Εμφάνιση απλής εγγραφής

Binomial models in the product life cycle.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτσουριδάκη, Κλειώ-Μαρίναel
dc.creatorKoutsouridaki, Cleio-Marinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:43:23Z
dc.date.available2016-03-15T16:43:23Z
dc.date.issued2012-07-31T18:35:36Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5776
dc.description.abstractΣτο κεφάλαιο ένα αναφερόμαστε στο Μάρκετινγκ. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον όρο μέσω των ορισμών που έχουν δοθεί από θεωρητικούς, όπως τον Kotler Philip, Ινστιτούτα Chartered Institute of Marketing και Ενώσεις όπως το American Marketing Association. Στο κεφάλαιο δυο ασχολούμαστε με την κατανάλωση και την διαδικασία κατανάλωσης. Η διαδικασία κατανάλωσης περιλαμβάνει τρία στάδια. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την διαπίστωση της ανάγκης, την αναζήτηση πληροφοριών και εναλλακτικών λύσεων, την απόφαση και την αξιολόγηση. Στο δεύτερο στάδιο περιλαμβάνεται το μίγμα μάρκετινγκ και το τρίτο στάδιο είναι η αξιολόγηση του προϊόντος που επιλέχτηκε από τον καταναλωτή. Επίσης, αναφερόμαστε στους παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και στο μοντέλο καταναλωτικής συμπεριφοράς σύμφωνα με τους Engel J., Kollat D. και Blackwell R. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε το μίγμα μάρκετινγκ και τα συστατικά του τα οποία είναι το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προώθηση. Στο κεφάλαιο τέσσερα ασχολούμαστε με τη διαφήμιση, την κατηγοριοποίηση διαφήμισης βάση των στόχων, τη δημοσιότητα και τις δημόσιες σχέσεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύουμε τη νέα διάσταση που δίνει στο μίγμα μάρκετινγκ ο Kotler Philip με τη θεωρία του για τα 6π και ο Robert Lauterborn με τη θεωρία για τα 4c. Το κεφάλαιο έξι μιλά για την έρευνα αγοράς και αναλύει τα είδη αγοράς τα οποία είναι η ποσοτική, η ποιοτική και η μικτή. Μιλάμε για τον ανταγωνισμό και αναλύουμε τις πέντε ανταγωνιστικές δυνάμεις του Porter Michael Ε. Το κεφάλαιο εφτά αναφέρεται στον κύκλο ζωής προϊόντων, τη σημασία, την ανάλυση, τη μηχανική και την ανάλυση του κόστους. Αναφέρεται επίσης, στο μοντέλο Bass και την εφαρμογή του. Στο κεφάλαιο οχτώel
dc.description.abstractIn chapter one, we refer to Marketing. We try to approach the term through the definitions given by theorists such as Kotler Philip, Institutes of Chartered Institute of Marketing and associations such as the American Marketing Association. In chapter two we deal with the consumption and the process of consumption. Consumption process includes three stages. The first stage includes the determination of need, the seeking of information and alternative solutions, decision and evaluation. The second stage includes the marketing mixture and the third stage is about the evaluation of the product chosen by the consumer. Moreover, we refer to the factors that influence and determine the behavior of the consumer as well as to the consuming behavior model according to Engel J., Kollat D. and Blackwell R. In the third chapter we analyze the marketing mixture and its ingredients which are the product, the price, the distribution and the promotion. In the fourth chapter we deal with advertising, classification of advertising according to its targets, publicity and public relations. In the fifth chapter we analyze the new dimension that Kotler Philip gives to market mixture with his theory about the 6π and Robert Lauterborn about the 4c. Chapter six refers to market research and analyzes the types of markets which are the quantitative, the qualitative and the mixed. We refer to the competition and analyze the five competitive forces of Porter Michael E. Chapter seven refers to the product life cycle, the importance\meaning, the analysis, the engineering and the cost analysis. It, also, refers to the Bass model and its implementation. Chapter eight contains the conclusions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιωνυμικά μοντέλα στον κύκλο ζωής προϊόντων.el
dc.titleBinomial models in the product life cycle.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτσουριδάκη, Κλειώ-Μαρίναel
heal.creatorNameKoutsouridaki, Cleio-Marinaen
heal.publicationDate2012-07-31T18:35:36Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5776
heal.abstractΣτο κεφάλαιο ένα αναφερόμαστε στο Μάρκετινγκ. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον όρο μέσω των ορισμών που έχουν δοθεί από θεωρητικούς, όπως τον Kotler Philip, Ινστιτούτα Chartered Institute of Marketing και Ενώσεις όπως το American Marketing Association. Στο κεφάλαιο δυο ασχολούμαστε με την κατανάλωση και την διαδικασία κατανάλωσης. Η διαδικασία κατανάλωσης περιλαμβάνει τρία στάδια. Το πρώτο στάδιο περιλαμβάνει την διαπίστωση της ανάγκης, την αναζήτηση πληροφοριών και εναλλακτικών λύσεων, την απόφαση και την αξιολόγηση. Στο δεύτερο στάδιο περιλαμβάνεται το μίγμα μάρκετινγκ και το τρίτο στάδιο είναι η αξιολόγηση του προϊόντος που επιλέχτηκε από τον καταναλωτή. Επίσης, αναφερόμαστε στους παράγοντες που επηρεάζουν και καθορίζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και στο μοντέλο καταναλωτικής συμπεριφοράς σύμφωνα με τους Engel J., Kollat D. και Blackwell R. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε το μίγμα μάρκετινγκ και τα συστατικά του τα οποία είναι το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προώθηση. Στο κεφάλαιο τέσσερα ασχολούμαστε με τη διαφήμιση, την κατηγοριοποίηση διαφήμισης βάση των στόχων, τη δημοσιότητα και τις δημόσιες σχέσεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύουμε τη νέα διάσταση που δίνει στο μίγμα μάρκετινγκ ο Kotler Philip με τη θεωρία του για τα 6π και ο Robert Lauterborn με τη θεωρία για τα 4c. Το κεφάλαιο έξι μιλά για την έρευνα αγοράς και αναλύει τα είδη αγοράς τα οποία είναι η ποσοτική, η ποιοτική και η μικτή. Μιλάμε για τον ανταγωνισμό και αναλύουμε τις πέντε ανταγωνιστικές δυνάμεις του Porter Michael Ε. Το κεφάλαιο εφτά αναφέρεται στον κύκλο ζωής προϊόντων, τη σημασία, την ανάλυση, τη μηχανική και την ανάλυση του κόστους. Αναφέρεται επίσης, στο μοντέλο Bass και την εφαρμογή του. Στο κεφάλαιο οχτώel
heal.abstractIn chapter one, we refer to Marketing. We try to approach the term through the definitions given by theorists such as Kotler Philip, Institutes of Chartered Institute of Marketing and associations such as the American Marketing Association. In chapter two we deal with the consumption and the process of consumption. Consumption process includes three stages. The first stage includes the determination of need, the seeking of information and alternative solutions, decision and evaluation. The second stage includes the marketing mixture and the third stage is about the evaluation of the product chosen by the consumer. Moreover, we refer to the factors that influence and determine the behavior of the consumer as well as to the consuming behavior model according to Engel J., Kollat D. and Blackwell R. In the third chapter we analyze the marketing mixture and its ingredients which are the product, the price, the distribution and the promotion. In the fourth chapter we deal with advertising, classification of advertising according to its targets, publicity and public relations. In the fifth chapter we analyze the new dimension that Kotler Philip gives to market mixture with his theory about the 6π and Robert Lauterborn about the 4c. Chapter six refers to market research and analyzes the types of markets which are the quantitative, the qualitative and the mixed. We refer to the competition and analyze the five competitive forces of Porter Michael E. Chapter seven refers to the product life cycle, the importance\meaning, the analysis, the engineering and the cost analysis. It, also, refers to the Bass model and its implementation. Chapter eight contains the conclusions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΔιωνυμικά μοντέλα στον κύκλο ζωής προϊόντων.el
heal.titleBinomial models in the product life cycle.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, καταναλωτής, διαφήμισηel
heal.keywordmarketing, consumer, advertisingen
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)