Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-business and advertising through social networks.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚατσαρού, Γεωργίαel
dc.creatorΤάφα, Τζούλια-Αγγελικήel
dc.creatorKatsarou, Georgiaen
dc.creatorTafa, Tzoulia-Angelikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:47Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:47Z
dc.date.issued2015-03-30T12:30:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5644
dc.description.abstractΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένωνπροϊόντων. Αναλύονται σχετικές έννοιες όπως ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική επιχείρηση, κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, ένας βασικός στόχος της είναι να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους.Επίσης, να διερευνήσει την προτίμηση των σημερινών επιχειρήσεων να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διαφήμιση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων και πως επηρεάζονται οι πωλήσεις τους με τη διαφήμιση μέσω αυτών. Τέλος, προκειμένου να απαντηθούν οι παραπάνω στόχοι συνδυάστηκαν δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία, όπου τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές και επιχειρήσεις του Ηρακλείου Κρήτης, με μορφή ερωτηματολογίου κλειστού τύπου.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to explore the interaction of e-business and the commerce through social mediacontribute into marketing, the projection of the businesses and the promotion of specific products. Also, there is analysis of notions as e-traffic, e-business, social media, marketing, and the commercial through media. Furthermore, the main purpose is to find out what the consumers believe about the commerce through the social media and how much affects their purchasing behavior. Moreover the report examines the predilection of the businesses to be advertised through social media or their decision to create their own website a view to increase their sales. Finally, in order to be answered all the above questions were combined secondary and primary data, which primary data obtained from the consumers and thebusinesses of Heraklion city of Crete with closed format questions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΨηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.el
dc.titleE-business and advertising through social networks.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚατσαρού, Γεωργίαel
heal.creatorNameΤάφα, Τζούλια-Αγγελικήel
heal.creatorNameKatsarou, Georgiaen
heal.creatorNameTafa, Tzoulia-Angelikien
heal.publicationDate2015-03-30T12:30:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5644
heal.abstractΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει κατά πόσο μια ηλεκτρονική επιχείρηση και η διαφήμιση της μέσω κοινωνικών δικτύων συμβάλλει στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένωνπροϊόντων. Αναλύονται σχετικές έννοιες όπως ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική επιχείρηση, κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον, ένας βασικός στόχος της είναι να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους.Επίσης, να διερευνήσει την προτίμηση των σημερινών επιχειρήσεων να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τη διαφήμιση τους μέσω των κοινωνικών δικτύων και πως επηρεάζονται οι πωλήσεις τους με τη διαφήμιση μέσω αυτών. Τέλος, προκειμένου να απαντηθούν οι παραπάνω στόχοι συνδυάστηκαν δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία, όπου τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές και επιχειρήσεις του Ηρακλείου Κρήτης, με μορφή ερωτηματολογίου κλειστού τύπου.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to explore the interaction of e-business and the commerce through social mediacontribute into marketing, the projection of the businesses and the promotion of specific products. Also, there is analysis of notions as e-traffic, e-business, social media, marketing, and the commercial through media. Furthermore, the main purpose is to find out what the consumers believe about the commerce through the social media and how much affects their purchasing behavior. Moreover the report examines the predilection of the businesses to be advertised through social media or their decision to create their own website a view to increase their sales. Finally, in order to be answered all the above questions were combined secondary and primary data, which primary data obtained from the consumers and thebusinesses of Heraklion city of Crete with closed format questions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΨηφιακή επιχείρηση και διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων.el
heal.titleE-business and advertising through social networks.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, κοινωνικό δίκτυο, ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημαel
heal.keywordadvertising, social network, e-commerce, electronic commerce, e-shopen
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)