Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism marketing- Agritourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπομπολάκη, Αργυρώel
dc.creatorΣχοιναράκη, Μαρίαel
dc.creatorBompolaki, Argyroen
dc.creatorSchoinaraki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:47Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:47Z
dc.date.issued2014-12-15T11:33:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5597
dc.description.abstractΠολλά έχουν γραφτεί για τον εναλλακτικό τουρισμό και τη τάση που δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων για νέες μορφές τουρισμού που θα σέβονται τη περιβαλλοντική ισορροπία του πλανήτη. Ο αγροτουρισμός είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού και αποτελεί ελπίδα για την ερήμωση που αντιμετωπίζουν πολλές περιοχές σε όλη την Ελλάδα και πλήττουν τους αγρότες. Μέσα από το θεωρητικό μέρος που αφορά στο φαινόμενο του αγροτουρισμού γενικά μπορούμε να πληροφορηθούμε τη σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα που υπάρχει στα ελληνικά δεδομένα που έχει αναπτυχθεί μόνο ο μαζικός τουρισμός και η μεγάλης κλίμακας άναρχης ανάπτυξης. Πρέπει να τονιστεί ότι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού κρίνονται αναγκαίες, όχι με σκοπό να υποκαταστήσουν τον μαζικό και μεγάλης κλίμακας τουρισμό, αλλά για να περιορίσουν τις αρνητικές συνέπειες που προκύπτουν απ’ αυτόν. Ο εναλλακτικός τουρισμός, άλλωστε με τις πολλές μορφές που μπορεί να πάρει, εκμεταλλεύεται τουριστικούς πόρους που ήταν από καιρό ξεχασμένοι και ανεκμετάλλευτοι από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου. Με την εμφάνιση του αγροτουρισμού και του πρώτου προγράμματος LEADER το 1989 ξεκίνησαν να δίνονται κάποια οικονομικά κίνητρα, για την αναζωογόνηση και εκμετάλλευση τέτοιων παραμελημένων αγροτικών περιοχών. Έτσι λοιπόν, άρχισε μια πρώτη προσπάθεια να πωλούνται νέα στοιχεία (παραδοσιακοί οικισμοί, βουνά, δραστηριότητες) και ιδέες (η προσωπική επαφή με τους κατοίκους, άμεση επαφή με τις παραδόσεις ενός τόπου ως τουριστικοί πόροι κ.α.). Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. Αναφέρουμε τον ορισμό και την έννοια του Τουριστικού Μάρκετινγκ, τη Στρατηγική Μάρκετινγκ, το Μείγμα μάρκετινγκ και τα εργαλεία επικοινωνίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια και τη σπουδαιότητα του Αγροτουρισμού. Αναφέρομαι τις μορφές Αγροτουρισμού, τις προσφερόμενες αγροτουριστικές υπηρεσίες και τα τοπικά προϊόντα. Γίνεται αναφορά για την εξέλιξη του αγροτικού τουρισμού στην Ελλάδα από την δεκαετία του ’90 μέχρι και σήμερα καθώς επίσης για τον Σύνδεσμο Αγροτουρισμού Ελλάδος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην Βάμος Α.Ε., μια αγροτουριστική μονάδα που λειτουργεί στον Βάμο στην περιοχή Αποκόρωνα του Νομού Χανίων. Γίνεται αναφορά για το πώς δημιουργήθηκε η Βάμος Α.Ε., τι ξενώνες διαθέτει και ποιες είναι οι δραστηριότητες που προσφέρει στους τουρίστες. Στο τέταρτο κεφάλαιο και τελευταίο περιγράφουμε τα πιο διαδεδομένα μέσα διαφήμισης στον τουριστικό τομέα.el
dc.description.abstractMuch has been written about alternative tourism and the voltage generated by the passage of time new forms of tourism that respect the ecological balance of the planet. Agritourism is a form of alternative tourism and provides hope for the devastation affecting many areas throughout Greece and affecting farmers. In the theoretical part concerning the phenomenon of rural tourism in general can be informed of the importance and the need that exists in the Greek data developed solely by mass tourism and large-scale unregulated development. It should be noted that alternative forms of tourism are necessary, not in order to replace the massive and large scale tourism, but to limit the negative consequences resulting therefrom. Alternative tourism, also the many forms it can take, exploiting tourism resources has long been forgotten and untapped by most of the world. With the emergence of rural tourism and the first LEADER program began in 1989 to give some financial incentives to revitalize and operate such neglected rural areas. So began a first attempt to sell new items (traditional villages, mountains, activities) and ideas (personal contact with residents, direct contact with the traditions of a place as a tourist resources, etc.). The first chapter is a reference to the Tourism Marketing. We report the definition and concept of Tourist Marketing, Strategic Marketing, the marketing mix and communication tools. The second chapter refers to the meaning and importance of agrotourism. Thinking styles agrotourism services offered agritourism and local products. Reference is made to the development of rural tourism in Greece from the 90s until today and also for the Greek Association of Rural Tourism. In the third chapter we refer to Vamos SA, an agrotourism unit which operates in Vamos Vamos in the prefecture of Chania. Reference is made to how the created Vamos SA, hostels what has and what are the activities offered to tourists. In the fourth and final chapter we describe the most popular means of advertising in the tourism sector.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουριστικό μάρκετινγκ-Αγροτουρισμός.el
dc.titleTourism marketing- Agritourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπομπολάκη, Αργυρώel
heal.creatorNameΣχοιναράκη, Μαρίαel
heal.creatorNameBompolaki, Argyroen
heal.creatorNameSchoinaraki, Mariaen
heal.publicationDate2014-12-15T11:33:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5597
heal.abstractΠολλά έχουν γραφτεί για τον εναλλακτικό τουρισμό και τη τάση που δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων για νέες μορφές τουρισμού που θα σέβονται τη περιβαλλοντική ισορροπία του πλανήτη. Ο αγροτουρισμός είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού και αποτελεί ελπίδα για την ερήμωση που αντιμετωπίζουν πολλές περιοχές σε όλη την Ελλάδα και πλήττουν τους αγρότες. Μέσα από το θεωρητικό μέρος που αφορά στο φαινόμενο του αγροτουρισμού γενικά μπορούμε να πληροφορηθούμε τη σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα που υπάρχει στα ελληνικά δεδομένα που έχει αναπτυχθεί μόνο ο μαζικός τουρισμός και η μεγάλης κλίμακας άναρχης ανάπτυξης. Πρέπει να τονιστεί ότι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού κρίνονται αναγκαίες, όχι με σκοπό να υποκαταστήσουν τον μαζικό και μεγάλης κλίμακας τουρισμό, αλλά για να περιορίσουν τις αρνητικές συνέπειες που προκύπτουν απ’ αυτόν. Ο εναλλακτικός τουρισμός, άλλωστε με τις πολλές μορφές που μπορεί να πάρει, εκμεταλλεύεται τουριστικούς πόρους που ήταν από καιρό ξεχασμένοι και ανεκμετάλλευτοι από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου. Με την εμφάνιση του αγροτουρισμού και του πρώτου προγράμματος LEADER το 1989 ξεκίνησαν να δίνονται κάποια οικονομικά κίνητρα, για την αναζωογόνηση και εκμετάλλευση τέτοιων παραμελημένων αγροτικών περιοχών. Έτσι λοιπόν, άρχισε μια πρώτη προσπάθεια να πωλούνται νέα στοιχεία (παραδοσιακοί οικισμοί, βουνά, δραστηριότητες) και ιδέες (η προσωπική επαφή με τους κατοίκους, άμεση επαφή με τις παραδόσεις ενός τόπου ως τουριστικοί πόροι κ.α.). Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο Τουριστικό Μάρκετινγκ. Αναφέρουμε τον ορισμό και την έννοια του Τουριστικού Μάρκετινγκ, τη Στρατηγική Μάρκετινγκ, το Μείγμα μάρκετινγκ και τα εργαλεία επικοινωνίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια και τη σπουδαιότητα του Αγροτουρισμού. Αναφέρομαι τις μορφές Αγροτουρισμού, τις προσφερόμενες αγροτουριστικές υπηρεσίες και τα τοπικά προϊόντα. Γίνεται αναφορά για την εξέλιξη του αγροτικού τουρισμού στην Ελλάδα από την δεκαετία του ’90 μέχρι και σήμερα καθώς επίσης για τον Σύνδεσμο Αγροτουρισμού Ελλάδος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην Βάμος Α.Ε., μια αγροτουριστική μονάδα που λειτουργεί στον Βάμο στην περιοχή Αποκόρωνα του Νομού Χανίων. Γίνεται αναφορά για το πώς δημιουργήθηκε η Βάμος Α.Ε., τι ξενώνες διαθέτει και ποιες είναι οι δραστηριότητες που προσφέρει στους τουρίστες. Στο τέταρτο κεφάλαιο και τελευταίο περιγράφουμε τα πιο διαδεδομένα μέσα διαφήμισης στον τουριστικό τομέα.el
heal.abstractMuch has been written about alternative tourism and the voltage generated by the passage of time new forms of tourism that respect the ecological balance of the planet. Agritourism is a form of alternative tourism and provides hope for the devastation affecting many areas throughout Greece and affecting farmers. In the theoretical part concerning the phenomenon of rural tourism in general can be informed of the importance and the need that exists in the Greek data developed solely by mass tourism and large-scale unregulated development. It should be noted that alternative forms of tourism are necessary, not in order to replace the massive and large scale tourism, but to limit the negative consequences resulting therefrom. Alternative tourism, also the many forms it can take, exploiting tourism resources has long been forgotten and untapped by most of the world. With the emergence of rural tourism and the first LEADER program began in 1989 to give some financial incentives to revitalize and operate such neglected rural areas. So began a first attempt to sell new items (traditional villages, mountains, activities) and ideas (personal contact with residents, direct contact with the traditions of a place as a tourist resources, etc.). The first chapter is a reference to the Tourism Marketing. We report the definition and concept of Tourist Marketing, Strategic Marketing, the marketing mix and communication tools. The second chapter refers to the meaning and importance of agrotourism. Thinking styles agrotourism services offered agritourism and local products. Reference is made to the development of rural tourism in Greece from the 90s until today and also for the Greek Association of Rural Tourism. In the third chapter we refer to Vamos SA, an agrotourism unit which operates in Vamos Vamos in the prefecture of Chania. Reference is made to how the created Vamos SA, hostels what has and what are the activities offered to tourists. In the fourth and final chapter we describe the most popular means of advertising in the tourism sector.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουριστικό μάρκετινγκ-Αγροτουρισμός.el
heal.titleTourism marketing- Agritourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό μάρκετινγκ, αγροτουρισμός, εναλλακτικές μορφές τουρισμούel
heal.keywordtourism marketing, agritourism, alternative forms of tourismen
heal.advisorNameΧρονάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameChronakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)