Εμφάνιση απλής εγγραφής

Market research.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαμπετάκη, Μαρίαel
dc.creatorΛουγιάκη, Μαρίαel
dc.creatorZampetaki, Mariaen
dc.creatorLougiaki, mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:49:50Z
dc.date.available2016-03-15T16:49:50Z
dc.date.issued2009-06-18T11:54:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6062
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της και τη φύση της στο χώρο των επιχειρήσεων. Αναλύσαμε τις μεθόδους με τις οποίες πραγματοποιείται η έρευνα αγοράς καθώς και τους τρόπους ερμηνείας των αποτελεσμάτων έπειτα από μια επιτυχημένη έρευνα αγοράς. Τέλος ακολουθεί η παρουσίαση των συμπληρωμένων από τους αρμόδιους ερωτηματολογίων με την ερμηνεία τους και τα συμπεράσματα μαςel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΈρευνα αγοράς.el
dc.titleMarket research.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαμπετάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameΛουγιάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameZampetaki, Mariaen
heal.creatorNameLougiaki, mariaen
heal.publicationDate2009-06-18T11:54:37Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6062
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μας είναι η έρευνα αγοράς και η παρουσίαση ερωτηματολογίων για την επιρροή της στο χώρο των καλλυντικών. Αρχικά αναφερθήκαμε θεωρητικά στην έρευνα αγοράς αναλύοντας την έννοια το ρόλο της και τη φύση της στο χώρο των επιχειρήσεων. Αναλύσαμε τις μεθόδους με τις οποίες πραγματοποιείται η έρευνα αγοράς καθώς και τους τρόπους ερμηνείας των αποτελεσμάτων έπειτα από μια επιτυχημένη έρευνα αγοράς. Τέλος ακολουθεί η παρουσίαση των συμπληρωμένων από τους αρμόδιους ερωτηματολογίων με την ερμηνεία τους και τα συμπεράσματα μαςel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΈρευνα αγοράς.el
heal.titleMarket research.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordέρευνα αγοράς, καλλυντικάel
heal.keywordmarket survey, cosmeticsen
heal.advisorNameΑναστασάκης, Ανδρέαςel
heal.advisorNameAnastasakis, Andreasen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)