Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of e-auctions in marketing products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝικολιδάκης, Χαράλαμποςel
dc.creatorNikolidakis, Charalamposen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:40:58Z
dc.date.available2016-03-15T16:40:58Z
dc.date.issued2015-03-31T13:55:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5652
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην συνέχεια θα αναλύσουμε τι είναι δημοπρασία και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών δημοπρασιών δίνοντας έμφαση στην δυναμική τιμολόγηση σε συνδυασμό με τα είδη των δημοπρασιών. Μετά την βιβλιογραφική μελέτη ακολουθεί περιπτωσιολογική μελέτη με θέμα την διαδικασία λήψης απόφασης σε διάφορα σενάρια διεξαγωγής ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες στο eBay, χρησιμοποιώντας δέντρα αποφάσεων για να δείξουμε την βέλτιστη επιλογή σε κάθε περίπτωση και τέλοςκαταλήγουμε στα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe purpose of the following paper is to analyze e-auctions and the affect they have in product and service marketing. Firstly we will analyze the essence of e-commerce and its advantages and disadvantages. Following that we will explain what auctions are and what their advantages emphasizing on dynamic pricing in conjunction with auction types. After that there is going to be a case study about the decision making process in various scenarios of e-commerce and particularly in online auctions on eBay, with the use of decision trees to demonstrate the best option in each case and we reach to a conclusionen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.el
dc.titleThe effect of e-auctions in marketing products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝικολιδάκης, Χαράλαμποςel
heal.creatorNameNikolidakis, Charalamposen
heal.publicationDate2015-03-31T13:55:44Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5652
heal.abstractΗ παρακάτω εργασία έχει σκοπό να αναλύσει τις ηλεκτρονικές δημοπρασίες και το πώς επηρεάζουν το μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά θα αναλύσουμε το τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο και τα πλεονεκτήματα που έχει. Στην συνέχεια θα αναλύσουμε τι είναι δημοπρασία και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών δημοπρασιών δίνοντας έμφαση στην δυναμική τιμολόγηση σε συνδυασμό με τα είδη των δημοπρασιών. Μετά την βιβλιογραφική μελέτη ακολουθεί περιπτωσιολογική μελέτη με θέμα την διαδικασία λήψης απόφασης σε διάφορα σενάρια διεξαγωγής ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα στις ηλεκτρονικές δημοπρασίες στο eBay, χρησιμοποιώντας δέντρα αποφάσεων για να δείξουμε την βέλτιστη επιλογή σε κάθε περίπτωση και τέλοςκαταλήγουμε στα συμπεράσματα.el
heal.abstractThe purpose of the following paper is to analyze e-auctions and the affect they have in product and service marketing. Firstly we will analyze the essence of e-commerce and its advantages and disadvantages. Following that we will explain what auctions are and what their advantages emphasizing on dynamic pricing in conjunction with auction types. After that there is going to be a case study about the decision making process in various scenarios of e-commerce and particularly in online auctions on eBay, with the use of decision trees to demonstrate the best option in each case and we reach to a conclusionen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση ηλεκτρονικών δημοπρασιών (E-Auctions) στο Μάρκετινγκ προιόντων-υπηρεσιών.el
heal.titleThe effect of e-auctions in marketing products and services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονική δημοπρασία, μάρκετινγκ, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordelectronic auction, e-auction, marketing, e-commerce, electronic commerceen
heal.advisorNameΣπανάκης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameSpanakis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)