Το marketing των τραπεζικών υπηρεσιών στο σύγχρονο περιβάλλον.
Marketing for banking services.
View/ Open
Date
2011-02-17Author
Χατζηαθανασίου, Αικατερίνη
Chatziathanasiou, Aikaterini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η δραστηριότητα του marketing ασκείται και κατευθύνεται από κάποιο χωριστό τμήμα της επιχείρησης. Το αρμόδιο τμήμα συντονίζει, ελέγχει, προτείνει και καταρτίζει εκείνη τη στρατηγική του marketing Που θα επιτρέψει στην επιχείρηση να πετύχει το βασικό σκοπό της. Η προσέγγιση των αναγκών του καταναλωτή από τις επιχειρήσεις μέσα στους ποικίλους παράγοντες της αγοράς γίνεται με την εφαρμογή μίας συγκεκριμένης στρατηγικής. Στη στρατηγική marketing, ειδικότερα πρέπει να καθοριστούν στόχοι σχετικά με τις πολιτικές του marketing mix, δηλαδή των πολιτικών για το προϊόν, την τιμολόγηση, τη διανομή και την προώθηση. Στο marketing υπηρεσιών αναλύονται και τρεις ακόμη μεταβλητές οι οποίες αρχίζουν από «p», οι άνθρωποι, οι διαδικασίες και το περιβάλλον. Η παροχή υπηρεσιών σε μεγάλο μέρος της αγοράς θεωρείται αδύνατη και γι’ αυτό μία επιτυχημένη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι στους ανταγωνιστές είναι η επιλογή ενός τμήματος της αγοράς και η αποκλειστική εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πελατών. Ο οξυμένος ανταγωνισμός έχει οδηγήσει τις τράπεζες στην παροχή ενός ευρέος φάσματος υπηρεσιών, σε αυτοματοποιημένες μεθόδους αναλήψεων, συγκεκριμένη τιμολόγηση για κάθε λειτουργία και εναρμόνιση υπηρεσιών με τις ξεχωριστές απαιτήσεις κάθε πελάτη με αποτέλεσμα τη διαφοροποίηση τόσο των χρηματοπιστωτικών μεσαζόντων όσο και των πελατών τους.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info