Εμφάνιση απλής εγγραφής

Market types and industrial food: the case of super markets.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔρίτσα, Γεωργίαel
dc.creatorDritsa, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:50:00Z
dc.date.available2016-03-15T16:50:00Z
dc.date.issued2009-07-06T09:32:38Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6070
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στις εξελίξεις σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αυτό των σούπερ μάρκετ. Κίνητρο για την έρευνα και την σύνθεση της παρούσας πτυχιακής, αποτελούν οι συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν σε αυτόν τον κλάδο και κυρίως αν και κατά πόσο λειτουργεί αποτελεσματικά η συγκεκριμένη αγορά, κάτι το οποίο μας αφορά όλους μας ως καταναλωτές. Αρχικά αναφέρονται και αναλύονται οι διάφορες μορφές της αγοράς, όσον αφορά τον βαθμό ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων καθώς επίσης, αναφέρονται κάποιες θεωρητικές έννοιες και το νομοθετικό πλαίσιο περί προστασίας του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην ελληνική βιομηχανία και συγκεκριμένα στον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο λιανικό εμπόριο. Παρουσιάζεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ και δίνεται έμφαση στα στοιχεία εμπορικής πολιτικής τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ, καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν για την διατήρηση των μεριδίων τους στην αγορά έναντι του ανταγωνισμού. Ακολουθεί μια ενότητα σχετικά με τον ρόλο της Επιτροπής Ανταγωνισμού και μερικά από τα μεγαλύτερα πρόστιμα που η ίδια έχει επιβάλλει σε διάφορους κλάδους της βιομηχανίας αλλά και σε αρκετές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ. Τέλος εκθέτονται τα συμπεράσματα της εργασίας με βάση το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στο Νομό Ηρακλείου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜορφές αγοράς και βιομηχανικών τροφίμων: η περίπτωση των super market.el
dc.titleMarket types and industrial food: the case of super markets.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔρίτσα, Γεωργίαel
heal.creatorNameDritsa, Georgiaen
heal.publicationDate2009-07-06T09:32:38Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6070
heal.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει στις εξελίξεις σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, αυτό των σούπερ μάρκετ. Κίνητρο για την έρευνα και την σύνθεση της παρούσας πτυχιακής, αποτελούν οι συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν σε αυτόν τον κλάδο και κυρίως αν και κατά πόσο λειτουργεί αποτελεσματικά η συγκεκριμένη αγορά, κάτι το οποίο μας αφορά όλους μας ως καταναλωτές. Αρχικά αναφέρονται και αναλύονται οι διάφορες μορφές της αγοράς, όσον αφορά τον βαθμό ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων καθώς επίσης, αναφέρονται κάποιες θεωρητικές έννοιες και το νομοθετικό πλαίσιο περί προστασίας του ανταγωνισμού. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην ελληνική βιομηχανία και συγκεκριμένα στον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο λιανικό εμπόριο. Παρουσιάζεται ο κλάδος των σούπερ μάρκετ και δίνεται έμφαση στα στοιχεία εμπορικής πολιτικής τους. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται κάποιες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ, καθώς και οι στρατηγικές που ακολουθούν για την διατήρηση των μεριδίων τους στην αγορά έναντι του ανταγωνισμού. Ακολουθεί μια ενότητα σχετικά με τον ρόλο της Επιτροπής Ανταγωνισμού και μερικά από τα μεγαλύτερα πρόστιμα που η ίδια έχει επιβάλλει σε διάφορους κλάδους της βιομηχανίας αλλά και σε αρκετές επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ. Τέλος εκθέτονται τα συμπεράσματα της εργασίας με βάση το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στο Νομό Ηρακλείου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΜορφές αγοράς και βιομηχανικών τροφίμων: η περίπτωση των super market.el
heal.titleMarket types and industrial food: the case of super markets.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσούπερ μάρκετ, ελληνική επιχείρηση, λιανικό εμπόριοel
heal.keywordsuper market, Greek enterpise, retail tradeen
heal.advisorNameΞηρουχάκης, Φραγκίσκοςel
heal.advisorNameXirouchakis, Fragkiskosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)