Εμφάνιση απλής εγγραφής

Study on the enterpreneurship of economic school of graduates.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜηνά, Αθανασίαel
dc.creatorΠαπαθεοδωρόπουλος, Αναστάσιοςel
dc.creatorPapatheodoropoulos, Anastasiosen
dc.creatorMina, Athanasiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:43:34Z
dc.date.available2016-03-15T16:43:34Z
dc.date.issued2012-08-02T12:32:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5787
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά την επιχειρηματικότητα των αποφοίτων οικονομικών σχολών. Συγκεκριμένα, μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με το θέμα της επιχειρηματικότητας και της κουλτούρας, παρουσιάζονται τα μέχρι στιγμής ευρήματα και στη συνέχεια μέσω της έρευνας που πραγματοποιήθηκε παρουσιάζεται η αντίληψη που έχει μια μερίδα νέων ως προς την εικόνα του πετυχημένου επιχειρηματία και αν και κατά πόσον αυτή αντιστοιχεί στη γενικότερη αντίληψη. Ειδικότερα, εξετάζονται τα ερωτήματα: σε ποιο βαθμό καλλιεργείται η επιχειρηματικότητά τους, ποιοι είναι οι παράγοντες που την προσδιορίζουν και σε ποιο βαθμό οι σχολές παίζουν ρόλο προς την κατεύθυνση να προάγουν την επιχειρηματικότητα μεταξύ των φοιτητών είναι καθοριστικά για τη μετέπειτα επαγγελματική τους εξέλιξη. Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν της τάξεως των 366 ατόμων με αναλογία 118 ανδρών και 248 γυναικών. Με τη βοήθεια του Schein Index που προσπαθήσαμε νε εκτιμήσουμε την προσωπικότητα του ατόμου με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας. Παρατηρήσαμε λοιπόν, ότι τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας ενός ανθρώπου με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας είναι περισσότερο θηλυκά απ’ ότι αντρικά. Επίσης, ο επαγγελματισμός και η ισχυρή προσωπικότητα είναι δύο χαρακτηριστικά ατόμων με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας. Το εύρημα της κατανόησης προκαλεί εντύπωση καθώς φανερώνει μια πιο ανθρώπινη πλευρά του επιχειρηματία και όχι ένα απόμακρο και εγωιστικό πρόσωπο όπως είναι καθιερωμένο στις συνειδήσεις μας. Ο άνθρωπος με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας είναι πιο κοντά στα γυναικεία χαρακτηριστικά ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει και τη θέση πως οι άνθρωποι με κουλτούρα με μικρό δείκτη MAS (αρρενωπότητα) δέχονται και επιδοκιμάζουν, τη δυνατότητα της γυναίκας να εργαστεί σε όλους τους κλάδους εργασίας όπως και ο άνδρας.el
dc.description.abstractThis thesis deals with the entrepreneurship of the economic schools graduates. Specifically, through the review of the literature on the topic of entrepreneurship and culture, are presented the findings so far, and then, through the conducted research, the perception of a portion of young people's image of the successful entrepreneur is shown, and if and whether it corresponds to the general perception. In particular, the examined questions are: to what extent the entrepreneurship is cultivated and what are the factors that determine to what extent do schools play a role towards promoting entrepreneurship. The sample that we used was 366 people (118 men and 248 women). With the help of the Schein Index we tried to estimate the personality of a person with high entrepreneurship. We noticed that the personality characteristics of a person with a high entrepreneurship are more female than male. Also, professionalism and strong personality are two characteristics of individuals with high entrepreneurship. The finding of “understanding” is surprising and reveals a more human side of the entrepreneur rather than a distant and selfish person as is standard in our consciences. The man with a high entrepreneurship is closer to the female characteristics, while strengthening the position of how people with little indicator MAS (masculinity) accept and endorse the possibility of women to work in all fields of work like a man.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜελέτη της επιχειρηματικότητας των απόφοιτων οικονομικών σχολών.el
dc.titleStudy on the enterpreneurship of economic school of graduates.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜηνά, Αθανασίαel
heal.creatorNameΠαπαθεοδωρόπουλος, Αναστάσιοςel
heal.creatorNamePapatheodoropoulos, Anastasiosen
heal.creatorNameMina, Athanasiaen
heal.publicationDate2012-08-02T12:32:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5787
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά την επιχειρηματικότητα των αποφοίτων οικονομικών σχολών. Συγκεκριμένα, μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με το θέμα της επιχειρηματικότητας και της κουλτούρας, παρουσιάζονται τα μέχρι στιγμής ευρήματα και στη συνέχεια μέσω της έρευνας που πραγματοποιήθηκε παρουσιάζεται η αντίληψη που έχει μια μερίδα νέων ως προς την εικόνα του πετυχημένου επιχειρηματία και αν και κατά πόσον αυτή αντιστοιχεί στη γενικότερη αντίληψη. Ειδικότερα, εξετάζονται τα ερωτήματα: σε ποιο βαθμό καλλιεργείται η επιχειρηματικότητά τους, ποιοι είναι οι παράγοντες που την προσδιορίζουν και σε ποιο βαθμό οι σχολές παίζουν ρόλο προς την κατεύθυνση να προάγουν την επιχειρηματικότητα μεταξύ των φοιτητών είναι καθοριστικά για τη μετέπειτα επαγγελματική τους εξέλιξη. Το δείγμα που χρησιμοποιήθηκε ήταν της τάξεως των 366 ατόμων με αναλογία 118 ανδρών και 248 γυναικών. Με τη βοήθεια του Schein Index που προσπαθήσαμε νε εκτιμήσουμε την προσωπικότητα του ατόμου με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας. Παρατηρήσαμε λοιπόν, ότι τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας ενός ανθρώπου με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας είναι περισσότερο θηλυκά απ’ ότι αντρικά. Επίσης, ο επαγγελματισμός και η ισχυρή προσωπικότητα είναι δύο χαρακτηριστικά ατόμων με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας. Το εύρημα της κατανόησης προκαλεί εντύπωση καθώς φανερώνει μια πιο ανθρώπινη πλευρά του επιχειρηματία και όχι ένα απόμακρο και εγωιστικό πρόσωπο όπως είναι καθιερωμένο στις συνειδήσεις μας. Ο άνθρωπος με υψηλό δείκτη επιχειρηματικότητας είναι πιο κοντά στα γυναικεία χαρακτηριστικά ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει και τη θέση πως οι άνθρωποι με κουλτούρα με μικρό δείκτη MAS (αρρενωπότητα) δέχονται και επιδοκιμάζουν, τη δυνατότητα της γυναίκας να εργαστεί σε όλους τους κλάδους εργασίας όπως και ο άνδρας.el
heal.abstractThis thesis deals with the entrepreneurship of the economic schools graduates. Specifically, through the review of the literature on the topic of entrepreneurship and culture, are presented the findings so far, and then, through the conducted research, the perception of a portion of young people's image of the successful entrepreneur is shown, and if and whether it corresponds to the general perception. In particular, the examined questions are: to what extent the entrepreneurship is cultivated and what are the factors that determine to what extent do schools play a role towards promoting entrepreneurship. The sample that we used was 366 people (118 men and 248 women). With the help of the Schein Index we tried to estimate the personality of a person with high entrepreneurship. We noticed that the personality characteristics of a person with a high entrepreneurship are more female than male. Also, professionalism and strong personality are two characteristics of individuals with high entrepreneurship. The finding of “understanding” is surprising and reveals a more human side of the entrepreneur rather than a distant and selfish person as is standard in our consciences. The man with a high entrepreneurship is closer to the female characteristics, while strengthening the position of how people with little indicator MAS (masculinity) accept and endorse the possibility of women to work in all fields of work like a man.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΜελέτη της επιχειρηματικότητας των απόφοιτων οικονομικών σχολών.el
heal.titleStudy on the enterpreneurship of economic school of graduates.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπιχειρηματικότητα, κουλτούραel
heal.keywordentrepreneurship, cultureen
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)