Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.
The influence of social networks on consumer behavior.
View/ Open
Date
2015-07-08Author
Αμπελακιώτη, Μαρία
Ampelakioti, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Η συγκεκριμένη πτυχιακή έχει ως βασικό στόχο να ερευνήσει την επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα, στην συμπεριφορά του ανθρώπου ως καταναλωτή αλλά και κατά πόσο ο καταναλωτής επικροτεί την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Παρακάτω , αναλύονται σχετικές έννοιες όπως το ιντερνέτ , τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα δημοφιλή δίκτυα, η σημασία της διαφήμισης, το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα είδη του, και γενικότερα ορισμοί που έχουν σχέση με τον καταναλωτή και τα κοινωνικά δίκτυα. Στόχος λοιπόν της εργασίας αυτής, είναι να διαπιστώσουμε τις απόψεις που έχουν οι καταναλωτές για τα κοινωνικά δίκτυα, και τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε αυτά, καθώς επίσης κατά πόσο οι καταναλωτές που είναι χρήστες των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζονται από τις διαφημίσεις που παρακολουθούν, ώστε να τους πείσει για την αγορά προϊόντων. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι συχνότερες αγορές τους , είναι επίσης σκοπός διερεύνησης της εργασίας. Στο τέλος, θα διατυπωθούν ορισμένα συμπεράσματα που θα βγουν, από την πρωτογενή και τη δευτερογενή έρευνα που διεξάγει. Δηλαδή στοιχεία που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο που μοιράστηκε, και στοιχεία από υπάρχοντες έρευνες και στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέκυψαν από έρευνα σε καταναλωτές του Νομού Αττικής και όχι μόνο, καθώς έγινε μέσω διαδικτύου, μορφή κλειστού τύπου. This thesis has as main objective to investigate the influence of social networks today, in human behavior as a consumer and whether the consumer welcomes the promotion of products and services over the internet. Below analyzed concepts like internet, social networks and more specifically popular networks, the importance of advertising, e-commerce and species, and general definitions related to consumer and social networks. So aim of this work is to ascertain the opinions of consumers on social networks, and ads that appear in them, as well as whether consumers are users of social networks are influenced by ads attending to convince them to buy products. Consumer preferences and their frequent markets, they are also intended to investigate the work. In the end, they made some conclusions drawn from primary and secondary research conducted. Namely data obtained from the questionnaire was distributed, and data from existing studies and data. The primary data resulting from research in the prefecture of Attica consumers and not only, as was done online, form enclosed.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info