει, εστιάζει στο φιλικό περιβάλλον μεταξύ εργαζομένων αλλά και πελατών, στην αμοιβαία εξυπηρέτηση και στην ικανοποίηση του πελάτη.el
dc.description.abstractWe live in an era where competitiveness amongst companies consists a daily conflict by the organizations in order to win over the client and furthermore to increase their stake in the marketplace. Consequently, the executives and the employees of such businesses are constantly under pressure to boost the daily required demands. For the above mentioned reasons companies and organizations all the more frequently adopt some type of culture for the purpose of ameliorating their image, not only towards their employees but also towards the wider abroad environment. The culture of management even assists the members of the organization to function as a family with a common behaviour pattern. In order to verify the above, information was raised from the research which was conducted in the store “ILEKTRONIKI” of Rhodes on the 5th of March 2014 and time 6p.m by means of interviewing the Executive Manager. From the preparation of the research it was realized that the Executive manager was aware of the notion of organizational culture thus the company gave particular attention to it. By means of the organizational culture which has been adopted by “ILEKTRONIKI” they are able to manage and accomplish the desired targets and sales figures, The culture which has been chosen, focuses on a friendly environment between employees and also clients in mutual customer service and satisfaction.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργανωσιακή κουλτούρα.el
dc.titleOrganizational culture.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΜολυβίου, Χαριστούλα-Σεβαστήel
heal.creatorNameDimitraki, Mariaen
heal.creatorNameMolyviou, Charistoula-Sevastien
heal.publicationDate2014-07-23T17:49:14Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5568
heal.abstractΖούμε σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων αποτελεί καθημερινή διαμάχη των οργανισμών για να κερδίσουν τον πελάτη και κατ’ επέκταση να αυξήσουν την πίτα της αγοράς. Κατά συνέπεια τα στελέχη και οι υπάλληλοι των επιχειρήσεων βρίσκονται διαρκώς σε πίεση για την αύξηση των απαιτούμενων πωλήσεων καθημερινά. Για τους παραπάνω λόγους οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί ολοένα και συχνότερα υιοθετούν κάποιο τύπο κουλτούρας με σκοπό να βελτιώσουν την εικόνα τους όχι μόνο ως προς τους εργαζομένους τους αλλά και ως προς το ευρύτερο εξωτερικό τους περιβάλλον. Η κουλτούρα στις οργανώσεις βοηθάει ακόμη τα μέλη του οργανισμού να λειτουργούν σαν οικογένεια με ένα κοινό μοτίβο συμπεριφοράς. Για την εξακρίβωση των παραπάνω αντλήθηκαν πληροφορίες από έρευνα που διεξάχθηκε στο κατάστημα "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" της Ρόδου στις 5 Μαρτίου 2014 και ώρα 6 μμ. μέσω του εργαλείου της συνέντευξης από το Διευθυντικό στέλεχος. Από την εκπόνηση της έρευνας διαπιστώθηκαν πως το Διευθυντικό στέλεχος γνωρίζει την έννοια της οργανωσιακής κουλτούρας και πως η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη σημασία σε αυτήν. Μέσω της οργανωσιακής κουλτούρας που έχει υιοθετήσει η "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ" καταφέρνει να πετύχει καθημερινά τους επιθυμητούς στόχους και νούμερα πωλήσεων. Η κουλτούρα που επιλέγει, εστιάζει στο φιλικό περιβάλλον μεταξύ εργαζομένων αλλά και πελατών, στην αμοιβαία εξυπηρέτηση και στην ικανοποίηση του πελάτη.el
heal.abstractWe live in an era where competitiveness amongst companies consists a daily conflict by the organizations in order to win over the client and furthermore to increase their stake in the marketplace. Consequently, the executives and the employees of such businesses are constantly under pressure to boost the daily required demands. For the above mentioned reasons companies and organizations all the more frequently adopt some type of culture for the purpose of ameliorating their image, not only towards their employees but also towards the wider abroad environment. The culture of management even assists the members of the organization to function as a family with a common behaviour pattern. In order to verify the above, information was raised from the research which was conducted in the store “ILEKTRONIKI” of Rhodes on the 5th of March 2014 and time 6p.m by means of interviewing the Executive Manager. From the preparation of the research it was realized that the Executive manager was aware of the notion of organizational culture thus the company gave particular attention to it. By means of the organizational culture which has been adopted by “ILEKTRONIKI” they are able to manage and accomplish the desired targets and sales figures, The culture which has been chosen, focuses on a friendly environment between employees and also clients in mutual customer service and satisfaction.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργανωσιακή κουλτούρα.el
heal.titleOrganizational culture.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Επιχειρήσεων, οργανωσιακή κουλτούρα, οργανωσιακή επικοινωνίαel
heal.keywordorganizational culture, organizational communicationen
heal.advisorNameΑντωνάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameAntonakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)