Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσδιορισμού βέλτιστου μείγματος προώθησης για μια επιχείρηση στο Ηράκλειο Κρήτης.
Develop a methodology for determining of the optimal mix of promotion for a business of the Prefecture of Heraklion.
Date
2014-06-13Author
Γωνιωτάκης, Νικόλαος
Τζιμπουκάκης, Βασίλειος
Goniotakis, Nikolaos
Tzimpoukakis, Vasileios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί και να προσδιοριστεί το βέλτιστο μείγμα προβολής για μια επιχείρηση του Νομού Ηρακλείου Κρήτης στα τοπικά μέσα μαζικής επικοινωνίας, δίνοντας την δυνατότητα και την πληροφόρηση στην επιχείρηση για την ορθολογικότερη κατανομή των κεφαλαίων στα διαφημιστικά μέσα, με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Για την επίτευξη του σκοπού της μελέτης, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και email, με σκοπό να συλλεχθούν στοιχεία για τα τοπικά μέσα επικοινωνίας, σχετικά με το εύρος, την απήχηση και το επιμέρους κόστος των υπηρεσιών προβολής που προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Με βάση αυτά τα δεδομένα έγινε μια πρώτη προσπάθεια ανάπτυξης ενός μοντέλου για τον προσδιορισμό του βέλτιστου μίγματος προβολής μιας επιχείρησης στα υπάρχοντα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Πιο συγκεκριμένα, με χρήση του Microsoft Excel έγινε εφαρμογή της συνάρτησης γραμμική της απόδοσης, η οποία υπολογίζει τη βέλτιστη κατανομή των διαθέσιμων κεφαλαίων της επιχείρησης στα επιμέρους μέσα επικοινωνίας, αποσκοπώντας σε μεγαλύτερη απόδοση των κεφαλαίων. Το μοντέλο που προέκυψε θα μπορούσε να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για συμβουλευτικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών, στην προσπάθειά τους να προσφέρουν πιο ολοκληρωμένες συμβουλές που θα εξασφάλιζαν τη μέγιστη απόδοση των κεφαλαίων που δαπανούν οι πελάτες τους σε προωθητικές ενέργειες, ιδιαίτερα σε καιρούς οικονομικής δυσπραγίας, όπως αυτούς που διανύουμε στις μέρες μας. This thesis was implemented in order to investigate and determine the optimal mix of promotion for a business of the Prefecture of Heraklion, Crete on local media, giving the possibility of and information to the company for a more rational allocation of capital in the advertising media, in the most efficient manner. To achieve the purpose of the study, conducted primary research via telephone and email, in order to collect data on the local media about the scope, impact and the individual cost of services which offer to businesses. The results of the study have emerged using Microsoft Excel and more specifically, by application of the linear function of performance, which calculates the optimal allocation of available funds of the company into separate media, aiming at greater efficiency of capital. This model would prove a useful tool for consulting companies when providing promotional services to their customers.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info