Εμφάνιση απλής εγγραφής

Research of social media in business : case study of Aquila hotels.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτερβίσι, Άρμπερ-Παναγιώτηςel
dc.creatorΣηφάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorDervisi, Armper-Panayiotisen
dc.creatorSifakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:37Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:37Z
dc.date.issued2016-01-11T14:39:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5637
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον γίνεται αναφορά στη λειτουργία του Facebook καθώς επίσης και στους τρόπους με τους οποίους το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, προωθεί προϊόντα και επηρεάζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται έρευνα σε δείγμα επιλεγμένων ατόμων και επιλεγμένης επιχείρησης (όμιλος Aquila) με τη διαδικασία της συνέντευξης για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζει τις αγορές τους.el
dc.description.abstractThis particular thesis was primarily created to investigate how the social networks contribute to marketing, to business exposure, as well as to promoting certain products. It analyzes relevent concepts, such as social network, marketing, the concept of advertising and promotion through social network. Furthermore, the study refers to Facebook’s operation and to the ways through which the particular social network tool promotes products and influences consumers’ preferences. As well, a key objective of this study is to ascertain consumers’ opinions regarding the operation of marketing through social network and whether the usage of ads influences consumers’ purchases. Finally, the research focuses on a sample of 4 selected individuals and one selected enterprise (group Aquila) following the interview methodology, in order to explore consumers’ views regarding the contribution of social network to the marketing and how the promotion of products through social network influences their purchases.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".el
dc.titleResearch of social media in business : case study of Aquila hotels.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτερβίσι, Άρμπερ-Παναγιώτηςel
heal.creatorNameΣηφάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameDervisi, Armper-Panayiotisen
heal.creatorNameSifakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2016-01-11T14:39:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5637
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον γίνεται αναφορά στη λειτουργία του Facebook καθώς επίσης και στους τρόπους με τους οποίους το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, προωθεί προϊόντα και επηρεάζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται έρευνα σε δείγμα επιλεγμένων ατόμων και επιλεγμένης επιχείρησης (όμιλος Aquila) με τη διαδικασία της συνέντευξης για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζει τις αγορές τους.el
heal.abstractThis particular thesis was primarily created to investigate how the social networks contribute to marketing, to business exposure, as well as to promoting certain products. It analyzes relevent concepts, such as social network, marketing, the concept of advertising and promotion through social network. Furthermore, the study refers to Facebook’s operation and to the ways through which the particular social network tool promotes products and influences consumers’ preferences. As well, a key objective of this study is to ascertain consumers’ opinions regarding the operation of marketing through social network and whether the usage of ads influences consumers’ purchases. Finally, the research focuses on a sample of 4 selected individuals and one selected enterprise (group Aquila) following the interview methodology, in order to explore consumers’ views regarding the contribution of social network to the marketing and how the promotion of products through social network influences their purchases.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".el
heal.titleResearch of social media in business : case study of Aquila hotels.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, Facebookel
heal.keywordsocial network, marketing, consumer behavior, Facebook, Aquila hotels and resortsen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)