Εμφάνιση απλής εγγραφής

Preparation of a business plan for a hotel.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡοσμαράκη, Ανναel
dc.creatorΧρυσουλάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorRosmaraki, Annaen
dc.creatorChrysoulaki, Aikaterinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:49:11Z
dc.date.available2016-03-15T16:49:11Z
dc.date.issued2009-07-08T11:50:51Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6034
dc.description.abstractΒασικά χαρακτηριστικά πολλών από τους ορισμούς της στρατηγικής είναι η φανερή ή λανθάνουσα αποδοχή του ορθολογικού προγραμματίσου (rational panning) ως βασική διαδικασία διαμόρφωσης της στρατηγικής μιας επιχείρησης. Δηλαδή, η επιχείρηση λαμβάνει υπόψη της το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον πριν καθορίσει την αποστολή της τους αντικειμενικούς της στόχους, τις στρατηγικές της επιλογές αλλά και τον τρόπο υλοποίησης και αξιολόγησης αυτών. Σύμφωνα με αρκετούς ακαδημαϊκούς η στρατηγική θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι ακολουθεί τα εξής τρία διακριτά στάδια: Διαμόρφωση - Υλοποίηση και -Αξιολόγηση και έλεγχο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για ξενοδοχειακή μονάδα.el
dc.titlePreparation of a business plan for a hotel.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡοσμαράκη, Ανναel
heal.creatorNameΧρυσουλάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameRosmaraki, Annaen
heal.creatorNameChrysoulaki, Aikaterinien
heal.publicationDate2009-07-08T11:50:51Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6034
heal.abstractΒασικά χαρακτηριστικά πολλών από τους ορισμούς της στρατηγικής είναι η φανερή ή λανθάνουσα αποδοχή του ορθολογικού προγραμματίσου (rational panning) ως βασική διαδικασία διαμόρφωσης της στρατηγικής μιας επιχείρησης. Δηλαδή, η επιχείρηση λαμβάνει υπόψη της το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον πριν καθορίσει την αποστολή της τους αντικειμενικούς της στόχους, τις στρατηγικές της επιλογές αλλά και τον τρόπο υλοποίησης και αξιολόγησης αυτών. Σύμφωνα με αρκετούς ακαδημαϊκούς η στρατηγική θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι ακολουθεί τα εξής τρία διακριτά στάδια: Διαμόρφωση - Υλοποίηση και -Αξιολόγηση και έλεγχο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΕκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για ξενοδοχειακή μονάδα.el
heal.titlePreparation of a business plan for a hotel.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΑναστασάκης, Ανδρέαςel
heal.advisorNameAnastasakis, Andreasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)