Εμφάνιση απλής εγγραφής

New methods of technology and advertising.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαγγανά, Νίκηel
dc.creatorMangana, Nikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:51Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:51Z
dc.date.issued2014-09-12T10:03:11Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5601
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο που πραγματοποιείται μια διαφημιστική καμπάνια. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα διαφημιστικά μέσα και επιχειρείται μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει το ενδιαφέρον στην εξέλιξη του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και της ψηφιακής τηλεόρασης. Προσεγγίζει, με λίγα λόγια τις νέες τεχνολογίες, στο πλαίσιο των οποίων πρέπει να ανταποκριθεί η διαφήμιση. Το τρίτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια του δικτυακού τόπου και της on – line διαφήμισης. Καταγράφονται οι τύποι της διαδικτυακής διαφήμισης και οι στρατηγικές που ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρείες. Ακόμα, τονίζεται το κόστος της διαφήμισης από το συγκεκριμένο μέσο και τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει, ώστε να το επιλέξει μια διαφημιστική εταιρεία. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται την διαφήμιση μέσω του κινητού τηλεφώνου. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή του κινητού τηλεφώνου, παρουσιάζονται οι τεχνικές διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που διαθέτει ως διαφημιστικό μέσο. Επιπλέον, αναφέρονται και οι καταλληλότερες αγορές για το mobile advertising. Το πέμπτο κεφάλαιο επιχειρεί να εξηγήσει την έννοια των κοινωνικών δικτύων αλλά και ορίζει τί ακριβώς είναι το social media advertising. Αναλύονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές που επιλέγουν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και οι μορφές της διαφήμισης μέσω των social media. Το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στον τρόπο που μετρούν οι διαφημιστικές εταιρείες την αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις δυσκολίες της συγκεκριμένης διαδικασίας. Επιπροσθέτως, εξετάζονται και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω του διαδικτύου. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο επιχειρεί να παρουσιάσει κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της παρούσας εργασίας.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation is to examine the relationship between new Information Technology (I.T.) methods and advertisement. In the first chapter, we will give a definition of the term "advertisement", presenting various types and methods and having a quick historical background of the term, as the history of advertising dates back to the early days of human civilization. We will try to prove the new methods of I.T. are solely responsible for its rapid growth. Internet era expansion, mobile phone revolution/new developments and digital licensing are playing an important role in advertising, as well as the social media websites. We will present the connection between all of the above and we will interpret the various advertisement methods using each one of those IT components stating their major advantages and disadvantages. Finally, this thesis will conclude with an overview of the rapid and continuous change in IT industry and will present the unavoidable necessity for the advertisement to follow its expansion.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΝέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.el
dc.titleNew methods of technology and advertising.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαγγανά, Νίκηel
heal.creatorNameMangana, Nikien
heal.publicationDate2014-09-12T10:03:11Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5601
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο που πραγματοποιείται μια διαφημιστική καμπάνια. Επιπλέον, παρουσιάζονται τα διαφημιστικά μέσα και επιχειρείται μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της διαφήμισης στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο εστιάζει το ενδιαφέρον στην εξέλιξη του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και της ψηφιακής τηλεόρασης. Προσεγγίζει, με λίγα λόγια τις νέες τεχνολογίες, στο πλαίσιο των οποίων πρέπει να ανταποκριθεί η διαφήμιση. Το τρίτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια του δικτυακού τόπου και της on – line διαφήμισης. Καταγράφονται οι τύποι της διαδικτυακής διαφήμισης και οι στρατηγικές που ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρείες. Ακόμα, τονίζεται το κόστος της διαφήμισης από το συγκεκριμένο μέσο και τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζει, ώστε να το επιλέξει μια διαφημιστική εταιρεία. Το τέταρτο κεφάλαιο πραγματεύεται την διαφήμιση μέσω του κινητού τηλεφώνου. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή του κινητού τηλεφώνου, παρουσιάζονται οι τεχνικές διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που διαθέτει ως διαφημιστικό μέσο. Επιπλέον, αναφέρονται και οι καταλληλότερες αγορές για το mobile advertising. Το πέμπτο κεφάλαιο επιχειρεί να εξηγήσει την έννοια των κοινωνικών δικτύων αλλά και ορίζει τί ακριβώς είναι το social media advertising. Αναλύονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές που επιλέγουν τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και οι μορφές της διαφήμισης μέσω των social media. Το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στον τρόπο που μετρούν οι διαφημιστικές εταιρείες την αποτελεσματικότητα της ηλεκτρονικής διαφήμισης και τις δυσκολίες της συγκεκριμένης διαδικασίας. Επιπροσθέτως, εξετάζονται και οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω του διαδικτύου. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο επιχειρεί να παρουσιάσει κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά την διάρκεια της εκπόνησης της παρούσας εργασίας.el
heal.abstractThe purpose of this dissertation is to examine the relationship between new Information Technology (I.T.) methods and advertisement. In the first chapter, we will give a definition of the term "advertisement", presenting various types and methods and having a quick historical background of the term, as the history of advertising dates back to the early days of human civilization. We will try to prove the new methods of I.T. are solely responsible for its rapid growth. Internet era expansion, mobile phone revolution/new developments and digital licensing are playing an important role in advertising, as well as the social media websites. We will present the connection between all of the above and we will interpret the various advertisement methods using each one of those IT components stating their major advantages and disadvantages. Finally, this thesis will conclude with an overview of the rapid and continuous change in IT industry and will present the unavoidable necessity for the advertisement to follow its expansion.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΝέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.el
heal.titleNew methods of technology and advertising.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, νέες τεχνολογίες, Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.keywordadvertising, marketing, new technologies, Business Administrationen
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)