Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer behavior in the supermarket.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαμαλάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorGiamalakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:41:32Z
dc.date.available2016-03-15T16:41:32Z
dc.date.issued2015-03-09T12:37:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5675
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση της συμπεριφοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα super market. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων ( συμπεριφορές καταναλωτών γενικότερα αλλά και σε περιόδους ύφεσης, παρουσίαση του τοπιού της αγοράς των super market ), αλλά και πρωτογενών στοιχείων (με δομημένο ερωτηματολόγιο ) τα οποία αφορούν και την πρωτογενή έρευνα για τη συμπεριφορά στα super market των καταναλωτών στην Αττική . Τα αποτελέσματά της πρωτογενούς έρευνας καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές φαίνονται πιο συνειδητοποιημένοι και σχετικά ικανοποιημένοι σε σχέση με παλαιότερες εποχές όσο αναφορά στην αγορά προϊόντων από τα super market . Τέλος άξια αναφοράς είναι και η προτίμησή τους στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των super market. .el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences inpurchases from Super Markets in Attiki, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Attiki. According to the 100 local consumers participated in the survey, the selection of a supermarket seems multidimensional, while consumers’satisfaction seems good enough in many factors. The results of the research can be used from local super markets in order to improve their services and marketing strategies.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ συμπεριφορά των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ.el
dc.titleConsumer behavior in the supermarket.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαμαλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameGiamalakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2015-03-09T12:37:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5675
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση της συμπεριφοράς και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στα super market. Μεθοδολογικά η εργασία βασίζεται στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων ( συμπεριφορές καταναλωτών γενικότερα αλλά και σε περιόδους ύφεσης, παρουσίαση του τοπιού της αγοράς των super market ), αλλά και πρωτογενών στοιχείων (με δομημένο ερωτηματολόγιο ) τα οποία αφορούν και την πρωτογενή έρευνα για τη συμπεριφορά στα super market των καταναλωτών στην Αττική . Τα αποτελέσματά της πρωτογενούς έρευνας καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές φαίνονται πιο συνειδητοποιημένοι και σχετικά ικανοποιημένοι σε σχέση με παλαιότερες εποχές όσο αναφορά στην αγορά προϊόντων από τα super market . Τέλος άξια αναφοράς είναι και η προτίμησή τους στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των super market. .el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate consumer behavior and preferences inpurchases from Super Markets in Attiki, Greece. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Attiki. According to the 100 local consumers participated in the survey, the selection of a supermarket seems multidimensional, while consumers’satisfaction seems good enough in many factors. The results of the research can be used from local super markets in order to improve their services and marketing strategies.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ συμπεριφορά των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ.el
heal.titleConsumer behavior in the supermarket.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, σούπερ μάρκετel
heal.keywordconsumer behavior, super marketen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)