Εμφάνιση απλής εγγραφής

Use of qualite management system in hotels units of Thera.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔαμίγου, Μαρία-Αυγερινήel
dc.creatorDamigou, Maria-Avgerinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:31Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:31Z
dc.date.issued2015-06-24T14:27:27Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5674
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και η χρήση τους στις επιχειρήσεις γενικότερα και στα ξενοδοχεία ειδικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει εννοιολογική προσέγγιση του όρου της ποιότητας και της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Θα γνωρίσουμε τις διαδικασίες εφαρμογής και πιστοποίησης ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα ΣΔΠ που εφαρμόζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με την πορεία του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα, κάνοντας μία αναδρομή στην ιστορική του εξέλιξη, καταλήγοντας στη σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου δυναμικού και την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στην ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων. Στα δύο τελευταία κεφάλαια παρουσιάζεται το ερευνητικό υλικό και η ανάλυση των σχετικών αποτελεσμάτων, αναφορικά με την χρήση συστημάτων ποιότητας σε ξενοδοχεία του νησιού της Θήρας.el
dc.description.abstractThe aim of this work is the presentation of quality management systems and their use in business in general and in hotels in particular. In the first chapter will become conceptual approach of the term quality and TQM philosophy. We will know the application procedures and certification of a quality management system. The second chapter will present the Quality Management Systems carried in the hotel sector, while in the third chapter will deal with the progress of the hotel industry in Greece, making one flashback to historical evolution, leading to the importance of the role of human resources and the implementation of total quality management, in the smooth and effective operation of hotel units. In the last two chapters presents the research material and the analysis of relevant results, regarding the use of quality systems in hotels on the island of Thera.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΧρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες της Θήρας.el
dc.titleUse of qualite management system in hotels units of Thera.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔαμίγου, Μαρία-Αυγερινήel
heal.creatorNameDamigou, Maria-Avgerinien
heal.publicationDate2015-06-24T14:27:27Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5674
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και η χρήση τους στις επιχειρήσεις γενικότερα και στα ξενοδοχεία ειδικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει εννοιολογική προσέγγιση του όρου της ποιότητας και της φιλοσοφίας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Θα γνωρίσουμε τις διαδικασίες εφαρμογής και πιστοποίησης ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα ΣΔΠ που εφαρμόζονται στον ξενοδοχειακό κλάδο, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με την πορεία του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα, κάνοντας μία αναδρομή στην ιστορική του εξέλιξη, καταλήγοντας στη σπουδαιότητα του ρόλου του ανθρώπινου δυναμικού και την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στην ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων. Στα δύο τελευταία κεφάλαια παρουσιάζεται το ερευνητικό υλικό και η ανάλυση των σχετικών αποτελεσμάτων, αναφορικά με την χρήση συστημάτων ποιότητας σε ξενοδοχεία του νησιού της Θήρας.el
heal.abstractThe aim of this work is the presentation of quality management systems and their use in business in general and in hotels in particular. In the first chapter will become conceptual approach of the term quality and TQM philosophy. We will know the application procedures and certification of a quality management system. The second chapter will present the Quality Management Systems carried in the hotel sector, while in the third chapter will deal with the progress of the hotel industry in Greece, making one flashback to historical evolution, leading to the importance of the role of human resources and the implementation of total quality management, in the smooth and effective operation of hotel units. In the last two chapters presents the research material and the analysis of relevant results, regarding the use of quality systems in hotels on the island of Thera.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΧρήση συστημάτων διαχείρισης ποιότητας σε ξενοδοχειακές μονάδες της Θήρας.el
heal.titleUse of qualite management system in hotels units of Thera.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordποιότητα, διοίκηση ολικής ποιότητας, σύστημα διασφάλισης ποιότητας, ξενοδοχείο, Σαντορίνη, Θήραel
heal.keywordquality, total quality management, quality asssurance system hotel, Santorini, Theraen
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)