Εμφάνιση απλής εγγραφής

Strategic plan for green enterpreneurship.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒασιλάκη, Καλλιόπηel
dc.creatorΒασιλάκη, Μαρίαel
dc.creatorVasilaki, Kalliopien
dc.creatorVasilaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:47:34Z
dc.date.available2016-03-15T16:47:34Z
dc.date.issued2010-11-10T11:27:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5965
dc.description.abstractΗ επιχειρηματική δραστηριότητα είναι μια έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομία και τα μεγέθη που την διαμορφώνουν. Καθώς το οικονομικό περιβάλλον στις μέρες μας αλλάζει σχεδόν σε καθημερινή βάση, η επιβίωση των οικονομικών μονάδων που συμμετέχουν σε αυτό, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Πέραν των κλασσικών, όπως το μάρκετινγκ, οι οικονομίες κλίμακας, οι συμμαχίες, οι στρατηγικές κλπ. έχουν κινήσει το ενδιαφέρον και οι παράμετροι εκείνοι που σχετίζονται με το περιβάλλον, οι οποίοι έχουν πλέον τη δική τους βαρύτητα. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τον σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας με βασικό γνώμονα το περιβάλλον, κάτι που στις μέρες μας υιοθετείται από όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, τη γνωστή σε όλους «πράσινη επιχειρηματικότητα». Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια της στρατηγικής, τους παράγοντες που την προσδιορίζουν και τις εννοιολογικές της διαστάσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το στρατηγικό Management, την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων, τις σχολές προσέγγισης και τέλος στα ερεθίσματα που οδηγούν στην δημιουργία, αλλά και την διαμόρφωση του. Στην συνέχεια, εμβαθύνουμε περισσότερο και αναφερόμαστε στο μοντέλο του στρατηγικού Management, την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο βασίζεται ο σχεδιασμός του, τη διαμόρφωση της στρατηγικής, την υλοποίηση της και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο. Όλα αυτά τα οποία θα αναλύσουμε στα κεφάλαια που προαναφέρθηκαν, παρουσιάζονται με το πιο χαρακτηριστικό τρόπο στην μελέτη περίπτωσης μιας στρατηγικής «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας, την οποία και αξιολογούμε, παραθέτοντας τις δικές μας επισημάνσεις. Στην τελευταία ενότητα της προσέγγισης μας, παραθέτουμε τα συμπεράσματα μας για το θέμα της στρατηγικής ενός «πράσινου» επιχειρείν. Εκφράζουμε την γνώμη μας για την βιωσιμότητα του, οικονομική και κοινωνική, διότι δεν αρκεί μόνο να ακολουθούμε τις επιταγές των καιρών, αλλά θα πρέπει και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε να έχει την ωριμότητα να αποδεχτεί και να αφομοιώσει δημιουργικά τις αλλαγές .el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικό σχέδιο «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας.el
dc.titleStrategic plan for green enterpreneurship.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒασιλάκη, Καλλιόπηel
heal.creatorNameΒασιλάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameVasilaki, Kalliopien
heal.creatorNameVasilaki, Mariaen
heal.publicationDate2010-11-10T11:27:21Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5965
heal.abstractΗ επιχειρηματική δραστηριότητα είναι μια έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομία και τα μεγέθη που την διαμορφώνουν. Καθώς το οικονομικό περιβάλλον στις μέρες μας αλλάζει σχεδόν σε καθημερινή βάση, η επιβίωση των οικονομικών μονάδων που συμμετέχουν σε αυτό, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Πέραν των κλασσικών, όπως το μάρκετινγκ, οι οικονομίες κλίμακας, οι συμμαχίες, οι στρατηγικές κλπ. έχουν κινήσει το ενδιαφέρον και οι παράμετροι εκείνοι που σχετίζονται με το περιβάλλον, οι οποίοι έχουν πλέον τη δική τους βαρύτητα. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τον σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας με βασικό γνώμονα το περιβάλλον, κάτι που στις μέρες μας υιοθετείται από όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, τη γνωστή σε όλους «πράσινη επιχειρηματικότητα». Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια της στρατηγικής, τους παράγοντες που την προσδιορίζουν και τις εννοιολογικές της διαστάσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το στρατηγικό Management, την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων, τις σχολές προσέγγισης και τέλος στα ερεθίσματα που οδηγούν στην δημιουργία, αλλά και την διαμόρφωση του. Στην συνέχεια, εμβαθύνουμε περισσότερο και αναφερόμαστε στο μοντέλο του στρατηγικού Management, την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο βασίζεται ο σχεδιασμός του, τη διαμόρφωση της στρατηγικής, την υλοποίηση της και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο. Όλα αυτά τα οποία θα αναλύσουμε στα κεφάλαια που προαναφέρθηκαν, παρουσιάζονται με το πιο χαρακτηριστικό τρόπο στην μελέτη περίπτωσης μιας στρατηγικής «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας, την οποία και αξιολογούμε, παραθέτοντας τις δικές μας επισημάνσεις. Στην τελευταία ενότητα της προσέγγισης μας, παραθέτουμε τα συμπεράσματα μας για το θέμα της στρατηγικής ενός «πράσινου» επιχειρείν. Εκφράζουμε την γνώμη μας για την βιωσιμότητα του, οικονομική και κοινωνική, διότι δεν αρκεί μόνο να ακολουθούμε τις επιταγές των καιρών, αλλά θα πρέπει και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε να έχει την ωριμότητα να αποδεχτεί και να αφομοιώσει δημιουργικά τις αλλαγές .el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικό σχέδιο «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας.el
heal.titleStrategic plan for green enterpreneurship.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικό μάνατζμεντ, επενδυτικό σχέδιο, πράσινη επιχειρηματικότηταel
heal.keywordstrategic management, investment plan, green entrepreneurshipen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)