Πως επιδρούν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες (E-Auctions) στο μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.
How affect the online auctions in marketing of product-services.

View/ Open
Date
2015-02-12Author
Παπαδάτος, Χαράλαμπος
Papadatos, Charalampos
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην εποχή του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου όπου ο καταναλωτισμός είναι πλέον αυστηρή καθημερινή συνήθεια και λόγω ότι ο καταναλωτής ψάχνει συνεχώς λύσεις για να κάνει τη ζωή του “πιο εύκολη” δοκιμάζει κάθε εξέλιξη θεωριών και κοιτά ταυτόχρονα την επίδραση τους. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επίδραση των ηλεκτρονικών δημοπρασιών στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών. Ξεκινά με μια ιστορική αναδρομή του εμπορίου ως το ηλεκτρονικό εμπόριο, συνεχίζει με θεωρίες και προσεγγίσεις τους κατά την εξέλιξη τους όπως είναι το Μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επίσης κάποιες μελέτες από στατιστικά στοιχεία και άρθρα. Ακόμα στον σκοπό της που αναφέρει παραπάνω κάποια γενικά στοιχεία για το E-bay (ηλεκτρονικό κατάστημα) και τα συμπεράσματα που διαπιστώθηκαν. Τέλος αναγράφει κάποιους ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links) και τη βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε In the season of Internet and e-commerce where consumerism is more rigorous daily habit and because the consumer is constantly looking for solutions to make life "easier" tries each evolution theories while looking their effect.The purpose of this thesis is the effect of electronic auctions of products-services marketing. It begins with a historical overview of trade as eCommerce continues with theories and approaches in their development such as marketing, e-marketing, e-commerce. Also some studies of statistics and articles. Even the purpose of the mentioned above some general information about the E-bay (online store) and conclusions found. Finally enter some electronic links (links) and references used.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info