Εμφάνιση απλής εγγραφής

Penetration and development of electronic commerce in Greek businesses.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑθανασάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorAthanasakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:43:26Z
dc.date.available2016-03-15T16:43:26Z
dc.date.issued2012-07-31T19:44:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5779
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Ο αυξημένος ανταγωνισμός, που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια, ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και εφαρμογών, μέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αποτελεί επιχειρηματική πρακτική που λαμβάνει διαστάσεις στρατηγικής τοποθέτησης των επιχειρήσεων που επιδιώκουν την αύξηση της αξίας τους σε οποιοδήποτε επίπεδο (είτε οικονομικής κατάστασης, είτε ανταγωνισμού, είτε μεριδίου αγοράς κλπ). Επιπλέον, συμπεριλαμβάνει πολλαπλές τεχνολογίες, αλλά και επιχειρηματικές μεθόδους, ενώ δεν περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρονικά μέσα. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο καλύπτει όλο τον εμπορικό κύκλο, από την υποδοχή πρώτων υλών μέχρι την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Συμπεριλαμβάνει και τρίτους φορείς, αναγκαίους για την διενέργειά του, όπως είναι οι τράπεζες, οι υπηρεσίες των δημοσίου τομέα, μεταφορικές εταιρείες, ασφαλιστικούς οργανισμούς κλπ. Εκείνο που πρέπει να προσεχθεί όμως ιδιαίτερα είναι τα θέματα εμπιστοσύνης και προστασίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και η θέσπιση ενός Θεσμικού Πλαισίου Ηλεκτρονικών Καταστημάτων για την καλύτερη προστασία του καταναλωτή. Όπως προέκυψε από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής, αλλά και από την επισκόπηση προγενέστερων ερευνών, η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις Ελληνικές επιχειρήσεις αυξάνεται με έντονο ρυθμό τα τελευταία χρόνια, με τις περισσότερες επιχειρήσεις να έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή να σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν μέσω του διαδικτύου στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις δεν κάνουν σωστά βήματα στην είσοδο τους στην ηλεκτρονική αγορά, με συνέπεια το ηλεκτρονικό κατάστημα να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τους στόχους τους.el
dc.description.abstractThis work is an introductory attempt to approach the issue of electronic commerce (e-commerce). The increased competition that prevails in recent years encouraging companies to abandon traditional methods and time-consuming business functions and practices and adopt new technologies and applications through the framework of the Electronic Commerce. E-Commerce is a business practice that takes dimensions strategic positioning of companies seeking to increase their value at any level (either financial situation or competition or market share, etc.). In addition, the Electronic Commerce includes multiple technologies and business methods, while not limited to electronic media. The technologies and methods including e-commerce databases through information extraction (data mining), communication technologies (EDI, Internet etc.) and methods of reorganizing business processes (business process re-engineering). The Electronic Commerce covers the whole trade cycle, from receiving raw materials to consumer information. Include third parties, necessary for carrying it out, such as banks, public sector agencies, shipping companies, insurance agencies, etc. The scope covers any economic activity, including covering all forms of commerce, industry, banks, tourism, health, public sector and transport. What should be paid is particularly the issues of trust and protection of electronic stores and the introduction of an Institutional Framework for Electronic Stores to better protect consumers.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιείσδυση και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.titlePenetration and development of electronic commerce in Greek businesses.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑθανασάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameAthanasakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2012-07-31T19:44:26Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5779
heal.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μία προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). Ο αυξημένος ανταγωνισμός, που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια, ωθεί τις επιχειρήσεις στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών και χρονοβόρων μεθόδων επιχειρηματικής λειτουργίας και πρακτικής και στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και εφαρμογών, μέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αποτελεί επιχειρηματική πρακτική που λαμβάνει διαστάσεις στρατηγικής τοποθέτησης των επιχειρήσεων που επιδιώκουν την αύξηση της αξίας τους σε οποιοδήποτε επίπεδο (είτε οικονομικής κατάστασης, είτε ανταγωνισμού, είτε μεριδίου αγοράς κλπ). Επιπλέον, συμπεριλαμβάνει πολλαπλές τεχνολογίες, αλλά και επιχειρηματικές μεθόδους, ενώ δεν περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρονικά μέσα. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο καλύπτει όλο τον εμπορικό κύκλο, από την υποδοχή πρώτων υλών μέχρι την επικοινωνία με τον καταναλωτή. Συμπεριλαμβάνει και τρίτους φορείς, αναγκαίους για την διενέργειά του, όπως είναι οι τράπεζες, οι υπηρεσίες των δημοσίου τομέα, μεταφορικές εταιρείες, ασφαλιστικούς οργανισμούς κλπ. Εκείνο που πρέπει να προσεχθεί όμως ιδιαίτερα είναι τα θέματα εμπιστοσύνης και προστασίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και η θέσπιση ενός Θεσμικού Πλαισίου Ηλεκτρονικών Καταστημάτων για την καλύτερη προστασία του καταναλωτή. Όπως προέκυψε από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής, αλλά και από την επισκόπηση προγενέστερων ερευνών, η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις Ελληνικές επιχειρήσεις αυξάνεται με έντονο ρυθμό τα τελευταία χρόνια, με τις περισσότερες επιχειρήσεις να έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή να σκοπεύουν να δραστηριοποιηθούν μέσω του διαδικτύου στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις δεν κάνουν σωστά βήματα στην είσοδο τους στην ηλεκτρονική αγορά, με συνέπεια το ηλεκτρονικό κατάστημα να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τους στόχους τους.el
heal.abstractThis work is an introductory attempt to approach the issue of electronic commerce (e-commerce). The increased competition that prevails in recent years encouraging companies to abandon traditional methods and time-consuming business functions and practices and adopt new technologies and applications through the framework of the Electronic Commerce. E-Commerce is a business practice that takes dimensions strategic positioning of companies seeking to increase their value at any level (either financial situation or competition or market share, etc.). In addition, the Electronic Commerce includes multiple technologies and business methods, while not limited to electronic media. The technologies and methods including e-commerce databases through information extraction (data mining), communication technologies (EDI, Internet etc.) and methods of reorganizing business processes (business process re-engineering). The Electronic Commerce covers the whole trade cycle, from receiving raw materials to consumer information. Include third parties, necessary for carrying it out, such as banks, public sector agencies, shipping companies, insurance agencies, etc. The scope covers any economic activity, including covering all forms of commerce, industry, banks, tourism, health, public sector and transport. What should be paid is particularly the issues of trust and protection of electronic stores and the introduction of an Institutional Framework for Electronic Stores to better protect consumers.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΔιείσδυση και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.titlePenetration and development of electronic commerce in Greek businesses.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΑρακαδάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameArakadakis, Georgeen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)