Show simple item record

Requirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).

Dublin Core metadata

dc.creatorΡέκκα, Σταματίναel
dc.creatorRekka, Stamatinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:40Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:40Z
dc.date.issued2008-12-15T16:00:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5854
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑπαιτήσεις κριτηρίων μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).el
dc.titleRequirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).en

healMeta

heal.creatorNameΡέκκα, Σταματίναel
heal.creatorNameRekka, Stamatinaen
heal.publicationDate2008-12-15T16:00:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5854
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΑπαιτήσεις κριτηρίων μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).el
heal.titleRequirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚαρδάσης, Σταμάτιοςel
heal.advisorNameKardasis, Stamatiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)