Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of internet advertising to the consumers of prefecture of Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛυκάκης, Νεκτάριος-Ρούσσοςel
dc.creatorLykakis, Nektarios-Roussosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:42:02Z
dc.date.available2016-03-15T16:42:02Z
dc.date.issued2015-05-19T13:20:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5694
dc.description.abstractΗ διαδικτυακή διαφήμιση είναι μια νέα και ταχύτατα εξελισσόμενη μορφή διαφήμισης που εμφανίστηκε με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Είναι πιο αποτελεσματική και οικονομικότερη σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης και θέτει προκλήσεις στις επιχειρήσεις προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να απαντήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές του Νομού Χανίων και διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 110 καταναλωτών του Νομού Χανίων. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Χανίων παρατηρεί τις διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις διάφορες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. Επίσης οι περισσότεροι καταναλωτές να έχουν επιλέξει διαδικτυακές διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει πολύ στην αγορά κάποιου προϊόντος. Ακόμη, θεωρούν τη διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την ραδιοφωνική και την έντυπη διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την τηλεοπτική διαφήμιση. Τέλος οι τοπικές επιχειρήσεις θα έκαναν διαφήμιση στο διαδίκτυο αναγνωρίζοντας έτσι τα οφέλη της online διαφήμισης για τις επιχειρήσεις.el
dc.description.abstractInternet advertising is a new and rapidly evolving form of advertising that appeared with the development of technology. It is more efficient and economical than other forms of advertising and poses challenges for firms to cope with the demands of the modern business environment to achieve competitive advantage. The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers of Chania (Crete) and to explore the factors that influence their attitude towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire and the sample consists from 110 consumers of Chania. The research results reveal that the consumers of Chania notes online advertising, especially social media and various news websites. Also, most consumers have opted for online advertising, but does not affect much in a product market. Also consider online advertising more effective than radio and print advertising, but not more effective than television advertising. Finally local businesses would make internet advertising thus recognizing the benefits of online advertising for businesses.  en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Χανίων.el
dc.titleThe effect of internet advertising to the consumers of prefecture of Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛυκάκης, Νεκτάριος-Ρούσσοςel
heal.creatorNameLykakis, Nektarios-Roussosen
heal.publicationDate2015-05-19T13:20:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5694
heal.abstractΗ διαδικτυακή διαφήμιση είναι μια νέα και ταχύτατα εξελισσόμενη μορφή διαφήμισης που εμφανίστηκε με την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Είναι πιο αποτελεσματική και οικονομικότερη σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης και θέτει προκλήσεις στις επιχειρήσεις προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να απαντήσει πως η διαδικτυακή διαφήμιση επιδρά στους καταναλωτές του Νομού Χανίων και διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την στάση τους απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις. Για την εκπόνηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της επισκόπησης με τη βοήθεια ενός κατάλληλα διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου και μοιράστηκε σε ένα δείγμα 110 καταναλωτών του Νομού Χανίων. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Χανίων παρατηρεί τις διαδικτυακές διαφημίσεις, κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις διάφορες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. Επίσης οι περισσότεροι καταναλωτές να έχουν επιλέξει διαδικτυακές διαφημίσεις, αλλά δεν τους έχει επηρεάσει πολύ στην αγορά κάποιου προϊόντος. Ακόμη, θεωρούν τη διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεσματικότερη από την ραδιοφωνική και την έντυπη διαφήμιση, αλλά όχι αποτελεσματικότερη από την τηλεοπτική διαφήμιση. Τέλος οι τοπικές επιχειρήσεις θα έκαναν διαφήμιση στο διαδίκτυο αναγνωρίζοντας έτσι τα οφέλη της online διαφήμισης για τις επιχειρήσεις.el
heal.abstractInternet advertising is a new and rapidly evolving form of advertising that appeared with the development of technology. It is more efficient and economical than other forms of advertising and poses challenges for firms to cope with the demands of the modern business environment to achieve competitive advantage. The purpose of this research is to investigate the effectiveness of online advertising to the consumers of Chania (Crete) and to explore the factors that influence their attitude towards online advertising. The primary research was a survey with questionnaire and the sample consists from 110 consumers of Chania. The research results reveal that the consumers of Chania notes online advertising, especially social media and various news websites. Also, most consumers have opted for online advertising, but does not affect much in a product market. Also consider online advertising more effective than radio and print advertising, but not more effective than television advertising. Finally local businesses would make internet advertising thus recognizing the benefits of online advertising for businesses.  en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Χανίων.el
heal.titleThe effect of internet advertising to the consumers of prefecture of Chania.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, καταναλωτής, Νομός Χανίωνel
heal.keywordinternet advertising, consumer, prefecture of Chaniaen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)