Εμφάνιση απλής εγγραφής

The consumer behavior of students of TEI Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝταβιγλάκη, Ελευθερίαel
dc.creatorDaviglaki, Eleftheriaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:32Z
dc.date.issued2015-12-10T14:26:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5634
dc.description.abstractΗ μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση να πραγματοποιήσει τους στόχους της. (Ζιγκρίδης, 2008). Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, έγινε προσπάθεια να εξεταστεί και να αναλυθεί η καταναλωτική συμπεριφορά μιας συγκεκριμένης ομάδας καταναλωτών. Η ομάδα αυτή είναι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης. Σκοπός της έρευνας είναι να προσδιοριστεί η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών, και να παρατηρηθούν οι συνήθειες και οι προτιμήσεις τους. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε χρησιμοποίησε το ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε δείγμα μεγέθους 150 φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης. Τα στατιστικά αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης αγοράζουν όσα χρειάζονται, χωρίς να προβούν σε σπατάλες, και κατά κύριο λόγο το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους μηνιαίως καταβάλλεται στην διατροφή και διασκέδαση τους. Οι περισσότεροι φοιτητές όταν επιλέγουν να αγοράσουν ένα προϊόν δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην τιμή, στην ποιότητα και στις εκπτώσεις προσφορές, ενώ δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την επωνυμία/ μάρκα του αγαθού. Σχετικά με την επιρροή που δέχονται οι φοιτητές, η οικογένεια αποτελεί τον πιο ισχυρό παράγοντα που επηρεάζει την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Αναφορικά με τις διαφημίσεις, οι πιο προσιτές μορφές για τους φοιτητές είναι η διαδικτυακή και έπειτα η τηλεοπτική διαφήμιση, ενώ παράλληλα ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό θεωρεί πολύ παραπλανητικά τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται. Όσον αφορά το διαδίκτυο πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι αναζητούν πληροφορίες, για αγαθά που θέλουν να αγοράσουν, ωστόσο σπάνια πραγματοποιούν αγορές από αυτό, και αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να το κάνουν αγοράζουν συνήθως είδη ένδυσης/υπόδησης και ηλεκτρονικές συσκευές. Το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών πηγαίνει για καφέ περισσότερες από τέσσερεις φορές την εβδομάδα, για ποτό και φαγητό μια φορά εβδομαδιαίως, ενώ δεν προτιμάει τον κινηματογράφο και το θέατρο. Σχετικά με την επιλογή του χώρου διασκέδασης η μουσική και η προτίμηση της παρέας παίζουν καθοριστικό ρόλο. Πέντε στους δέκα φοιτητές επισκέπτονται μια με τρεις φορές τον μήνα το super market , και μερικές φορές αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ( SPAR, CARREFUR, AB). Αναφορικά με ορισμένες προτάσεις που δόθηκαν στο δείγμα για να εκφράσει τον βαθμό που συμφωνεί με αυτές τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης, αναζητούν πολύ ειδικές εκπτώσεις και προσφορές για φοιτητές, πιστεύουν πως σε μέτριο βαθμό οι επιχειρήσεις τους εκμεταλλεύονται αρνητικά προσφέροντας χαμηλής ποιότητας προϊόντα /υπηρεσίες. Επίσης θεωρούν, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι είναι ένα πολύ κατάλληλο μέσο για να τους προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις, και τέλος σε πολύ μεγάλο βαθμό οι φοιτητές θεωρούν ότι είναι θύματα της μόδας.el
dc.description.abstractThe study of consumer's behavior is an important tool for marketing department that contributes directly to the creation of an effective ‘strategy’, which will help the company to realize its goals. (Zigkridis, 2008). According to this thesis, an effort was made to examine and analyze consumer's behavior of a particular group of consumers. This group consists of students of TEI (technological educational institute of Heraklion). The purpose of the research is to determine the consumer behavior of students, and to observe their habits and their preferences. Furthermore, the survey questionnaire used as a research tool, which included closed-ended questions and shared in sample size 150 students of TEI of Heraklion. The statistical results showed that students of TEI of Heraklion are buying what they need, without wastage, and primarily the bulk of their money a month paid to nutrition and fun. Most of the students when they choose to buy a product they give special attention to the value, quality and discount offers, while you don't care so much about the name/brand of goods. About the influence exerted on students, the family is the most powerful factor affecting consumer behavior. With regard to advertising, the more affordable forms for students is the Internet and then television advertising, while a sizable proportion considers very misleading advertising messages viewed. On the Internet there are many people who are seeking information about goods they want to buy, but rarely making purchases from this, and if at some point they decide to do so usually buy clothing/footwear and electronic devices. The highest percentage of students going for coffee more than four times a week, for drink and food once a week, while they prefer the cinema and the theatre. On the choice of space entertainment music and the taste of the gang play a decisive role. Five to ten students visit three times a month the super market, and sometimes they buy private label products (SPAR, CARREFUR, AB). With regard to certain proposals made in the sample to express the degree that matches those results were as follows: students of TEI of Heraklion, looking very special discounts and offers for students, believe in a moderate degree of companies exploiting negative offering low quality products/services. Also consider that social media that is a very appropriate way to reach out to businesses, and finally to a very large extent the students consider themselves to be victims of fashion.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.el
dc.titleThe consumer behavior of students of TEI Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝταβιγλάκη, Ελευθερίαel
heal.creatorNameDaviglaki, Eleftheriaen
heal.publicationDate2015-12-10T14:26:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5634
heal.abstractΗ μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το τμήμα Μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, καθώς συμβάλει άμεσα στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής «στρατηγικής», η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση να πραγματοποιήσει τους στόχους της. (Ζιγκρίδης, 2008). Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας, έγινε προσπάθεια να εξεταστεί και να αναλυθεί η καταναλωτική συμπεριφορά μιας συγκεκριμένης ομάδας καταναλωτών. Η ομάδα αυτή είναι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης. Σκοπός της έρευνας είναι να προσδιοριστεί η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών, και να παρατηρηθούν οι συνήθειες και οι προτιμήσεις τους. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε χρησιμοποίησε το ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε δείγμα μεγέθους 150 φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης. Τα στατιστικά αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης αγοράζουν όσα χρειάζονται, χωρίς να προβούν σε σπατάλες, και κατά κύριο λόγο το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους μηνιαίως καταβάλλεται στην διατροφή και διασκέδαση τους. Οι περισσότεροι φοιτητές όταν επιλέγουν να αγοράσουν ένα προϊόν δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην τιμή, στην ποιότητα και στις εκπτώσεις προσφορές, ενώ δεν ενδιαφέρονται τόσο πολύ για την επωνυμία/ μάρκα του αγαθού. Σχετικά με την επιρροή που δέχονται οι φοιτητές, η οικογένεια αποτελεί τον πιο ισχυρό παράγοντα που επηρεάζει την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Αναφορικά με τις διαφημίσεις, οι πιο προσιτές μορφές για τους φοιτητές είναι η διαδικτυακή και έπειτα η τηλεοπτική διαφήμιση, ενώ παράλληλα ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό θεωρεί πολύ παραπλανητικά τα διαφημιστικά μηνύματα που προβάλλονται. Όσον αφορά το διαδίκτυο πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι αναζητούν πληροφορίες, για αγαθά που θέλουν να αγοράσουν, ωστόσο σπάνια πραγματοποιούν αγορές από αυτό, και αν κάποια στιγμή αποφασίσουν να το κάνουν αγοράζουν συνήθως είδη ένδυσης/υπόδησης και ηλεκτρονικές συσκευές. Το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών πηγαίνει για καφέ περισσότερες από τέσσερεις φορές την εβδομάδα, για ποτό και φαγητό μια φορά εβδομαδιαίως, ενώ δεν προτιμάει τον κινηματογράφο και το θέατρο. Σχετικά με την επιλογή του χώρου διασκέδασης η μουσική και η προτίμηση της παρέας παίζουν καθοριστικό ρόλο. Πέντε στους δέκα φοιτητές επισκέπτονται μια με τρεις φορές τον μήνα το super market , και μερικές φορές αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ( SPAR, CARREFUR, AB). Αναφορικά με ορισμένες προτάσεις που δόθηκαν στο δείγμα για να εκφράσει τον βαθμό που συμφωνεί με αυτές τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: οι φοιτητές του ΤΕΙ Κρήτης, αναζητούν πολύ ειδικές εκπτώσεις και προσφορές για φοιτητές, πιστεύουν πως σε μέτριο βαθμό οι επιχειρήσεις τους εκμεταλλεύονται αρνητικά προσφέροντας χαμηλής ποιότητας προϊόντα /υπηρεσίες. Επίσης θεωρούν, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι είναι ένα πολύ κατάλληλο μέσο για να τους προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις, και τέλος σε πολύ μεγάλο βαθμό οι φοιτητές θεωρούν ότι είναι θύματα της μόδας.el
heal.abstractThe study of consumer's behavior is an important tool for marketing department that contributes directly to the creation of an effective ‘strategy’, which will help the company to realize its goals. (Zigkridis, 2008). According to this thesis, an effort was made to examine and analyze consumer's behavior of a particular group of consumers. This group consists of students of TEI (technological educational institute of Heraklion). The purpose of the research is to determine the consumer behavior of students, and to observe their habits and their preferences. Furthermore, the survey questionnaire used as a research tool, which included closed-ended questions and shared in sample size 150 students of TEI of Heraklion. The statistical results showed that students of TEI of Heraklion are buying what they need, without wastage, and primarily the bulk of their money a month paid to nutrition and fun. Most of the students when they choose to buy a product they give special attention to the value, quality and discount offers, while you don't care so much about the name/brand of goods. About the influence exerted on students, the family is the most powerful factor affecting consumer behavior. With regard to advertising, the more affordable forms for students is the Internet and then television advertising, while a sizable proportion considers very misleading advertising messages viewed. On the Internet there are many people who are seeking information about goods they want to buy, but rarely making purchases from this, and if at some point they decide to do so usually buy clothing/footwear and electronic devices. The highest percentage of students going for coffee more than four times a week, for drink and food once a week, while they prefer the cinema and the theatre. On the choice of space entertainment music and the taste of the gang play a decisive role. Five to ten students visit three times a month the super market, and sometimes they buy private label products (SPAR, CARREFUR, AB). With regard to certain proposals made in the sample to express the degree that matches those results were as follows: students of TEI of Heraklion, looking very special discounts and offers for students, believe in a moderate degree of companies exploiting negative offering low quality products/services. Also consider that social media that is a very appropriate way to reach out to businesses, and finally to a very large extent the students consider themselves to be victims of fashion.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του ΤΕΙ Κρήτης.el
heal.titleThe consumer behavior of students of TEI Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, Τ.Ε.Ι. Κρήτης, φοιτητήςel
heal.keywordconsumer behavior, TEI of Crete, university studenten
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)