Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism and social media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΦλώρος, Γεώργιοςel
dc.creatorFloros, Georgiosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:26Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:26Z
dc.date.issued2015-07-08T09:07:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5670
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της κοινωνικής δικτύωσης και της ηλεκτρονικής διαφήμισης στο κλάδο του τουρισμού και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με τη διαφήμιση και το τουρισμό , καθώς και με τη διαφήμιση και το διαδίκτυο. Το δεύτερο κεφάλαιο έκανε ιδιαίτερο λόγο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις κατηγορίες τους , τα αίτια ανάπτυξης και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια το τρίτο κεφάλαιο εστίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τον τουρισμό τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τον τρόπο σύνδεσής τους. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρθηκε σε μια συνέντευξη η οποία και αποτέλεσε τη ποιοτική ανάλυση της εργασίας. Η εργασία έκλεισε με τον επίλογο, όπου καταγράφηκαν τα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe present study dealt with the question of social networking and electronic publicity in the field of tourism and was completed through four chapters. More specifically the first chapter dealt with publicity and tourism, as well as with publicity and the internet. The second chapter developed the means of social networking, their categories, the reasons of growth and their characteristics. Afterwards the third chapter focused in the means of social networking regarding tourism and the hotel enterprises and the way they connect. The fourth and last chapter reported an interview which also constituted the qualitative analysis of the assignment. The assignment is closing with the conclusion, where the conclusions were recorded.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤουρισμός και social media.el
dc.titleTourism and social media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΦλώρος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameFloros, Georgiosen
heal.publicationDate2015-07-08T09:07:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5670
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της κοινωνικής δικτύωσης και της ηλεκτρονικής διαφήμισης στο κλάδο του τουρισμού και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο ασχολήθηκε με τη διαφήμιση και το τουρισμό , καθώς και με τη διαφήμιση και το διαδίκτυο. Το δεύτερο κεφάλαιο έκανε ιδιαίτερο λόγο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις κατηγορίες τους , τα αίτια ανάπτυξης και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια το τρίτο κεφάλαιο εστίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τον τουρισμό τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τον τρόπο σύνδεσής τους. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρθηκε σε μια συνέντευξη η οποία και αποτέλεσε τη ποιοτική ανάλυση της εργασίας. Η εργασία έκλεισε με τον επίλογο, όπου καταγράφηκαν τα συμπεράσματα.el
heal.abstractThe present study dealt with the question of social networking and electronic publicity in the field of tourism and was completed through four chapters. More specifically the first chapter dealt with publicity and tourism, as well as with publicity and the internet. The second chapter developed the means of social networking, their categories, the reasons of growth and their characteristics. Afterwards the third chapter focused in the means of social networking regarding tourism and the hotel enterprises and the way they connect. The fourth and last chapter reported an interview which also constituted the qualitative analysis of the assignment. The assignment is closing with the conclusion, where the conclusions were recorded.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤουρισμός και social media.el
heal.titleTourism and social media.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordκοινωνικό δίκτυο, τουρισμός, διαφήμιση, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordsocial network, tourism, advertising, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)