Show simple item record

Policy of marketing in tourism.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚουτρουμπάκη, Μαρίαel
dc.creatorKoutroumpaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:39:53Z
dc.date.available2016-03-15T16:39:53Z
dc.date.issued2014-09-12T10:23:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5602
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις, αναλύονται διεξοδικά, για να καταλήξομε στο συμπέρασμα ότι όσο αποτελεσματικό και αν είναι το τμήμα του μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης, θα πρέπει να υποστηρίζεται από την πολιτεία.el
dc.description.abstractThis thesis studies the tourism product and its path to the distribution channels of the tourism market. It also lists the various policies of its promotion. Advertising and public relations, which are found to be the dominant features of promotion, are analyzed in detail, to reach the conclusion that no matter how effective the marketing department of a tourism enterprise may be, it has to be supported by the state.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.el
dc.titlePolicy of marketing in tourism.en

healMeta

heal.creatorNameΚουτρουμπάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameKoutroumpaki, Mariaen
heal.publicationDate2014-09-12T10:23:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5602
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία της προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις, αναλύονται διεξοδικά, για να καταλήξομε στο συμπέρασμα ότι όσο αποτελεσματικό και αν είναι το τμήμα του μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης, θα πρέπει να υποστηρίζεται από την πολιτεία.el
heal.abstractThis thesis studies the tourism product and its path to the distribution channels of the tourism market. It also lists the various policies of its promotion. Advertising and public relations, which are found to be the dominant features of promotion, are analyzed in detail, to reach the conclusion that no matter how effective the marketing department of a tourism enterprise may be, it has to be supported by the state.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.el
heal.titlePolicy of marketing in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, προβολή, μάρκετινγκ, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordtourism, promotion, marketing, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)