Εμφάνιση απλής εγγραφής

Quality management in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαραγιαννάκη, Αφροδίτηel
dc.creatorKaragiannaki, Afroditien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:04Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:04Z
dc.date.issued2016-01-11T15:51:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5656
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της διαχείρισης ποιότητας στον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται και διαφοροποιείται σύμφωνα με τις αλλαγές και τα διάφορα πρότυπα της κοινωνίας και της οικονομίας, στις οποίες επιδρά και αναπτύσσεται. Με βάση τις ατομικές ανάγκες για ξεκούραση, εξελίχθηκε πλέον ως κοινωνική ανάγκη, φαινόμενο με πολύ μεγάλη σημασία, από την πλευρά τόσο της παγκόσμιας οικονομίας όσο και της ανάπτυξης ενός τόπου. Θα εξεταστεί λοιπόν, όχι μόνον το θέμα του τουρισμού αλλά και η αναζήτηση της ποιότητας, των προτύπων διασφάλισης της ποιότητας, αλλά και της διοίκησης ποιότητας στα πλαίσια του ξενοδοχειακού κλάδου. Στην τελευταία περίπτωση θα παρουσιαστεί και η πολύ σημαντική ανάλυση SWOT στα πλαίσια των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καθώς επίσης και διάφορα μοντέλα μέτρησης της απόδοσης, όπως το μοντέλο SERVQUAL αλλά και άλλα σημαντικά μοντέλα. Ουσιώδης είναι επίσης για την εργασία και η παρουσίαση της έννοιας της ικανοποίησης των πελατών/καταναλωτών, των συστημάτων μέτρησης της ικανοποίησης των καταναλωτών αλλά και η διερεύνηση της έννοιας του πελάτη και της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας μελέτης, θα πραγματοποιηθεί ανάλυση των δεδομένων που σχετίζονται με το ερωτηματολόγιο που διαμοιράστηκε για να εξυπηρετήσει τους ερευνητικούς σκοπούς.el
dc.description.abstractThis thesis was the subject of my study for quite a long time and I think that because of the specificity of the subject, it will be a very important stepping stone for my future course in the industry. More specifically, this paper discusses the issue of quality management in the tourism industry. Tourism is constantly evolving and varies according to the changes and the different models of society and the economy, which it affects and develops. Based on individual needs for rest, now evolved as a social need, a phenomenon with great importance, from the perspective of both the global economy and the development of a site. Not only on tourism but also the pursuit of quality, quality assurance standards, and quality management in the hotel industry will be addressed extensively. In the latter case the very important SWOT analysis will be presented within the hotel business, as well as several performance measurement models such as the model SERVQUAL and other important models. It is also essential for the project and the presentation of the concept of customer satisfaction - consumers, satisfaction measurement systems for consumers and investigate the concept of customer and consumer behavior. In the second part of this study there will be a data analysis associated with the questionnaire that was distributed to serve research purposes. The result demonstrates the importance of quality and quality management in service provision.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαχείριση ποιότητας στον τουρισμό.el
dc.titleQuality management in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαραγιαννάκη, Αφροδίτηel
heal.creatorNameKaragiannaki, Afroditien
heal.publicationDate2016-01-11T15:51:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5656
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της ιδιαιτερότητας του θέματος, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της διαχείρισης ποιότητας στον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται και διαφοροποιείται σύμφωνα με τις αλλαγές και τα διάφορα πρότυπα της κοινωνίας και της οικονομίας, στις οποίες επιδρά και αναπτύσσεται. Με βάση τις ατομικές ανάγκες για ξεκούραση, εξελίχθηκε πλέον ως κοινωνική ανάγκη, φαινόμενο με πολύ μεγάλη σημασία, από την πλευρά τόσο της παγκόσμιας οικονομίας όσο και της ανάπτυξης ενός τόπου. Θα εξεταστεί λοιπόν, όχι μόνον το θέμα του τουρισμού αλλά και η αναζήτηση της ποιότητας, των προτύπων διασφάλισης της ποιότητας, αλλά και της διοίκησης ποιότητας στα πλαίσια του ξενοδοχειακού κλάδου. Στην τελευταία περίπτωση θα παρουσιαστεί και η πολύ σημαντική ανάλυση SWOT στα πλαίσια των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καθώς επίσης και διάφορα μοντέλα μέτρησης της απόδοσης, όπως το μοντέλο SERVQUAL αλλά και άλλα σημαντικά μοντέλα. Ουσιώδης είναι επίσης για την εργασία και η παρουσίαση της έννοιας της ικανοποίησης των πελατών/καταναλωτών, των συστημάτων μέτρησης της ικανοποίησης των καταναλωτών αλλά και η διερεύνηση της έννοιας του πελάτη και της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας μελέτης, θα πραγματοποιηθεί ανάλυση των δεδομένων που σχετίζονται με το ερωτηματολόγιο που διαμοιράστηκε για να εξυπηρετήσει τους ερευνητικούς σκοπούς.el
heal.abstractThis thesis was the subject of my study for quite a long time and I think that because of the specificity of the subject, it will be a very important stepping stone for my future course in the industry. More specifically, this paper discusses the issue of quality management in the tourism industry. Tourism is constantly evolving and varies according to the changes and the different models of society and the economy, which it affects and develops. Based on individual needs for rest, now evolved as a social need, a phenomenon with great importance, from the perspective of both the global economy and the development of a site. Not only on tourism but also the pursuit of quality, quality assurance standards, and quality management in the hotel industry will be addressed extensively. In the latter case the very important SWOT analysis will be presented within the hotel business, as well as several performance measurement models such as the model SERVQUAL and other important models. It is also essential for the project and the presentation of the concept of customer satisfaction - consumers, satisfaction measurement systems for consumers and investigate the concept of customer and consumer behavior. In the second part of this study there will be a data analysis associated with the questionnaire that was distributed to serve research purposes. The result demonstrates the importance of quality and quality management in service provision.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαχείριση ποιότητας στον τουρισμό.el
heal.titleQuality management in tourism.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαχείριση ποιότητας, τουρισμός, πελάτηςel
heal.keywordquality management, tourism, customeren
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)