Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer protection in the credit services: Legal framework and dispute resolution.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓαβαλά, Γεωργίαel
dc.creatorGavala, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:42:41Z
dc.date.available2016-03-15T16:42:41Z
dc.date.issued2012-08-17T11:35:47Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5733
dc.description.abstractΗ ανάγκη για την προώθηση των επενδύσεων και την αύξηση της παραγωγής και κατανάλωσης αγαθών ενσώματων ή άϋλων, έγινε ιδιαίτερα αισθητή κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Ταυτόχρονα, έγινε κατανοητό ότι οι παραπάνω στόχοι δεν θα μπορούσαν ποτέ να επιτευχθούν μόνο με την κυκλοφορία χρημάτων τοις μετρητοίς. Υιοθετήθηκε, λοιπόν, η λύση της παροχής πιστώσεων. Ως «πίστωση» ή «πίστη» χαρακτηρίζεται στην οικονομική επιστήμη η άμεση ή έμμεση χρηματοδότηση ενός προσώπου με σκοπό την αύξηση της αγοραστικής του δύναμης . Τα είδη της πίστωσης είναι λοιπόν δύο: η άμεση και η έμμεση πίστωση. Άμεση πίστωση χορηγείται με την απευθείας παραχώρηση αγοραστικής δύναμης στον πιστούχο, κλασσική δε μορφή άμεσης πίστωσης αποτελεί το δάνειο . Από την άλλη, έμμεση πίστωση αποτελεί η αύξηση της πιστοληπτικής ικανότητας του πιστούχου χωρίς την άμεση παραχώρηση αγοραστικής δύναμης. Μια από τις κυριότερες μορφές έμμεσης πίστωσης είναι η χορήγηση πιστωτικής κάρτας . Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις πιστωτικές υπηρεσίες και εστιάζει στα δάνεια και στις πιστωτικές κάρτες ως προϊόντα πιστωτικών ιδρυμάτων. Επίσης, στα πλαίσια της παρούσας, αναλύεται η έννοια του καταναλωτή, οι κίνδυνοι που αυτός αντιμετωπίζει και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να προστατευθεί, όταν συναλλάσσεται με πιστωτικά ιδρύματα. Ειδικότερα, αναλύονται διεξοδικά η δικαστική και εξώδικη επίλυση καταναλωτικών διαφορών ως μέσα προστασίας του καταναλωτή κατά τις συναλλαγές του με πιστωτικά ιδρύματα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠροστασία του καταναλωτή στις πιστωτικές υπηρεσίες: Νομικό πλαίσιο και τρόποι επίλυσης διαφορών.el
dc.titleConsumer protection in the credit services: Legal framework and dispute resolution.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓαβαλά, Γεωργίαel
heal.creatorNameGavala, Georgiaen
heal.publicationDate2012-08-17T11:35:47Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5733
heal.abstractΗ ανάγκη για την προώθηση των επενδύσεων και την αύξηση της παραγωγής και κατανάλωσης αγαθών ενσώματων ή άϋλων, έγινε ιδιαίτερα αισθητή κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Ταυτόχρονα, έγινε κατανοητό ότι οι παραπάνω στόχοι δεν θα μπορούσαν ποτέ να επιτευχθούν μόνο με την κυκλοφορία χρημάτων τοις μετρητοίς. Υιοθετήθηκε, λοιπόν, η λύση της παροχής πιστώσεων. Ως «πίστωση» ή «πίστη» χαρακτηρίζεται στην οικονομική επιστήμη η άμεση ή έμμεση χρηματοδότηση ενός προσώπου με σκοπό την αύξηση της αγοραστικής του δύναμης . Τα είδη της πίστωσης είναι λοιπόν δύο: η άμεση και η έμμεση πίστωση. Άμεση πίστωση χορηγείται με την απευθείας παραχώρηση αγοραστικής δύναμης στον πιστούχο, κλασσική δε μορφή άμεσης πίστωσης αποτελεί το δάνειο . Από την άλλη, έμμεση πίστωση αποτελεί η αύξηση της πιστοληπτικής ικανότητας του πιστούχου χωρίς την άμεση παραχώρηση αγοραστικής δύναμης. Μια από τις κυριότερες μορφές έμμεσης πίστωσης είναι η χορήγηση πιστωτικής κάρτας . Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις πιστωτικές υπηρεσίες και εστιάζει στα δάνεια και στις πιστωτικές κάρτες ως προϊόντα πιστωτικών ιδρυμάτων. Επίσης, στα πλαίσια της παρούσας, αναλύεται η έννοια του καταναλωτή, οι κίνδυνοι που αυτός αντιμετωπίζει και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να προστατευθεί, όταν συναλλάσσεται με πιστωτικά ιδρύματα. Ειδικότερα, αναλύονται διεξοδικά η δικαστική και εξώδικη επίλυση καταναλωτικών διαφορών ως μέσα προστασίας του καταναλωτή κατά τις συναλλαγές του με πιστωτικά ιδρύματα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΠροστασία του καταναλωτή στις πιστωτικές υπηρεσίες: Νομικό πλαίσιο και τρόποι επίλυσης διαφορών.el
heal.titleConsumer protection in the credit services: Legal framework and dispute resolution.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπροστασία καταναλωτή, δάνειο, στεγαστικό δάνειο, προστασία καταναλωτήel
heal.keywordconsumer protection, loan, housing loan, consumer protectionen
heal.advisorNameΤζούλια, Ελένηel
heal.advisorNameTzoulia, Elenien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)