Εμφάνιση απλής εγγραφής

Mix Marketing of banks - The Greek reality.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελίαel
dc.creatorGerogiannaki, Irini-Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:26Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:26Z
dc.date.issued2012-08-02T14:00:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5836
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Υπάρχουν πολλά εργαλεία του Μάρκετινγκ αλλά ένα από τα πιο εύχρηστα και εύκολα αντιλήψιμα για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ είναι το μείγμα μάρκετινγκ ή αλλιώς 4P’s το οποίο αποτελείται από το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και τον τόπο. Από τη πλευρά του καταναλωτή το κάθε εργαλείο του μείγματος έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί προς όφελος του αλλά και παράλληλα να εξυπηρετεί και τον πωλητή. Η εργασία αυτή ασχολείται με αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω αλλά συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση για το Μάρκετινγκ των τραπεζών, τις στρατηγικές και εφαρμογές τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η στρατηγική θα πρέπει να εφαρμόζεται σε μακροχρόνιο επίπεδο αφού πολύ συχνά φέρνει και κάποιες αλλαγές μέσα στον οργανισμό που απαιτούν λίγο χρόνο για να πραγματοποιηθούν. Εν συνεχεία θα γίνει αναφορά σε κάποιες λανθασμένες διαχειρίσεις των τραπεζικών υπηρεσιών όπου συνεπάγεται χαμηλή ποιότητα και δυσαρέσκεια των καταναλωτών. Αναλύεται η σχέση μεταξύ των υπηρεσιών που παρέχονται από τις τράπεζες με την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και πώς αυτή επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες. Αυτή η σχέση αποδεικνύεται ότι είναι σχέση αλληλεξάρτησης. Ο καταναλωτής περνάει από διάφορα στάδια εωσότου πάρει την τελική απόφαση για το ποια τράπεζα ικανοποιεί τις ανάγκες του. Επίσης αναλύεται το πώς η γνώση και η μάθηση του καταναλωτή επηρεάζει τις αποφάσεις των καταναλωτών. Όλα αυτά είναι η θεωρητική έρευνα. Για να γίνει διαπίστωση κατά πόσο εφαρμόζονται στην πράξη οι στρατηγικές και υπηρεσίες, και κατά πόσο έχουν εξελιχθεί οι υπηρεσίες και το προσωπικό των τραπεζών, γίνεται έρευνα σε 2 τράπεζες. Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι του ερωτηματολογίου και της συνέντευξης. Γιατί τελικά επιτυχία για μια επιχείρηση είναι το να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο και επιθυμητό βαθμό, αλλά πάντα με τέτοιο τρόπο ώστε η εκάστωτε επιχείρηση να έχει οικονομικό όφελος.el
dc.description.abstractIn the current season, Marketing with all its activ ities, submerges the everyday routine of all person s. All markets and services of products deal with all these ways which will attract more consumers so that they increase their profits. There are many tools of Marketing but one of the most functi onal and easy understanding for those who they deal with the marketing it is 4P's which is constituted by the product, the price, the promotion and the plac e. From the side of consumer the each tool has been made in order to increase his profit but also at the same time helps the salesman. This work deals with what was reported before but concretely will be analysis for the Ma rketing of banks, the strategies and their applications, but also the way how the banks could become more competitive. However, the strategy should be applied in long-lasting level, because very often it brings certain changes in the organism that requires little time in or der to realize the new situation. Also, will be a report for certain errone ous managements of banking services where it involves low quality and diss atisfaction of consumers. This report analyses also the relation between the services that are provided by the banks with the purchasing behaviour of consumers, and how this is influenced by exterior factors. This relation is proved that it is a relation of interdependence. Also it is analyzed how th e knowledge and the learning of consumers influence their decisions. The consumer passes from various stages until taking the final decision for which bank it satisfies his needs. All these are the theoretical re search. In order to become ascertainment how much the strategies and services are applied in practice, and how much the services and the personne l of banks have developed, it becomes a research in 2 banks. The methods of questionnaire and interview are used about to achieve the practice research Finally the most important for an enterprise it is always to satisfy the needs of consumers in the biggest and desirable degree, but parallel to have an economic pr ofit. That will be a success for one bank.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleMix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.el
dc.titleMix Marketing of banks - The Greek reality.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελίαel
heal.creatorNameGerogiannaki, Irini-Evangeliaen
heal.publicationDate2012-08-02T14:00:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5836
heal.abstractΣτη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ώστε να αυξήσουν τα κέρδη τους. Υπάρχουν πολλά εργαλεία του Μάρκετινγκ αλλά ένα από τα πιο εύχρηστα και εύκολα αντιλήψιμα για όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ είναι το μείγμα μάρκετινγκ ή αλλιώς 4P’s το οποίο αποτελείται από το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και τον τόπο. Από τη πλευρά του καταναλωτή το κάθε εργαλείο του μείγματος έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί προς όφελος του αλλά και παράλληλα να εξυπηρετεί και τον πωλητή. Η εργασία αυτή ασχολείται με αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω αλλά συγκεκριμένα γίνεται ανάλυση για το Μάρκετινγκ των τραπεζών, τις στρατηγικές και εφαρμογές τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η στρατηγική θα πρέπει να εφαρμόζεται σε μακροχρόνιο επίπεδο αφού πολύ συχνά φέρνει και κάποιες αλλαγές μέσα στον οργανισμό που απαιτούν λίγο χρόνο για να πραγματοποιηθούν. Εν συνεχεία θα γίνει αναφορά σε κάποιες λανθασμένες διαχειρίσεις των τραπεζικών υπηρεσιών όπου συνεπάγεται χαμηλή ποιότητα και δυσαρέσκεια των καταναλωτών. Αναλύεται η σχέση μεταξύ των υπηρεσιών που παρέχονται από τις τράπεζες με την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και πώς αυτή επηρεάζεται από εξωτερικούς παράγοντες. Αυτή η σχέση αποδεικνύεται ότι είναι σχέση αλληλεξάρτησης. Ο καταναλωτής περνάει από διάφορα στάδια εωσότου πάρει την τελική απόφαση για το ποια τράπεζα ικανοποιεί τις ανάγκες του. Επίσης αναλύεται το πώς η γνώση και η μάθηση του καταναλωτή επηρεάζει τις αποφάσεις των καταναλωτών. Όλα αυτά είναι η θεωρητική έρευνα. Για να γίνει διαπίστωση κατά πόσο εφαρμόζονται στην πράξη οι στρατηγικές και υπηρεσίες, και κατά πόσο έχουν εξελιχθεί οι υπηρεσίες και το προσωπικό των τραπεζών, γίνεται έρευνα σε 2 τράπεζες. Για να επιτευχθεί αυτό, χρησιμοποιούνται οι μέθοδοι του ερωτηματολογίου και της συνέντευξης. Γιατί τελικά επιτυχία για μια επιχείρηση είναι το να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο και επιθυμητό βαθμό, αλλά πάντα με τέτοιο τρόπο ώστε η εκάστωτε επιχείρηση να έχει οικονομικό όφελος.el
heal.abstractIn the current season, Marketing with all its activ ities, submerges the everyday routine of all person s. All markets and services of products deal with all these ways which will attract more consumers so that they increase their profits. There are many tools of Marketing but one of the most functi onal and easy understanding for those who they deal with the marketing it is 4P's which is constituted by the product, the price, the promotion and the plac e. From the side of consumer the each tool has been made in order to increase his profit but also at the same time helps the salesman. This work deals with what was reported before but concretely will be analysis for the Ma rketing of banks, the strategies and their applications, but also the way how the banks could become more competitive. However, the strategy should be applied in long-lasting level, because very often it brings certain changes in the organism that requires little time in or der to realize the new situation. Also, will be a report for certain errone ous managements of banking services where it involves low quality and diss atisfaction of consumers. This report analyses also the relation between the services that are provided by the banks with the purchasing behaviour of consumers, and how this is influenced by exterior factors. This relation is proved that it is a relation of interdependence. Also it is analyzed how th e knowledge and the learning of consumers influence their decisions. The consumer passes from various stages until taking the final decision for which bank it satisfies his needs. All these are the theoretical re search. In order to become ascertainment how much the strategies and services are applied in practice, and how much the services and the personne l of banks have developed, it becomes a research in 2 banks. The methods of questionnaire and interview are used about to achieve the practice research Finally the most important for an enterprise it is always to satisfy the needs of consumers in the biggest and desirable degree, but parallel to have an economic pr ofit. That will be a success for one bank.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleMix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.el
heal.titleMix Marketing of banks - The Greek reality.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζικό μάρκετινγ, μάρκετινγκ υπηρεσιώνel
heal.keywordbanking marketing, services marketingen
heal.advisorNameΜακρυγιωργάκης, Μάριοςel
heal.advisorNameMakrygiorgakis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)