Εμφάνιση απλής εγγραφής

Requirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡέκκα, Σταματίναel
dc.creatorRekka, Stamatinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:44:40Z
dc.date.available2016-03-15T16:44:40Z
dc.date.issued2008-12-15T16:00:57Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5854
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑπαιτήσεις κριτηρίων μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).el
dc.titleRequirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡέκκα, Σταματίναel
heal.creatorNameRekka, Stamatinaen
heal.publicationDate2008-12-15T16:00:57Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5854
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Finance and Insurance (Agios Nikolaos)en
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΑπαιτήσεις κριτηρίων μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM MODEL) και διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (CRM).el
heal.titleRequirements criteria for EFQM (EFQM MODEL) and customer relation management (CRM).en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΚαρδάσης, Σταμάτιοςel
heal.advisorNameKardasis, Stamatiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)