Η διοίκηση ολικής ποιότητας ως εργαλείο ανάπτυξης.
Total quality management as a development tool.

Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2011-05-19Συγγραφέας
Συντιχάκη, Χρυσή
Syntichaki, Chrysi
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας έχει υιοθετηθεί από επιχειρήσεις παγκοσμίως αποτελώντας ένα ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Η ποιότητα αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους ανταγωνιστικούς παράγοντες για τη μακροπρόθεσμη ικανοποίηση των πελατών. Ως εκ τούτου, η αποτελεσματική διοίκηση της ποιότητας των προϊόντων-υπηρεσιών, ξεκινάει από την αξιόπιστη και ακριβή μέτρηση της αντίληψης των πελατών για την ποιότητα.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες