Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer satisfaction evaluation: The case of a small hotel in the area of Hersonissos, Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡοδίτη, Θεμελίναel
dc.creatorΧαραλαμπάκη, Αδαμαντίαel
dc.creatorRoditi, Themelinaen
dc.creatorCharalampaki, Adamantiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:28Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:28Z
dc.date.issued2016-01-12T10:06:00Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5672
dc.description.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο. Στην εργασία, αρχικά παρουσιάζονται θέματα που αφορούν στην παρούσα κατάσταση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην Κρήτη, ενώ στη συνέχεια αναλύεται η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και η σπουδαιότητά της. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ υπηρεσιών, τις ιδιότητες και την αξιολόγηση των υπηρεσιών και στις διαστάσεις και τα κενά που μπορεί να υπάρχουν στη ποιότητα. Στο ερευνητικό μέρος αναπτύσσεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και γίνεται ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων που προέκυψαν από την έρευνα στους πελάτες του εν λόγω ξενοδοχείου. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα σε σχέση με το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών και γίνονται κάποιες προτάσεις βελτίωσης στο μέλλον.el
dc.description.abstractThe aim of this study is to identify the level of customer satisfaction with respect to the quality and service they received during their stay in a hotel that is based in Heraklion, Crete. At first, the current status of the hospitality industry in Crete is being presented, followed by the analysis of issues related to customer satisfaction and its importance for hotel companies. The third section of the thesis refers to service marketing, the evaluation of service quality and the gaps that may exist in quality. In the next two sections, the research methodology that was applied is being presented, along with the main results obtained by the data analysis. Finally, the main conclusions of the study are being discussed, along with suggestions for quality improvement in the future.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτηςel
dc.titleCustomer satisfaction evaluation: The case of a small hotel in the area of Hersonissos, Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡοδίτη, Θεμελίναel
heal.creatorNameΧαραλαμπάκη, Αδαμαντίαel
heal.creatorNameRoditi, Themelinaen
heal.creatorNameCharalampaki, Adamantiaen
heal.publicationDate2016-01-12T10:06:00Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5672
heal.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο ξενοδοχείο. Στην εργασία, αρχικά παρουσιάζονται θέματα που αφορούν στην παρούσα κατάσταση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην Κρήτη, ενώ στη συνέχεια αναλύεται η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και η σπουδαιότητά της. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ υπηρεσιών, τις ιδιότητες και την αξιολόγηση των υπηρεσιών και στις διαστάσεις και τα κενά που μπορεί να υπάρχουν στη ποιότητα. Στο ερευνητικό μέρος αναπτύσσεται η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και γίνεται ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων που προέκυψαν από την έρευνα στους πελάτες του εν λόγω ξενοδοχείου. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα σε σχέση με το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών και γίνονται κάποιες προτάσεις βελτίωσης στο μέλλον.el
heal.abstractThe aim of this study is to identify the level of customer satisfaction with respect to the quality and service they received during their stay in a hotel that is based in Heraklion, Crete. At first, the current status of the hospitality industry in Crete is being presented, followed by the analysis of issues related to customer satisfaction and its importance for hotel companies. The third section of the thesis refers to service marketing, the evaluation of service quality and the gaps that may exist in quality. In the next two sections, the research methodology that was applied is being presented, along with the main results obtained by the data analysis. Finally, the main conclusions of the study are being discussed, along with suggestions for quality improvement in the future.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτηςel
heal.titleCustomer satisfaction evaluation: The case of a small hotel in the area of Hersonissos, Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordικανοποίηση πελάτη, ποιότητα υπηρεσιών, ξενοδοχείο, Χερσόνησοςel
heal.keywordcustomer satisfaction, quality of services, hotel, Chersonessosen
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)