Δημιουργία τουριστικών πακέτων για την ρώσικη τουριστική αγορά έρευνα μεταξύ της Κέρκυρας και Ρωσίας.
Creation of tourist packages for the Russian tourist market research between Corfu and Russia.
Abstract
Με την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασίας γίνεται μια προσπάθεια ανάδειξης νέων τουριστικών πακέτων με σκοπό την πόλωση στην ρωσική τουριστική αγορά για λογαριασμό της ταξιδιωτικής εταιρίας «Beleon Tours». Με βάση την αξιοποίηση όλων των δεδομένων που διαθέτουμε μέχρι σήμερα τα είδη υπάρχοντα τουριστικά πακέτα δεν ενθαρρύνουν της επισκέψεις κατά την διάρκεια την χειμερινή σεζόν. Πιο συγκεκριμένα στην παρούσα πτυχιακή εργασία δίνετε έμφαση στην δημιουργία τριών νέων προτεινομένων τουριστικών πακέτων. Ο κύριος στόχος της ενασχόλησης με το θέμα αυτό είναι η δημιουργία τριών νέων τουριστικών προϊόντων (πακέτα) τα όπια είναι: Α) «Εκπαιδευτικά ταξίδια» Β) «Ρομαντικά ταξίδια» και Γ) «θρησκευτικά ταξίδια» για την χειμερινή σεζόν στο νησί της Κέρκυρας. Η επίτευξη του στόχου αυτού θα προσελκύσει νέους πελάτες (τουρίστες) για την εταιρεία αλλά και για τον τουρισμό του νησιού. Για την υλοποίηση των προαναφερθέντων στόχων απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ανάπτυξη μιας δομής για το τουριστικό προϊόν. Εν συνεχεία δημιουργήσει μια στρατηγική για την προώθηση τουριστικών προϊόντων για την επιτυχία της τουριστικής αγοράς. Τέλος, Ανάπτυξη ειδικές τουριστικής προσφοράς για το παραδοσιακό νησί της Κέρκυρας σε μη τουριστική περίοδο για το νησί από τις αρχές Νοεμβρίου έως τα τέλη Απριλίου. With the preparation of this thesis is made an effort to promote of new tourist packages with purpose of selling them to the Russian tourist market on behalf of travel company «Beleon Tours». Based on all available existing tourism packages until today do not encourage the visits during the winter season. More specifically the thesis gives emphasis on the creation of three new proposing tourism packages. The main goal of this occupation with this topic is the creation of three new tourist products (packages) which are: A) " Educational tours" B) "Romantic travel" and C) "religious trip" for the winter season on the island of Corfu. Achieving this goal will attract new customers (tourists) for the company but also for tourism of the island. For the realization of above goal an essential requirement is the development of a structure for the tourism product. Then create a strategy to promote tourism products for the success of the tourism market. Finally, development of special tourist offer for the traditional island of Corfu in non tourist season for the island from early November to late April.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info