Εμφάνιση απλής εγγραφής

Dynamic approach to capital structure of european maritime enterprises (oceanic shipping).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσιγκουνάκη, Ηράκλειαel
dc.creatorTsigkounaki, Hrakleiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:51:12Z
dc.date.available2016-03-15T16:51:12Z
dc.date.issued2014-07-18T13:51:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6130
dc.description.abstractΤο ζήτημα της καφαλαιακής διάρθρωσης των επιχειρήσεων, αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα προβλήματα της σύγχρονης χρηματοοικονομικής διοίκησης. Σύμφωνα με την οικονομική θεωρία, η κεφαλαιακή διάρθρωση, καθορίζει την αγοραία αξία και ουσιαστικά την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία,λαμβάνοντας υπόψη την σημαντικότητα του θέματος και παρακινούμενοι από τα διφορούμενα αποτελέσματα προηγούμενων εμπειρικών μελετών, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης της κεφαλαιακής διάρθρωσης των ευρωπαίκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων της ποντοπόρου ναυτιλίας. Επικεντρωνόμαστε στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, εξαιτίας του μεγάλου όγκου κεφαλαίων που απιτείται για την εύρυθμη λειτουργία τους, λόγω της εντάσεως του ενεργητικού που κατέχουν.Στόχος της παρούσας εργασίας είναι, κατ΄αρχάς ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τηνς κεφαλαιακή διάρθρωση των επιχειρήσεων και ο καθρισμός της θεωρίας της κεφαλαιακής διάρθρωσης που εςφαρμόζουν. Οι παράγοντες αυτοί, εξετάζονται μέσω δυναμικής ανάλυσης πάνελ δεδομένων και ειδικότερα, χρησιμοποιώντας την γενικευμένη μέθοδο των ροπών των πρώτων διαφορών σε ένα από τα δύο στάδια και της γενικευμένης μεθόδου των ροπών συστήματος εξισώσεων. Επίσης, χρησιμοποιούνται στατικά υποδείγματα, τα οποία εκτιμήθηκαν με τις μεθόδους των ελαχίστων τετραγώνων και της γενικευμένης και εφικτής μεθόδου των ελαχίστων τετραγώνων. Για την διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από τις οικονομικές καταστάσεςι 32 ευρωπαϊκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων εισηγμένων στο χρηματιστήριο για την περίοδο 2005-2010. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν, την εφαρμογή της θεωρίας της ιεράρχησης, ενώ αναδικνύεται η θετική σχέση μεταξύ υλικών περουσιακών στοιχείων, φορολογικών πλεονεκτημάτων πουπροκύπτουν από άλλες πηγές εκτός δανεισμού και του δείκτη δανειακής επιβάρυνσης. Επιπλέον παρατηρείται αρνητική σχέση μεταξύ μεγέθους, κερδοφορίας και δανεισμού. Τα αποτελέσματα της έρςυνας συνεισφέρουν στην βαθύτερη κατανόηση των αποφάσεων που λαμβάνουν οι ευρωπαϊκές ναυτιλιακές επιχειρήσεις, σχετικά με την κεφαλαιακή τους διάρθρωση. Το γεγονός αυτό κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό καθώς, αντιπροσωπεύουν έναν από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς βιομηχανικούς κλάδους.el
dc.description.abstractThe issue of capital structure of companies is one of the most debated problems of financial management. According to economic theory, capital structure determines the stock market value of firms and therefore their viability. In this paper, considering the importance of the issue and motivated by the conflicting results of previous empirical studies, we attempt the analysis of capital structure of the European Maritime Enterprises (oceanic shipping). We focus on shipping companies, because of the large volume of funding that claims their proper operation, due to the intensity of the assets held. The objectives of this research are firstly the identification of factors that affect the capital structure of European oceanic shipping and secondly the emergence of the dominant theory of capital structure they implement. The determinants of capital structure are examined through Dynamic panel data analysis and specifically with One step difference Generalized Methods of Moments, two step difference Generalized Methods of Moments and GMM in system. Also, we have used static models, fixed-effects and radom-effects models, which were estimated with OLS, GLS and FGLS method. For the survey we have used data from the financial statements of 32 listed European shipping companies for the period 2005-2010. The results suggest the prevalence of pecking order theory in our case, while a positive relationship arises between tangible assets and tax benefits, arising from sources other than borrowing and leverage. Moreover, we observe a negative relationship between size or profitability and debt. Our findings contribute to a deeper understanding of the decisions taken by European shipping on their capital structure. This fact is particularly important since they represent one of the major industries of Europe.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), MSc in Accounting and Auditingen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔυναμική προσέγγιση της κεφαλαιακής διάρθρωσης των ευρωπαϊκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων.el
dc.titleDynamic approach to capital structure of european maritime enterprises (oceanic shipping).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσιγκουνάκη, Ηράκλειαel
heal.creatorNameTsigkounaki, Hrakleiaen
heal.publicationDate2014-07-18T13:51:44Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6130
heal.abstractΤο ζήτημα της καφαλαιακής διάρθρωσης των επιχειρήσεων, αποτελεί ένα από τα πιο πολυσυζητημένα προβλήματα της σύγχρονης χρηματοοικονομικής διοίκησης. Σύμφωνα με την οικονομική θεωρία, η κεφαλαιακή διάρθρωση, καθορίζει την αγοραία αξία και ουσιαστικά την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Στην παρούσα εργασία,λαμβάνοντας υπόψη την σημαντικότητα του θέματος και παρακινούμενοι από τα διφορούμενα αποτελέσματα προηγούμενων εμπειρικών μελετών, γίνεται προσπάθεια ανάλυσης της κεφαλαιακής διάρθρωσης των ευρωπαίκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων της ποντοπόρου ναυτιλίας. Επικεντρωνόμαστε στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις, εξαιτίας του μεγάλου όγκου κεφαλαίων που απιτείται για την εύρυθμη λειτουργία τους, λόγω της εντάσεως του ενεργητικού που κατέχουν.Στόχος της παρούσας εργασίας είναι, κατ΄αρχάς ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν τηνς κεφαλαιακή διάρθρωση των επιχειρήσεων και ο καθρισμός της θεωρίας της κεφαλαιακής διάρθρωσης που εςφαρμόζουν. Οι παράγοντες αυτοί, εξετάζονται μέσω δυναμικής ανάλυσης πάνελ δεδομένων και ειδικότερα, χρησιμοποιώντας την γενικευμένη μέθοδο των ροπών των πρώτων διαφορών σε ένα από τα δύο στάδια και της γενικευμένης μεθόδου των ροπών συστήματος εξισώσεων. Επίσης, χρησιμοποιούνται στατικά υποδείγματα, τα οποία εκτιμήθηκαν με τις μεθόδους των ελαχίστων τετραγώνων και της γενικευμένης και εφικτής μεθόδου των ελαχίστων τετραγώνων. Για την διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από τις οικονομικές καταστάσεςι 32 ευρωπαϊκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων εισηγμένων στο χρηματιστήριο για την περίοδο 2005-2010. Τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν, την εφαρμογή της θεωρίας της ιεράρχησης, ενώ αναδικνύεται η θετική σχέση μεταξύ υλικών περουσιακών στοιχείων, φορολογικών πλεονεκτημάτων πουπροκύπτουν από άλλες πηγές εκτός δανεισμού και του δείκτη δανειακής επιβάρυνσης. Επιπλέον παρατηρείται αρνητική σχέση μεταξύ μεγέθους, κερδοφορίας και δανεισμού. Τα αποτελέσματα της έρςυνας συνεισφέρουν στην βαθύτερη κατανόηση των αποφάσεων που λαμβάνουν οι ευρωπαϊκές ναυτιλιακές επιχειρήσεις, σχετικά με την κεφαλαιακή τους διάρθρωση. Το γεγονός αυτό κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό καθώς, αντιπροσωπεύουν έναν από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς βιομηχανικούς κλάδους.el
heal.abstractThe issue of capital structure of companies is one of the most debated problems of financial management. According to economic theory, capital structure determines the stock market value of firms and therefore their viability. In this paper, considering the importance of the issue and motivated by the conflicting results of previous empirical studies, we attempt the analysis of capital structure of the European Maritime Enterprises (oceanic shipping). We focus on shipping companies, because of the large volume of funding that claims their proper operation, due to the intensity of the assets held. The objectives of this research are firstly the identification of factors that affect the capital structure of European oceanic shipping and secondly the emergence of the dominant theory of capital structure they implement. The determinants of capital structure are examined through Dynamic panel data analysis and specifically with One step difference Generalized Methods of Moments, two step difference Generalized Methods of Moments and GMM in system. Also, we have used static models, fixed-effects and radom-effects models, which were estimated with OLS, GLS and FGLS method. For the survey we have used data from the financial statements of 32 listed European shipping companies for the period 2005-2010. The results suggest the prevalence of pecking order theory in our case, while a positive relationship arises between tangible assets and tax benefits, arising from sources other than borrowing and leverage. Moreover, we observe a negative relationship between size or profitability and debt. Our findings contribute to a deeper understanding of the decisions taken by European shipping on their capital structure. This fact is particularly important since they represent one of the major industries of Europe.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), ΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτικήel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), MSc in Accounting and Auditingen
heal.titleΔυναμική προσέγγιση της κεφαλαιακής διάρθρωσης των ευρωπαϊκών ναυτιλιακών επιχειρήσεων.el
heal.titleDynamic approach to capital structure of european maritime enterprises (oceanic shipping).en
heal.typemasterThesis
heal.keywordδυναμική κεφαλαιακή διάρθρωση, θεωρία εξισορρόπησης, θεωρία ιεράρχησης, ευρωπαϊκή ναυτιλίαel
heal.keyworddynamic capital structure, trade off theory, pecking order theory, european shippingen
heal.advisorNameΑρβανίτης, Σταύροςel
heal.advisorNameArvanitis, Stavrosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)