Εμφάνιση απλής εγγραφής

Hotel marketing mix and social media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦραγκιαδουλάκης, Στυλιανόςel
dc.creatorFragkiadoulakis, Stylianosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:32Z
dc.date.issued2015-02-24T12:15:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5587
dc.description.abstractΣτόχος του παρόντος πονήματος είναι, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, η μελέτη της εφαρμογής του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ που εκπονούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσα από την ανάλυση των δυνατών παραδοσιακών επιλογών που τις προσφέρονται στα πλαίσια του μίγματος μάρκετινγκ τόσο εγχωρίως όσο και διεθνώς (για διεθνείς αλυσίδες). Με δεδομένη τη φύση του ξενοδοχειακού προϊόντος, το οποίο μπορεί να προσδιοριστεί ως μια «εμπειρία», αποτελούμενο από μια μίξη προϊόντος και υπηρεσιών, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην άυλη υπόστασή του καθώς είναι αυτή που καθορίζει την τελική εμπειρία του πελάτη. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται το φαινόμενο των Social Media και το ρόλο που μπορεί να παίξει στη χάραξη της γενικής στρατηγικής και μέσα στα πλαίσια αυτής και της στρατηγικής μάρκετινγκ (και άρα στο μίγμα αυτού) εφόσον προσεγγιστεί ολιστικά. Παρουσιάζονται οι δυνατότητες που προσφέρουν για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και αναλύονται τα σημεία-κλειδιά κατά την εφαρμογή των προγραμμάτων δράσης ενώ προσεγγίζεται και ο τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων της προσπάθειας αυτής.el
dc.description.abstractThe goal of this study is a literature review on the implementation of hotels’ strategic marketing programs in terms of analyzing the traditional options in the given context of marketing mix, locally and internationally. The second part deals with the trend of Social Media and their impact in the social and business world in terms of how a Hotel can grasp the opportunities they offer integrating them in its strategic and operational marketing planning process changing its traditional decisions. Αs a final point approaches on measuring Social Medias’ ROI are discussed.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΞενοδοχειακό μίγμα μάρκετινγκ και social media.el
dc.titleHotel marketing mix and social media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦραγκιαδουλάκης, Στυλιανόςel
heal.creatorNameFragkiadoulakis, Stylianosen
heal.publicationDate2015-02-24T12:15:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5587
heal.abstractΣτόχος του παρόντος πονήματος είναι, μέσω βιβλιογραφικής επισκόπησης, η μελέτη της εφαρμογής του στρατηγικού προγράμματος μάρκετινγκ που εκπονούν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μέσα από την ανάλυση των δυνατών παραδοσιακών επιλογών που τις προσφέρονται στα πλαίσια του μίγματος μάρκετινγκ τόσο εγχωρίως όσο και διεθνώς (για διεθνείς αλυσίδες). Με δεδομένη τη φύση του ξενοδοχειακού προϊόντος, το οποίο μπορεί να προσδιοριστεί ως μια «εμπειρία», αποτελούμενο από μια μίξη προϊόντος και υπηρεσιών, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην άυλη υπόστασή του καθώς είναι αυτή που καθορίζει την τελική εμπειρία του πελάτη. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται το φαινόμενο των Social Media και το ρόλο που μπορεί να παίξει στη χάραξη της γενικής στρατηγικής και μέσα στα πλαίσια αυτής και της στρατηγικής μάρκετινγκ (και άρα στο μίγμα αυτού) εφόσον προσεγγιστεί ολιστικά. Παρουσιάζονται οι δυνατότητες που προσφέρουν για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση και αναλύονται τα σημεία-κλειδιά κατά την εφαρμογή των προγραμμάτων δράσης ενώ προσεγγίζεται και ο τρόπος μέτρησης των αποτελεσμάτων της προσπάθειας αυτής.el
heal.abstractThe goal of this study is a literature review on the implementation of hotels’ strategic marketing programs in terms of analyzing the traditional options in the given context of marketing mix, locally and internationally. The second part deals with the trend of Social Media and their impact in the social and business world in terms of how a Hotel can grasp the opportunities they offer integrating them in its strategic and operational marketing planning process changing its traditional decisions. Αs a final point approaches on measuring Social Medias’ ROI are discussed.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΞενοδοχειακό μίγμα μάρκετινγκ και social media.el
heal.titleHotel marketing mix and social media.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordξενοδοχειακό μάρκετιγκ, κοινωνικό δίκτυο, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordhotel marketing, social network, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)