Εμφάνιση απλής εγγραφής

Administration and management of natural resources.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγκαλίου, Λαουρέταel
dc.creatorAgkaliou, Laouretaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:54Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:54Z
dc.date.issued2015-05-13T13:58:06Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5649
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο την ανάδειξη των χαρακτηριστικών των παραλιών, που επηρεάζουν θετικά τους τουρίστες σχετικά με την επιλογή ενός τουριστικού προορισμού, με κριτήριο τα χαρακτηριστικά των παραλιών αλλά και διάφορες υπηρεσίες και υποδομές τους. Τα αποτελέσματα της μελέτης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από επιχειρήσεις και κρατικούς οργανισμούς με την βοήθεια των τουριστικών μάνατζερ για την καλύτερη διοίκηση και διαχείριση των φυσικών πόρων. Καθώς, στόχος δεν είναι να δημιουργηθούν νέες παραλίες, αλλά να βελτιωθούν οι ήδη υπάρχουσες υποδομές των παράκτιων περιοχών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην ιστορία της Κρήτης (από τα αρχαία χρόνια έως σήμερα) και στη συνέχεια ακολουθεί η έννοια του τουρισμού, τα είδη και οι επιπτώσεις του, καθώς και η εξέλιξή του στη Κρήτη. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το τουριστικό προϊόν της Κρήτης, το προφίλ του τουρίστα, καθώς και η καταναλωτική τουριστική συμπεριφορά του, η οποία βασίζεται στη θεωρία των τουριστικών κινήτρων, τη διαδικασία λήψης απόφασης του τουρίστα/καταναλωτή και τη τμηματοποίηση της αγοράς. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο περιβάλλον και την προστασία του, καθώς και στον τουρισμό των παράκτιων περιοχών. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της πτυχιακής, αλλά και τα αποτελέσματά της. Τα αποτελέσματα έχουν υπολογιστεί ως: 1) ποσοστά με βάση την βαθμολογία και 2) ποσοστά με βάση το γεωγραφικό τόπο.el
dc.description.abstractThis paper aims to highlight the characteristics of beaches, affecting positively the tourists on the choice of a tourist destination, based on the characteristics of beaches and a range of services and infrastructure. The results of the study will be used by businesses and government organizations with the help of tourism managers to better administration and management of natural resources. As the objective is not to create new beaches, but to improve the existing infrastructure of coastal areas The first chapter is a brief historical review of the history of Crete (from ancient times to the present), followed by the concept of tourism, types and impacts, and the development of Crete. The second chapter presents the tourism product of Crete, the tourist profile and consumer tourist behavior, based on the theory of tourism motivation, decision making process of the tourist / consumer and market segmentation. The third chapter deals with the environment and its protection, and tourism in coastal areas. Finally, the fourth section reports the methodology followed for the preparation of the dissertation, and its results. The results were calculated as: 1) rates based on rating and 2) rates based on their geographical location.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιοίκηση και διαχείριση φυσικών πόρων.el
dc.titleAdministration and management of natural resources.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγκαλίου, Λαουρέταel
heal.creatorNameAgkaliou, Laouretaen
heal.publicationDate2015-05-13T13:58:06Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5649
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο την ανάδειξη των χαρακτηριστικών των παραλιών, που επηρεάζουν θετικά τους τουρίστες σχετικά με την επιλογή ενός τουριστικού προορισμού, με κριτήριο τα χαρακτηριστικά των παραλιών αλλά και διάφορες υπηρεσίες και υποδομές τους. Τα αποτελέσματα της μελέτης θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από επιχειρήσεις και κρατικούς οργανισμούς με την βοήθεια των τουριστικών μάνατζερ για την καλύτερη διοίκηση και διαχείριση των φυσικών πόρων. Καθώς, στόχος δεν είναι να δημιουργηθούν νέες παραλίες, αλλά να βελτιωθούν οι ήδη υπάρχουσες υποδομές των παράκτιων περιοχών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην ιστορία της Κρήτης (από τα αρχαία χρόνια έως σήμερα) και στη συνέχεια ακολουθεί η έννοια του τουρισμού, τα είδη και οι επιπτώσεις του, καθώς και η εξέλιξή του στη Κρήτη. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το τουριστικό προϊόν της Κρήτης, το προφίλ του τουρίστα, καθώς και η καταναλωτική τουριστική συμπεριφορά του, η οποία βασίζεται στη θεωρία των τουριστικών κινήτρων, τη διαδικασία λήψης απόφασης του τουρίστα/καταναλωτή και τη τμηματοποίηση της αγοράς. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο περιβάλλον και την προστασία του, καθώς και στον τουρισμό των παράκτιων περιοχών. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει την μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της πτυχιακής, αλλά και τα αποτελέσματά της. Τα αποτελέσματα έχουν υπολογιστεί ως: 1) ποσοστά με βάση την βαθμολογία και 2) ποσοστά με βάση το γεωγραφικό τόπο.el
heal.abstractThis paper aims to highlight the characteristics of beaches, affecting positively the tourists on the choice of a tourist destination, based on the characteristics of beaches and a range of services and infrastructure. The results of the study will be used by businesses and government organizations with the help of tourism managers to better administration and management of natural resources. As the objective is not to create new beaches, but to improve the existing infrastructure of coastal areas The first chapter is a brief historical review of the history of Crete (from ancient times to the present), followed by the concept of tourism, types and impacts, and the development of Crete. The second chapter presents the tourism product of Crete, the tourist profile and consumer tourist behavior, based on the theory of tourism motivation, decision making process of the tourist / consumer and market segmentation. The third chapter deals with the environment and its protection, and tourism in coastal areas. Finally, the fourth section reports the methodology followed for the preparation of the dissertation, and its results. The results were calculated as: 1) rates based on rating and 2) rates based on their geographical location.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιοίκηση και διαχείριση φυσικών πόρων.el
heal.titleAdministration and management of natural resources.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordφυσικοί πόροι, τουριστική ανάπτυξη, Κρήτη, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordnatural resources, tourism development, Crete, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)