Εμφάνιση απλής εγγραφής

The attitude of young people aged 15-24 years across advertisements and advertising media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑλατζάς, Νικόλαοςel
dc.creatorAlatzas, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:40Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:40Z
dc.date.issued2015-06-24T09:26:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5639
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η επιρροή που ασκούν τα διαφημιστικά μέσα στους νεαρούς καταναλωτές καθώς και η στάση της συγκεκριμένης κατηγορίας καταναλωτών (ηλικίας 15-24) απέναντι στις διαφημίσεις, δίνοντας έτσι σε νέες επιχειρήσεις αλλά και διαφημιστικές εταιρίες την ευκαιρία να αντλήσουν πληροφορίες για το αν και πόσο επηρεάζονται και ποια στάση κρατούν απέναντι στα μέσα αυτά. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της εργασίας αυτής προσδιορίζεται ο ρόλος του μάρκετινγκ, της διαφήμισης αλλά και των διαφημιστικών μέσων ως προς την επιρροή τους απέναντι στους νέους καταναλωτές και αναλύεται ο βαθμός στον οποίο οι διαφημίσεις διαμορφώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Για την επίτευξη του σκοπού της μελέτης πραγματοποιήθηκε δευτερογενής αλλά και πρωτογενής έρευνα. Για την ανάπτυξη του θεωρητικού μέρους της εργασίας αντλήθηκαν πληροφορίες από βιβλία και άρθρα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων. Όσον αφορά στο ερευνητικό μέρος, αφού τέθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα εφαρμόστηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου, προκειμένου να αντληθούν πληροφορίες που θα απαντούσαν στα εν λόγω ερωτήματα. Το δείγμα που επιλέχθηκε ήταν καταναλωτές ηλικίας 15-24 ετών από την Κρήτη, τη Λέσβο, την Αθήνα, τη Ρόδο, την Πάτρα και από άλλα μέρη της Ελλάδας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το μάρκετινγκ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και κατ’επέκταση στο προϊόν τους ή στις υπηρεσίες που παρέχουν. Επιπλέον, φάνηκε ότι οι καταναλωτές επηρεάζονται υποσυνείδητα μέσω της διαφήμισης κι έτσι δημιουργείται μία επωφελής σχέση μεταξύ αυτών και των επιχειρήσεων: από τη μία οι επιχειρήσεις πουλάνε το προϊόν τους και από την άλλη οι καταναλωτές βρίσκουν «λύσεις» μέσα από την αγορά των προϊόντων αυτών.el
dc.description.abstractThis diploma thesis was conducted to examine the influence of advertisements on young consumers, as well as their viewpoint on the subject, providing information to new business companies and advertising groups, concerning the age group of 15-24. More specifically it will determine the role of marketing, advertising and their means and how these parameters affect the consuming behavior. For this purpose a first degree and a second degree research was conduct. The theoretical part consists of feedback found in articles and books of Greek and foreign writers. The conclusions and the questions concerning the practical standpoint, arise from using questionnaire. The research sample was chosen among the age group of 15-24, from Crete, Lesvos, Athens, Rhodes, Patra, and other Greek cities. According to the main results of the study, marketing has a very important role in the growth and sustainability of enterprises and hence to their product or services they provide. Consumers are subconsciously influenced by advertisments, so there is a reciprocal relationship between them and the companies: he companies can sell their products and consumers find "solutions" by using these products.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ στάση των νέων ηλικίας 15-24 ετών απέναντι στις διαφημίσεις και στα διαφημιστικά μέσα.el
dc.titleThe attitude of young people aged 15-24 years across advertisements and advertising media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑλατζάς, Νικόλαοςel
heal.creatorNameAlatzas, Nikolaosen
heal.publicationDate2015-06-24T09:26:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5639
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η επιρροή που ασκούν τα διαφημιστικά μέσα στους νεαρούς καταναλωτές καθώς και η στάση της συγκεκριμένης κατηγορίας καταναλωτών (ηλικίας 15-24) απέναντι στις διαφημίσεις, δίνοντας έτσι σε νέες επιχειρήσεις αλλά και διαφημιστικές εταιρίες την ευκαιρία να αντλήσουν πληροφορίες για το αν και πόσο επηρεάζονται και ποια στάση κρατούν απέναντι στα μέσα αυτά. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια της εργασίας αυτής προσδιορίζεται ο ρόλος του μάρκετινγκ, της διαφήμισης αλλά και των διαφημιστικών μέσων ως προς την επιρροή τους απέναντι στους νέους καταναλωτές και αναλύεται ο βαθμός στον οποίο οι διαφημίσεις διαμορφώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Για την επίτευξη του σκοπού της μελέτης πραγματοποιήθηκε δευτερογενής αλλά και πρωτογενής έρευνα. Για την ανάπτυξη του θεωρητικού μέρους της εργασίας αντλήθηκαν πληροφορίες από βιβλία και άρθρα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων. Όσον αφορά στο ερευνητικό μέρος, αφού τέθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα εφαρμόστηκε η μέθοδος του ερωτηματολογίου, προκειμένου να αντληθούν πληροφορίες που θα απαντούσαν στα εν λόγω ερωτήματα. Το δείγμα που επιλέχθηκε ήταν καταναλωτές ηλικίας 15-24 ετών από την Κρήτη, τη Λέσβο, την Αθήνα, τη Ρόδο, την Πάτρα και από άλλα μέρη της Ελλάδας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το μάρκετινγκ παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων και κατ’επέκταση στο προϊόν τους ή στις υπηρεσίες που παρέχουν. Επιπλέον, φάνηκε ότι οι καταναλωτές επηρεάζονται υποσυνείδητα μέσω της διαφήμισης κι έτσι δημιουργείται μία επωφελής σχέση μεταξύ αυτών και των επιχειρήσεων: από τη μία οι επιχειρήσεις πουλάνε το προϊόν τους και από την άλλη οι καταναλωτές βρίσκουν «λύσεις» μέσα από την αγορά των προϊόντων αυτών.el
heal.abstractThis diploma thesis was conducted to examine the influence of advertisements on young consumers, as well as their viewpoint on the subject, providing information to new business companies and advertising groups, concerning the age group of 15-24. More specifically it will determine the role of marketing, advertising and their means and how these parameters affect the consuming behavior. For this purpose a first degree and a second degree research was conduct. The theoretical part consists of feedback found in articles and books of Greek and foreign writers. The conclusions and the questions concerning the practical standpoint, arise from using questionnaire. The research sample was chosen among the age group of 15-24, from Crete, Lesvos, Athens, Rhodes, Patra, and other Greek cities. According to the main results of the study, marketing has a very important role in the growth and sustainability of enterprises and hence to their product or services they provide. Consumers are subconsciously influenced by advertisments, so there is a reciprocal relationship between them and the companies: he companies can sell their products and consumers find "solutions" by using these products.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ στάση των νέων ηλικίας 15-24 ετών απέναντι στις διαφημίσεις και στα διαφημιστικά μέσα.el
heal.titleThe attitude of young people aged 15-24 years across advertisements and advertising media.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, νέοι καταναλωτές, μάρκετινγκel
heal.keywordadvertising, young consumers, marketingen
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)