Show simple item record

Tourism and internet: how did the development of internet affect toursism.

Dublin Core metadata

dc.creatorΑργυρού, Κωνσταντίναel
dc.creatorΠαπαδάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorArgyrou, Konstantinaen
dc.creatorPapadaki, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:04Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:04Z
dc.date.issued2014-09-07T12:05:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5611
dc.description.abstractΟι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Έτσι το φαινόμενο του τουρισμού σχετίζεται άμεσα με τις εφαρμογές του διαδικτύου. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσας εργασίας, είναι η παράθεση και η ανάλυση στοιχείων σχετικά με την έννοια και παρουσία του Τουρισμού στο Διαδίκτυο καθώς και στις εφαρμογές που μπορούν να λάβουν συγκεκριμένη λειτουργία. Πιο συγκεκριμένα και προκειμένου η εν λόγω πτυχιακή εργασία να θεωρείται και αντιπροσωπευτική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σε τρία (3) σχετικά κεφάλαια και όπου στο μεν πρώτο αναλύεται η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Τουρισμού στις μέρες μας καθώς και η φύση του Διαδικτύου σε συνάρτηση με τα Πλεονεκτήματα που προσφέρει, στο δεύτερο (2ο) κεφάλαιο αναλύονται οι περιπτώσεις των Διαδικτυακών Εφαρμογών στο Τουρισμό και τέλος στο τρίτο (3ο) αναλύεται η περίπτωση του Διαδικτύου και της Προώθησης Τουρισμού Μέσω Οργανωμένων Τουριστικών Γραφείων με μελέτη περίπτωσης του διαδικτυακού τουριστικού γραφείου Travel planet 24 και Σχετικές Μελέτες για Διαδικτυακές Εφαρμογές στο Τουρισμό.el
dc.description.abstractThe new technologies and the internet is part of everyday life for all of us and the number of internet users is increasing rapidly in the last decade. Thus the phenomenon of tourism is directly related to the applications of the internet. So, the purpose of this paper is to display and analyze data on the presence and meaning of Tourism on the Internet and the applications that can have specific function. More specifically , in order that thesis can also be considered as representative to examine the data , it is divided into three ( 3) chapters where in the first is analyzed the Concept and Characteristics of Tourism nowadays and the nature of the Internet depending on the features offered, the second ( 2nd ) chapter analyzes the cases of Internet applications in tourism and finally the third ( 3rd ) analyzes the case of Internet and Tourism Promotion Through Travel Agents Package with a case study on the online travel agency Travelplanet24 and Related Studies for Web Applications in Tourism.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουρισμός και internet: πως η ανάπτυξη του διαδικτύου επηρέασε την τουριστική αγορά.el
dc.titleTourism and internet: how did the development of internet affect toursism.en

healMeta

heal.creatorNameΑργυρού, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameΠαπαδάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameArgyrou, Konstantinaen
heal.creatorNamePapadaki, Aikaterinien
heal.publicationDate2014-09-07T12:05:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5611
heal.abstractΟι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Έτσι το φαινόμενο του τουρισμού σχετίζεται άμεσα με τις εφαρμογές του διαδικτύου. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσας εργασίας, είναι η παράθεση και η ανάλυση στοιχείων σχετικά με την έννοια και παρουσία του Τουρισμού στο Διαδίκτυο καθώς και στις εφαρμογές που μπορούν να λάβουν συγκεκριμένη λειτουργία. Πιο συγκεκριμένα και προκειμένου η εν λόγω πτυχιακή εργασία να θεωρείται και αντιπροσωπευτική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σε τρία (3) σχετικά κεφάλαια και όπου στο μεν πρώτο αναλύεται η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Τουρισμού στις μέρες μας καθώς και η φύση του Διαδικτύου σε συνάρτηση με τα Πλεονεκτήματα που προσφέρει, στο δεύτερο (2ο) κεφάλαιο αναλύονται οι περιπτώσεις των Διαδικτυακών Εφαρμογών στο Τουρισμό και τέλος στο τρίτο (3ο) αναλύεται η περίπτωση του Διαδικτύου και της Προώθησης Τουρισμού Μέσω Οργανωμένων Τουριστικών Γραφείων με μελέτη περίπτωσης του διαδικτυακού τουριστικού γραφείου Travel planet 24 και Σχετικές Μελέτες για Διαδικτυακές Εφαρμογές στο Τουρισμό.el
heal.abstractThe new technologies and the internet is part of everyday life for all of us and the number of internet users is increasing rapidly in the last decade. Thus the phenomenon of tourism is directly related to the applications of the internet. So, the purpose of this paper is to display and analyze data on the presence and meaning of Tourism on the Internet and the applications that can have specific function. More specifically , in order that thesis can also be considered as representative to examine the data , it is divided into three ( 3) chapters where in the first is analyzed the Concept and Characteristics of Tourism nowadays and the nature of the Internet depending on the features offered, the second ( 2nd ) chapter analyzes the cases of Internet applications in tourism and finally the third ( 3rd ) analyzes the case of Internet and Tourism Promotion Through Travel Agents Package with a case study on the online travel agency Travelplanet24 and Related Studies for Web Applications in Tourism.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουρισμός και internet: πως η ανάπτυξη του διαδικτύου επηρέασε την τουριστική αγορά.el
heal.titleTourism and internet: how did the development of internet affect toursism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, διαδίκτυο, τουριστική ανάπτυξη, νέες τεχνολογίες, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordtoursm, internet, tourism development, new technologies, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)