Εμφάνιση απλής εγγραφής

Hotel management. Case study in the hotel Palazzo Del Mare in Ko island.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧατζημανώλη, Ανθούλαel
dc.creatorChatzimanoli, Anthoulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:49Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:49Z
dc.date.issued2014-08-05T21:37:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5599
dc.description.abstractΗ διοίκηση (management) είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Κάθε επιχείρηση, είτε μικρή είτε μεγάλη, απαιτεί την καλή διαχείριση, τη στρατηγική και την οργανωμένη μονάδα των ανθρώπων που μπορούν να παρέχουν τη διορατικότητα και να σχεδιάσουν το μέλλον μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η συνεχής ανάπτυξη του κλάδου της φιλοξενίας έχει κάνει τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων να σκέφτονται και να συμφωνούν με τη σημασία του συστήματος διαχείρισης των ξενοδοχείων στην επιχείρηση τους. Κατά τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει δει μια απότομη αύξηση στην εισροή των καταναλωτών. Τώρα, η αύξηση του αριθμού των πελατών σημαίνει ότι η διοίκηση του ξενοδοχείου πρέπει να δημιουργήσει καλύτερες εγκαταστάσεις, υπηρεσίες και ποιότητα του περιβάλλοντος για να απορροφήσει τους πελάτες. Ο χειρισμός ενός μεμονωμένου καταναλωτή είναι πολύ πιο εύκολος από ότι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε 10-20 άτομα σε μια εποχή με διαφορετικές ανάγκες. Ο σκοπός ενός ανταγωνιστικού συστήματος διαχείρισης του ξενοδοχείου είναι να εκτιμήσει την κατάσταση και στη συνέχεια να προγραμματίσει τις στρατηγικές μεταρρυθμίσεις για την καλύτερη ποιότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλές αποτελεσματικές τεχνολογίες που έχουν έρθει για να διευκολυνθεί ο φόρτος εργασίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί ευεργετική για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, αλλά η εφαρμογή της απαιτεί ένα ανταγωνιστικό σύστημα διαχείρισης της ξενοδοχειακής φιλοξενίας για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος από την προσαρμογή της τεχνολογίας. Ελλείψει καλού συστήματος διαχείρισης του ξενοδοχείου, η επιχείρηση δεν θα μπορεί να πετύχει του στόχους που έχουν τεθεί. Η ενσωμάτωση της διοίκησης στα ξενοδοχεία θα μπορούσε να αποδειχθεί πραγματικό δώρο για πολλούς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, εάν κατόρθωναν να ενστερνιστούν ένα σχέδιο και να το ακολουθήσουν. Θα βοηθούσε στην απλούστευση των υπηρεσιών οι οποίες μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση στους ήδη υπάρχοντες πόρους. Ένα καλό σύστημα διαχείρισης είναι η ραχοκοκαλιά κάθε πετυχημένης επιχείρησης. Αυτό δεν είναι κρυφό μυστικό, καθώς ακόμα κι από ένα μικρό ξενοδοχείο απαιτείται ο έλεγχος των δαπανών και των εξόδων εφόσον αναμένει καλύτερα έσοδα και κέρδη από την επιχείρηση. Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου χρειάζεται ικανότητες και εμπειρία και ως εκ τούτου απαιτεί επαγγελματίες που θα δώσουν προσοχή στις δραστηριότητες και τον εκσυγχρονισμό του για να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα. Ένα καλό σύστημα διαχείρισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ελέγχει, όχι μόνο τα τμήματα του συστήματος διαχείρισης, αλλά κάνει επίσης αλλαγές, σχεδιάζει νέα πλάνα και στρατηγικές ούτος ώστε να λειτουργήσει καλύτερα, με στόχο την αξιοποίηση των πόρων προς το συμφέρον των επιχειρήσεων για την αύξηση των κερδών. Με το διαδίκτυο να γίνεται μια μεγάλη πλατφόρμα που μπορεί να διεισδύσει σε νέους πελάτες, ένα καλό σύστημα διαχείρισης θα μπορεί να κατανοήσει και να πάρει την τολμηρή απόφαση να κάνει κάποιες δαπάνες για να προσελκύσει πελάτες και να δημιουργήσει νέο πελατολόγιο. Καλό σύστημα διαχείρισης σημαίνει καλύτερη πορεία της επιχείρησης για την επίτευξη του στόχου που τέθηκε.el
dc.description.abstractManagement is the key to a successful business. Every business, either big or small requires a good management, strategy and an organized unit of people who can provide the insight and plan the future of a successful business. The constant development in the hospitality industry has made hotel owners think and agree with the importance of the hotel management system in their business. In the last few years the hotel hospitality industry has seen a steep rise in the influx of consumers. Now, the increase in the number of the customers means the hotel administration has to create better facilities, services and quality environment to absorb the customers. Handling a single consumer is far easier than providing quality services to 10-20 guests at a time with different needs. The purpose of a competitive hotel management system is to assess the situation and then plan out strategic reforms to improve the quality of the hotel business. Many effective technologies have been developed nowadays which have come up to the hotel industry to ease the work load. The technology can prove beneficial for a hotel business but the implementation requires a competitive hotel management system in order to achieve the best result from the adaptation of technology. In the absence of a good hotel management system, the business might not succeed to reach the set goal. The incorporation of the hotel management could be a real gift to many hotel owners if only they managed to adopt and follow a plan. It would assist in streamlining the services which can get them maximum output from the resources they have. A good management system is the backbone of any successful business. This is no hidden secret, as; even a small hotel requires controlling their spending and expenditure while expecting better revenue and profit from the business. Managing a hotel business requires skills and expertise, hence it demands professional hands to look after the activities and streamline it for best results. Good hotel management system not only controls the departments of the hotel management system but also makes changes, chalk out plans and strategies to make it work better, in order to utilize the resources in the best interest of the business to increase the profit. With the internet becoming a major platform to penetrate into new customers, a good management system could understand and take audacious decision to make some expenses in order to attract customers and create a new customer base. Better hotel management system means a better progress of the business towards the achievement of the set goal.  en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο ξενοδοχειακό μάνατζμεντ. Μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Palazzo Del Mare στο νησί της Κω.el
dc.titleHotel management. Case study in the hotel Palazzo Del Mare in Ko island.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧατζημανώλη, Ανθούλαel
heal.creatorNameChatzimanoli, Anthoulaen
heal.publicationDate2014-08-05T21:37:41Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5599
heal.abstractΗ διοίκηση (management) είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Κάθε επιχείρηση, είτε μικρή είτε μεγάλη, απαιτεί την καλή διαχείριση, τη στρατηγική και την οργανωμένη μονάδα των ανθρώπων που μπορούν να παρέχουν τη διορατικότητα και να σχεδιάσουν το μέλλον μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η συνεχής ανάπτυξη του κλάδου της φιλοξενίας έχει κάνει τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων να σκέφτονται και να συμφωνούν με τη σημασία του συστήματος διαχείρισης των ξενοδοχείων στην επιχείρηση τους. Κατά τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει δει μια απότομη αύξηση στην εισροή των καταναλωτών. Τώρα, η αύξηση του αριθμού των πελατών σημαίνει ότι η διοίκηση του ξενοδοχείου πρέπει να δημιουργήσει καλύτερες εγκαταστάσεις, υπηρεσίες και ποιότητα του περιβάλλοντος για να απορροφήσει τους πελάτες. Ο χειρισμός ενός μεμονωμένου καταναλωτή είναι πολύ πιο εύκολος από ότι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε 10-20 άτομα σε μια εποχή με διαφορετικές ανάγκες. Ο σκοπός ενός ανταγωνιστικού συστήματος διαχείρισης του ξενοδοχείου είναι να εκτιμήσει την κατάσταση και στη συνέχεια να προγραμματίσει τις στρατηγικές μεταρρυθμίσεις για την καλύτερη ποιότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Τον τελευταίο καιρό υπάρχουν πολλές αποτελεσματικές τεχνολογίες που έχουν έρθει για να διευκολυνθεί ο φόρτος εργασίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Η τεχνολογία μπορεί να αποδειχθεί ευεργετική για μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, αλλά η εφαρμογή της απαιτεί ένα ανταγωνιστικό σύστημα διαχείρισης της ξενοδοχειακής φιλοξενίας για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος από την προσαρμογή της τεχνολογίας. Ελλείψει καλού συστήματος διαχείρισης του ξενοδοχείου, η επιχείρηση δεν θα μπορεί να πετύχει του στόχους που έχουν τεθεί. Η ενσωμάτωση της διοίκησης στα ξενοδοχεία θα μπορούσε να αποδειχθεί πραγματικό δώρο για πολλούς ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, εάν κατόρθωναν να ενστερνιστούν ένα σχέδιο και να το ακολουθήσουν. Θα βοηθούσε στην απλούστευση των υπηρεσιών οι οποίες μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση στους ήδη υπάρχοντες πόρους. Ένα καλό σύστημα διαχείρισης είναι η ραχοκοκαλιά κάθε πετυχημένης επιχείρησης. Αυτό δεν είναι κρυφό μυστικό, καθώς ακόμα κι από ένα μικρό ξενοδοχείο απαιτείται ο έλεγχος των δαπανών και των εξόδων εφόσον αναμένει καλύτερα έσοδα και κέρδη από την επιχείρηση. Η διαχείριση ενός ξενοδοχείου χρειάζεται ικανότητες και εμπειρία και ως εκ τούτου απαιτεί επαγγελματίες που θα δώσουν προσοχή στις δραστηριότητες και τον εκσυγχρονισμό του για να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα. Ένα καλό σύστημα διαχείρισης μιας ξενοδοχειακής μονάδας ελέγχει, όχι μόνο τα τμήματα του συστήματος διαχείρισης, αλλά κάνει επίσης αλλαγές, σχεδιάζει νέα πλάνα και στρατηγικές ούτος ώστε να λειτουργήσει καλύτερα, με στόχο την αξιοποίηση των πόρων προς το συμφέρον των επιχειρήσεων για την αύξηση των κερδών. Με το διαδίκτυο να γίνεται μια μεγάλη πλατφόρμα που μπορεί να διεισδύσει σε νέους πελάτες, ένα καλό σύστημα διαχείρισης θα μπορεί να κατανοήσει και να πάρει την τολμηρή απόφαση να κάνει κάποιες δαπάνες για να προσελκύσει πελάτες και να δημιουργήσει νέο πελατολόγιο. Καλό σύστημα διαχείρισης σημαίνει καλύτερη πορεία της επιχείρησης για την επίτευξη του στόχου που τέθηκε.el
heal.abstractManagement is the key to a successful business. Every business, either big or small requires a good management, strategy and an organized unit of people who can provide the insight and plan the future of a successful business. The constant development in the hospitality industry has made hotel owners think and agree with the importance of the hotel management system in their business. In the last few years the hotel hospitality industry has seen a steep rise in the influx of consumers. Now, the increase in the number of the customers means the hotel administration has to create better facilities, services and quality environment to absorb the customers. Handling a single consumer is far easier than providing quality services to 10-20 guests at a time with different needs. The purpose of a competitive hotel management system is to assess the situation and then plan out strategic reforms to improve the quality of the hotel business. Many effective technologies have been developed nowadays which have come up to the hotel industry to ease the work load. The technology can prove beneficial for a hotel business but the implementation requires a competitive hotel management system in order to achieve the best result from the adaptation of technology. In the absence of a good hotel management system, the business might not succeed to reach the set goal. The incorporation of the hotel management could be a real gift to many hotel owners if only they managed to adopt and follow a plan. It would assist in streamlining the services which can get them maximum output from the resources they have. A good management system is the backbone of any successful business. This is no hidden secret, as; even a small hotel requires controlling their spending and expenditure while expecting better revenue and profit from the business. Managing a hotel business requires skills and expertise, hence it demands professional hands to look after the activities and streamline it for best results. Good hotel management system not only controls the departments of the hotel management system but also makes changes, chalk out plans and strategies to make it work better, in order to utilize the resources in the best interest of the business to increase the profit. With the internet becoming a major platform to penetrate into new customers, a good management system could understand and take audacious decision to make some expenses in order to attract customers and create a new customer base. Better hotel management system means a better progress of the business towards the achievement of the set goal.  en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο ξενοδοχειακό μάνατζμεντ. Μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Palazzo Del Mare στο νησί της Κω.el
heal.titleHotel management. Case study in the hotel Palazzo Del Mare in Ko island.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΔιοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, ξενοδοχειακό μάνατζμεντ, ξενοδοχειακή επιχείρησηel
heal.keywordBusiness Tourism Administration, hotel management, hotel enterpriseen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)