Διοίκηση ολικής ποιότητας και τραπεζικές εργασίες.
Total quality managementand banking.
View/ Open
Date
2010-10-14Author
Μπουλταδάκη, Γεωργία
Φραντζεσκάκη, Δέσποινα
Mpoultadaki, Georgia
Frantzeskaki, Despoina
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στην ποιότητα της τραπεζικής εργασίας, στους τρόπους σωστής διοίκησης του και στους τρόπους πραγμάτωσης τους με τη βοήθεια της διοίκησης ολικής ποιότητας, ως ένα σύγχρονο μέσο διοίκησης. Συγκεκριμένα το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον εννοιολογικό προσδιορισμό του μάνατζμεντ και την σχέση που έχει με αυτό η διοίκηση ολικής ποιότητας. Το δεύτερο κεφάλαιο, χωρίζεται σε τρία υποκεφάλαια τα οποία πραγματεύονται την έννοια της ποιότητας, της διοίκησης ολικής ποιότητας και την σχέση που έχει η ποιότητα με την τραπεζική εργασία. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στοχεύει στην ικανοποίηση του πελάτη η οποία ικανοποίηση σχετίζεται με την ποιότητα, την τιμή του προϊόντος και την εξυπηρέτηση που λαμβάνει. Οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι θα δημιουργήσουν ικανοποιημένους πελάτες, οι οποίοι με την σειρά τους θα αντιμετωπίζουν αναλόγως και τους εργαζόμενους με τους οποίους θα έρχονται σε επαφή. Ωστόσο η κινητήριος δύναμη πίσω από την ικανοποίηση των πελατών είναι η πίστη στις αρχές της ΔΟΠ. Η νέα φιλοσοφία της διοίκησης επιτρέπει την διαχείριση της ποιότητας «ολικά» (συνολικά), ώστε οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα. Οι τραπεζικές εργασίες είναι όλες οι πολιτικές, οι πρακτικές και οι διαδικασίες που εφαρμόζει ένας οργανισμός προκειμένου να προσελκύσει, να επιλεχθεί και να διαχειριστεί τους πελάτες τους. Μέσω της τραπεζικής εργασίας οι οργανισμοί στοχεύουν επίσης και στην ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών. (Charles N.Weaver Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, καθ. Μύρων Μ.Ζαβλάνος)
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info