Εμφάνιση απλής εγγραφής

Market research and analysis of traditional products of Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓουναδάκη, Δέσποιναel
dc.creatorGounadaki, Despoinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:10Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:10Z
dc.date.issued2012-08-09T12:00:03Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5819
dc.description.abstractΟ τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει να είναιευχαριστημένος. Έτσι είναι πολύ σημαντικό, να ερευνήσει η εταιρία τους παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση του καταναλωτή καινα εστιαστεί στουςπαράγοντες που οδηγούν (drivers) τους καταναλωτές να διατηρήσουν το επιθυμητό επίπεδο ικανοποίησης. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την συμπεριφορά των καταναλωτών και το μάρκετινγκ. Θα παρουσιάσουμε την μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας και θα αναλύσουμε τα αποτελέμσατα των παραγωγών και των καταναλωτών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.el
dc.titleMarket research and analysis of traditional products of Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓουναδάκη, Δέσποιναel
heal.creatorNameGounadaki, Despoinaen
heal.publicationDate2012-08-09T12:00:03Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5819
heal.abstractΟ τελικός σκοπός των περισσότερων εταιριών είναι η κερδοφορία. Η κερδοφορία σχετίζεται με τη θέληση των καταναλωτών να αγοράσουν τα προϊόντα μίας επιχείρησης, και να το επαναλάβουν. Για να γίνει αυτό ο καταναλωτής θα πρέπει να είναιευχαριστημένος. Έτσι είναι πολύ σημαντικό, να ερευνήσει η εταιρία τους παράγοντες που επηρεάζουν την κρίση του καταναλωτή καινα εστιαστεί στουςπαράγοντες που οδηγούν (drivers) τους καταναλωτές να διατηρήσουν το επιθυμητό επίπεδο ικανοποίησης. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την συμπεριφορά των καταναλωτών και το μάρκετινγκ. Θα παρουσιάσουμε την μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας και θα αναλύσουμε τα αποτελέμσατα των παραγωγών και των καταναλωτών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΈρευνα και ανάλυση αγοράς παραδοσιακών προϊόντων της Κρήτης.el
heal.titleMarket research and analysis of traditional products of Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, καταναλωτής, έρευνα αγοράςel
heal.keywordmarketing, consumer, market researchen
heal.advisorNameΜαταλλιωτάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMatalliotakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)