Εμφάνιση απλής εγγραφής

Entrepreneurship and innovation: the opinion of enterprises in Heraklion

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΞανθουδάκης, Γρηγόρηςel
dc.creatorΓεωργιακάκης, Θανάσηςel
dc.creatorXanthoudakis, Grigorisen
dc.creatorGeorgiakakis, Thanasisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:27Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:27Z
dc.date.issued2015-07-10T14:17:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5631
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο οι επιχειρήσεις ενημερώνονται από τοπικούς φορείς-κράτος σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τις επιχειρήσεις σε θέματα καινοτομίας καθώς και κατά πόσο οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να καινοτομούν στην δική τους αγορά-κλάδο. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας αποτελείται από την έννοια και ορισμούς της επιχειρηματικότητας, τα είδη της επιχειρηματικότητας ,τάσεις της επιχειρηματικότητας τα τελευταία χρόνια καθώς και την εικόνα της επιχειρηματικότητας την οποία παρουσιάζει η Ελλάδα. Επίσης αναφέρονται η έννοια και ορισμοί της καινοτομίας, μορφές της καινοτομίας, πηγές από τις οποίες μπορούν να εντοπιστούν νέες καινοτομίες εντός και εκτός της επιχείρησης καθώς και την καινοτομικότητα που παρουσιάζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Στην συνέχεια αναλύεται η έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) , ο σκοπός δημιουργίας του, η δομή την οποία θα πρέπει να έχει ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο. Τέλος αναφέρονται οι μορφές χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, η χρηματοδότηση της καινοτομίας καθώς και τα εμπόδια που δημιουργούνται για την τελική χρηματοδότηση της καινοτομίας. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική έρευνα στις τοπικές επιχειρήσεις του Ηρακλείου χρησιμοποιώντας την μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας σε δείγμα 100 επιχειρήσεων αντλώντας στοιχεία σχετικά με τις είδη καινοτομίας που πραγματοποίησαν, την σημαντικότητα της καινοτομίας στον κλάδο τους καθώς και την γνώμη τους σχετικά για την σχέση των επιχειρήσεων με τα ελληνικά πανεπιστήμια-ΤΕΙ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό λόγο για την μη ύπαρξη νέων καινοτομιών από τις επιχειρήσεις. Επίσης θα ήταν πολύ θετικές στο να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο για την καινοτομία, καθώς και αρνητικές στο ενδεχόμενο για την κατοχύρωση μιας νέας καινοτομίας. Τέλος προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό είναι περισσότερο καινοτόμες από τις ελληνικές καθώς και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν έχουν κουλτούρα συνεργασίας με τα ελληνικά πανεπιστήμια ή άλλα ερευνητικά κέντρα.el
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the opinion business Heraklion entrepreneurship and innovation. Aim of this study is to investigate the extent to which enterprises are informed by local-state issues in entrepreneurship and innovation, the relationship between the Greek universities and businesses in innovation and whether businesses have the ability to innovate in their own market-sector. The theoretical part of the work consists of the meaning and definitions of entrepreneurship, types of entrepreneurship, entrepreneurship trends in recent years and the image of entrepreneurship which presents Greece. Also referred to the concept and definitions of innovation, forms of innovation, sources of which can be found new innovations inside and outside the company and the innovativeness presented by Greek businesses. Then the concept of the business plan discussed (business plan), the purpose of creation, the structure which should have a proper business plan. Finally mentioned forms of business financing, funding innovation and the obstacles created for the ultimate innovation funding. In the research part of the work conducted quantitative and qualitative research on local businesses Heraklion using the method of simple random sampling a sample of 100 companies drawing data on the types of innovation carried out, the importance of innovation in their industry and their opinion on for the business relationship with Greek universities-TEI. According to the survey results show that business financing is a key reason for the lack of new innovations by companies. It would also be very positive to attend a seminar on innovation and negative the possibility to guarantee a new innovation. Finally that companies abroad are more innovative than Greek and that Greek enterprises have no culture of cooperation with Greek universities or other research centers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕπιχειρηματικότητα και καινοτομία: η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου.el
dc.titleEntrepreneurship and innovation: the opinion of enterprises in Heraklionen

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΞανθουδάκης, Γρηγόρηςel
heal.creatorNameΓεωργιακάκης, Θανάσηςel
heal.creatorNameXanthoudakis, Grigorisen
heal.creatorNameGeorgiakakis, Thanasisen
heal.publicationDate2015-07-10T14:17:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5631
heal.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο οι επιχειρήσεις ενημερώνονται από τοπικούς φορείς-κράτος σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τις επιχειρήσεις σε θέματα καινοτομίας καθώς και κατά πόσο οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να καινοτομούν στην δική τους αγορά-κλάδο. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας αποτελείται από την έννοια και ορισμούς της επιχειρηματικότητας, τα είδη της επιχειρηματικότητας ,τάσεις της επιχειρηματικότητας τα τελευταία χρόνια καθώς και την εικόνα της επιχειρηματικότητας την οποία παρουσιάζει η Ελλάδα. Επίσης αναφέρονται η έννοια και ορισμοί της καινοτομίας, μορφές της καινοτομίας, πηγές από τις οποίες μπορούν να εντοπιστούν νέες καινοτομίες εντός και εκτός της επιχείρησης καθώς και την καινοτομικότητα που παρουσιάζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Στην συνέχεια αναλύεται η έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) , ο σκοπός δημιουργίας του, η δομή την οποία θα πρέπει να έχει ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο. Τέλος αναφέρονται οι μορφές χρηματοδότησης των επιχειρήσεων, η χρηματοδότηση της καινοτομίας καθώς και τα εμπόδια που δημιουργούνται για την τελική χρηματοδότηση της καινοτομίας. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική έρευνα στις τοπικές επιχειρήσεις του Ηρακλείου χρησιμοποιώντας την μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας σε δείγμα 100 επιχειρήσεων αντλώντας στοιχεία σχετικά με τις είδη καινοτομίας που πραγματοποίησαν, την σημαντικότητα της καινοτομίας στον κλάδο τους καθώς και την γνώμη τους σχετικά για την σχέση των επιχειρήσεων με τα ελληνικά πανεπιστήμια-ΤΕΙ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων αποτελεί βασικό λόγο για την μη ύπαρξη νέων καινοτομιών από τις επιχειρήσεις. Επίσης θα ήταν πολύ θετικές στο να παρακολουθήσουν ένα σεμινάριο για την καινοτομία, καθώς και αρνητικές στο ενδεχόμενο για την κατοχύρωση μιας νέας καινοτομίας. Τέλος προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό είναι περισσότερο καινοτόμες από τις ελληνικές καθώς και ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν έχουν κουλτούρα συνεργασίας με τα ελληνικά πανεπιστήμια ή άλλα ερευνητικά κέντρα.el
heal.abstractThe subject of the thesis is the opinion business Heraklion entrepreneurship and innovation. Aim of this study is to investigate the extent to which enterprises are informed by local-state issues in entrepreneurship and innovation, the relationship between the Greek universities and businesses in innovation and whether businesses have the ability to innovate in their own market-sector. The theoretical part of the work consists of the meaning and definitions of entrepreneurship, types of entrepreneurship, entrepreneurship trends in recent years and the image of entrepreneurship which presents Greece. Also referred to the concept and definitions of innovation, forms of innovation, sources of which can be found new innovations inside and outside the company and the innovativeness presented by Greek businesses. Then the concept of the business plan discussed (business plan), the purpose of creation, the structure which should have a proper business plan. Finally mentioned forms of business financing, funding innovation and the obstacles created for the ultimate innovation funding. In the research part of the work conducted quantitative and qualitative research on local businesses Heraklion using the method of simple random sampling a sample of 100 companies drawing data on the types of innovation carried out, the importance of innovation in their industry and their opinion on for the business relationship with Greek universities-TEI. According to the survey results show that business financing is a key reason for the lack of new innovations by companies. It would also be very positive to attend a seminar on innovation and negative the possibility to guarantee a new innovation. Finally that companies abroad are more innovative than Greek and that Greek enterprises have no culture of cooperation with Greek universities or other research centers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕπιχειρηματικότητα και καινοτομία: η γνώμη των επιχειρήσεων του Ηρακλείου.el
heal.titleEntrepreneurship and innovation: the opinion of enterprises in Heraklionen
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιχειρηματικότητα, καινοτομία, επιχείρηση, Ηράκλειοel
heal.keywordentrepreneurship, innovation, enterprise, Heraklionen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)