Εμφάνιση απλής εγγραφής

Brand names.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒουρεξάκη, Θεοδώραel
dc.creatorVourexaki, Theodoraen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:45:54Z
dc.date.available2016-03-15T16:45:54Z
dc.date.issued2010-07-06T12:40:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5902
dc.description.abstractΜε την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και της επικοινωνίας μαζί με την ελεύθερη κυκλοφορία των αγαθών ενισχύθηκε ο ρόλος του εμπορικού σήματος. Η πληθώρα των καταναλωτικών αγαθών που παράγουν οι βιομηχανίες και η πολυάριθμη προσφορά υπηρεσιών καθιστούν αναγκαία τη διάκριση μεταξύ των προϊόντων και των υπηρεσιών που προέρχονται από διάφορες επιχειρήσεις. Έτσι τα σήματα κατέχουν ρόλο βοηθού στην αναγνώριση και την διάκριση των αγαθών μιας επιχείρησης από εκείνα μιας άλλης. Το σήμα αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια του επιχειρηματία. Εκτός το γεγονός ότι διακρίνει τα προϊόντα του από εκείνα μιας άλλης επιχείρησης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως διαφημιστικό μέσο για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά και να διατηρήσει τους παλιούς. Είναι όμως χρήσιμο και για τον καταναλωτή αφού του δίνει τη δυνατότητα να διακρίνει, χωρίς το κίνδυνο συγχύσεως, το προϊόν μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, καθώς και να λαμβάνει σημαντικές πληροφορίες για το προϊόν όπως π.χ. την προέλευσή του, την ποιότητά του κ.τ.λ. Τα είδη των σημάτων είναι ποικίλα και ανάλογα με διάφορα κριτήρια χωρίζονται σε κατηγορίες. Για την απόκτηση ενός σήματος, ο αιτών θα πρέπει να λάβει υπόψη του το νόμο 2239/1994 περί σημάτων, με τον οποίο θα μπορέσει να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του αλλά και τις υποχρεώσεις του όσο αφορά την αίτηση, την κατάθεση και τελικά την απόκτηση του σήματος που επιθυμεί.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο δικαίωμα στο σήμα (Είδη σημάτων, προϋποθέσεις κατοχύρωσης).el
dc.titleBrand names.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒουρεξάκη, Θεοδώραel
heal.creatorNameVourexaki, Theodoraen
heal.publicationDate2010-07-06T12:40:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5902
heal.abstractΜε την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και της επικοινωνίας μαζί με την ελεύθερη κυκλοφορία των αγαθών ενισχύθηκε ο ρόλος του εμπορικού σήματος. Η πληθώρα των καταναλωτικών αγαθών που παράγουν οι βιομηχανίες και η πολυάριθμη προσφορά υπηρεσιών καθιστούν αναγκαία τη διάκριση μεταξύ των προϊόντων και των υπηρεσιών που προέρχονται από διάφορες επιχειρήσεις. Έτσι τα σήματα κατέχουν ρόλο βοηθού στην αναγνώριση και την διάκριση των αγαθών μιας επιχείρησης από εκείνα μιας άλλης. Το σήμα αποτελεί σημαντικό εργαλείο στα χέρια του επιχειρηματία. Εκτός το γεγονός ότι διακρίνει τα προϊόντα του από εκείνα μιας άλλης επιχείρησης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως διαφημιστικό μέσο για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, να προσελκύσει νέους πελάτες, αλλά και να διατηρήσει τους παλιούς. Είναι όμως χρήσιμο και για τον καταναλωτή αφού του δίνει τη δυνατότητα να διακρίνει, χωρίς το κίνδυνο συγχύσεως, το προϊόν μιας συγκεκριμένης επιχείρησης, καθώς και να λαμβάνει σημαντικές πληροφορίες για το προϊόν όπως π.χ. την προέλευσή του, την ποιότητά του κ.τ.λ. Τα είδη των σημάτων είναι ποικίλα και ανάλογα με διάφορα κριτήρια χωρίζονται σε κατηγορίες. Για την απόκτηση ενός σήματος, ο αιτών θα πρέπει να λάβει υπόψη του το νόμο 2239/1994 περί σημάτων, με τον οποίο θα μπορέσει να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του αλλά και τις υποχρεώσεις του όσο αφορά την αίτηση, την κατάθεση και τελικά την απόκτηση του σήματος που επιθυμεί.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΤο δικαίωμα στο σήμα (Είδη σημάτων, προϋποθέσεις κατοχύρωσης).el
heal.titleBrand names.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσήμα, είδη, κατοχύρωσηel
heal.keywordsign, species, consolidationen
heal.advisorNameΜπίμπα, Μαρία-Εμμανουέλαel
heal.advisorNameMpimpa, Maria-Emmanouelaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)