Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of internet advertising to consumers of prefecture of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧιλετζάκη, Γεωργίαel
dc.creatorChiletzaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:42:08Z
dc.date.available2016-03-15T16:42:08Z
dc.date.issued2015-07-07T09:38:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5697
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης έχει προσελκύσει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον σήμερα. Έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον επίσης, έχει συγκεντρώσει η μελέτη της στάσης των καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση. Καθώς, λοιπόν, η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί μια νέα και ενδιαφέρουσα τάση προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος, η παρούσα μελέτη έρχεται να ερευνήσει τις απόψεις, τις στάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου απέναντι στη μορφή αυτή διαφήμισης. Στη παρούσα έρευνα επιλέξαμε την μέθοδο πρωτογενούς και δευτερογενούς συλλογής στοιχείων. Η πρωτογενής ποσοτική έρευνα βασίστηκε σε τυποποιημένο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε δείγμα 120 ατόμων που κατοικούν στο Νομό Ηρακλείου. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Ηρακλείου είναι βαρείς χρήστες του διαδικτύου. Οι βασικοί λόγοι χρήσης και περιήγησης τους στο διαδίκτυο είναι η αναζήτηση πληροφοριών, η αποστολή ή αποδοχή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και οι επαγγελματικοί λόγοι και δεν είναι βαρείς χρήστες των ηλεκτρονικών αγορών. Επιπλέον, παρατηρούν λίγο ή αρκετά τις διαδικτυακές διαφημίσεις, ενώ το πιο αποτελεσματικό μέσο για την προσέλκυση της προσοχή τους έτσι ώστε να παρατηρήσουν μια διαδικτυακή διαφήμιση αναδεικνύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι κάτοικοι του Ηρακλείου δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις μέχρι τώρα προσπάθειες ηλεκτρονικής διαφήμισης και αντιμετωπίζουν τις διαδικτυακές διαφημίσεις με καχυποψία. Η σχετικότητα της διαφήμισης με αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές και το σημείο του site στο οποίο προβάλλεται η διαφήμιση αναδεικνύονται ως τα κύρια στοιχεία για την προσέλκυσης της προσοχής του κοινού. Η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού του Ηρακλείου δεν έχει επηρεαστεί ποτέ από διαδικτυακή διαφήμιση για την πραγματοποίηση αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών. Παρόλα αυτά η διαδικτυακή διαφήμιση ως μέσο για τον επηρεασμό της καταναλωτικής συμπεριφοράς θεωρείται πολύ πιο αποτελεσματική σε σχέση με την έντυπη και τη ραδιοφωνική διαφήμιση. Πρέπει να αναφερθεί ότι η πλειοψηφία των ατόμων έχει εγγραφεί σε κάποιο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο (newsletter) για εταιρεία ή προϊόν που ανήκει στα ενδιαφέροντα του, όμως λίγοι είναι εκείνοι που ανοίγουν πάντα τα διαφημιστικά μηνύματα που παραλαμβάνει στο e-mail τους και ακόμα λιγότεροι θεωρούν ότι τα διαφημιστικά μηνύματα μέσω e-mail είναι επιθυμητά.el
dc.description.abstractThe development of the Internet as a means of communication and advertising has attracted considerable research interest today. Intense research interest also collected from the study of consumer attitudes towards online advertising. So as the Internet advertising is a new and interesting trend promotion, which is gaining ground, the present study is to investigate the opinions, attitudes and behaviors of the Prefecture of Heraklion consumers against this form of advertising. In this research we chose the method of primary and secondary data collection. The method of collecting primary data, known as quantitative method based on a standardized questionnaire distributed electronically in a sample of 120 people living in Heraklion prefecture. The investigation concluded that the consumers of Heraklion are heavy Internet users. The main reasons for using and browsing the internet is finding information, sending or receiving e-mails and professional reasons and not heavy users of online shopping. Furthermore, observe little or several online advertising, and the most effective means to attract attention so that to observe an online advertising emerged social media. The inhabitants of Heraklion not seem to be very pleased to date online advertising efforts and facing online advertising with suspicion. The relevance of the ad with what consumers are looking for and the point of the site where the ad is shown highlighted as key elements for attracting public attention. The majority of consumers of Heraklion has never been influenced by online advertising to make products or services market. However, the Internet advertising as a means of influencing consumer behavior is considered much more effective compared to the print and radio advertising. It should be noted that the majority of people have subscribed to an online newsletter (newsletter) for company or product belonging to the interests of, but few are those who always opened the advertisements received in e-mail and even fewer believe that promotional messages via e-mail are desirable.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Ηρακλείου.el
dc.titleThe effect of internet advertising to consumers of prefecture of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧιλετζάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameChiletzaki, Georgiaen
heal.publicationDate2015-07-07T09:38:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5697
heal.abstractΗ ανάπτυξη του Διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης έχει προσελκύσει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον σήμερα. Έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον επίσης, έχει συγκεντρώσει η μελέτη της στάσης των καταναλωτών απέναντι στη διαδικτυακή διαφήμιση. Καθώς, λοιπόν, η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί μια νέα και ενδιαφέρουσα τάση προώθησης, η οποία συνεχώς κερδίζει έδαφος, η παρούσα μελέτη έρχεται να ερευνήσει τις απόψεις, τις στάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών του Νομού Ηρακλείου απέναντι στη μορφή αυτή διαφήμισης. Στη παρούσα έρευνα επιλέξαμε την μέθοδο πρωτογενούς και δευτερογενούς συλλογής στοιχείων. Η πρωτογενής ποσοτική έρευνα βασίστηκε σε τυποποιημένο ερωτηματολόγιο που διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε δείγμα 120 ατόμων που κατοικούν στο Νομό Ηρακλείου. Η έρευνα κατέληξε ότι το καταναλωτικό κοινό του Νομού Ηρακλείου είναι βαρείς χρήστες του διαδικτύου. Οι βασικοί λόγοι χρήσης και περιήγησης τους στο διαδίκτυο είναι η αναζήτηση πληροφοριών, η αποστολή ή αποδοχή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και οι επαγγελματικοί λόγοι και δεν είναι βαρείς χρήστες των ηλεκτρονικών αγορών. Επιπλέον, παρατηρούν λίγο ή αρκετά τις διαδικτυακές διαφημίσεις, ενώ το πιο αποτελεσματικό μέσο για την προσέλκυση της προσοχή τους έτσι ώστε να παρατηρήσουν μια διαδικτυακή διαφήμιση αναδεικνύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι κάτοικοι του Ηρακλείου δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις μέχρι τώρα προσπάθειες ηλεκτρονικής διαφήμισης και αντιμετωπίζουν τις διαδικτυακές διαφημίσεις με καχυποψία. Η σχετικότητα της διαφήμισης με αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές και το σημείο του site στο οποίο προβάλλεται η διαφήμιση αναδεικνύονται ως τα κύρια στοιχεία για την προσέλκυσης της προσοχής του κοινού. Η πλειοψηφία του καταναλωτικού κοινού του Ηρακλείου δεν έχει επηρεαστεί ποτέ από διαδικτυακή διαφήμιση για την πραγματοποίηση αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών. Παρόλα αυτά η διαδικτυακή διαφήμιση ως μέσο για τον επηρεασμό της καταναλωτικής συμπεριφοράς θεωρείται πολύ πιο αποτελεσματική σε σχέση με την έντυπη και τη ραδιοφωνική διαφήμιση. Πρέπει να αναφερθεί ότι η πλειοψηφία των ατόμων έχει εγγραφεί σε κάποιο ηλεκτρονικό ενημερωτικό δελτίο (newsletter) για εταιρεία ή προϊόν που ανήκει στα ενδιαφέροντα του, όμως λίγοι είναι εκείνοι που ανοίγουν πάντα τα διαφημιστικά μηνύματα που παραλαμβάνει στο e-mail τους και ακόμα λιγότεροι θεωρούν ότι τα διαφημιστικά μηνύματα μέσω e-mail είναι επιθυμητά.el
heal.abstractThe development of the Internet as a means of communication and advertising has attracted considerable research interest today. Intense research interest also collected from the study of consumer attitudes towards online advertising. So as the Internet advertising is a new and interesting trend promotion, which is gaining ground, the present study is to investigate the opinions, attitudes and behaviors of the Prefecture of Heraklion consumers against this form of advertising. In this research we chose the method of primary and secondary data collection. The method of collecting primary data, known as quantitative method based on a standardized questionnaire distributed electronically in a sample of 120 people living in Heraklion prefecture. The investigation concluded that the consumers of Heraklion are heavy Internet users. The main reasons for using and browsing the internet is finding information, sending or receiving e-mails and professional reasons and not heavy users of online shopping. Furthermore, observe little or several online advertising, and the most effective means to attract attention so that to observe an online advertising emerged social media. The inhabitants of Heraklion not seem to be very pleased to date online advertising efforts and facing online advertising with suspicion. The relevance of the ad with what consumers are looking for and the point of the site where the ad is shown highlighted as key elements for attracting public attention. The majority of consumers of Heraklion has never been influenced by online advertising to make products or services market. However, the Internet advertising as a means of influencing consumer behavior is considered much more effective compared to the print and radio advertising. It should be noted that the majority of people have subscribed to an online newsletter (newsletter) for company or product belonging to the interests of, but few are those who always opened the advertisements received in e-mail and even fewer believe that promotional messages via e-mail are desirable.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές του Νομού Ηρακλείου.el
heal.titleThe effect of internet advertising to consumers of prefecture of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, καταναλωτής, νομός Ηρακλείουel
heal.keywordinternet advertising, consumer, prefecture of Heraklionen
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)