Show simple item record

The internet development of enterprises in the Heraklion prefecture.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαδάκη, Κωνσταντίναel
dc.creatorΣφακιανάκη, Σοφίαel
dc.creatorPapadaki, Konstantinaen
dc.creatorSfakianaki, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:04Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:04Z
dc.date.issued2014-06-19T16:27:46Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5573
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με την ανάλυση των μορφών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, των στόχων και των πλεονεκτημάτων του. Στο δεύτερο μέρος, η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας που αφορούσε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και διαθέτει τις βασικές διαδικτυακές υποδομές. Κυριότεροι στόχοι των επιχειρήσεων αυτών είναι η προβολή των προϊόντων/ υπηρεσιών τους από το διαδίκτυο, και δευτερευόντως οι απευθείας online πωλήσεις.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Heraklion, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 109 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understand the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.el
dc.titleThe internet development of enterprises in the Heraklion prefecture.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάκη, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΣφακιανάκη, Σοφίαel
heal.creatorNamePapadaki, Konstantinaen
heal.creatorNameSfakianaki, Sofiaen
heal.publicationDate2014-06-19T16:27:46Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5573
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με την ανάλυση των μορφών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, των στόχων και των πλεονεκτημάτων του. Στο δεύτερο μέρος, η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας που αφορούσε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και διαθέτει τις βασικές διαδικτυακές υποδομές. Κυριότεροι στόχοι των επιχειρήσεων αυτών είναι η προβολή των προϊόντων/ υπηρεσιών τους από το διαδίκτυο, και δευτερευόντως οι απευθείας online πωλήσεις.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Heraklion, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Heraklion. According to the 109 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understand the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.el
heal.titleThe internet development of enterprises in the Heraklion prefecture.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Επιχειρήσεων, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηράκλειο, επιχείρησηel
heal.keywordelectronic marketing, e-business, e-commerce, Heraklion, enterpriseen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)