Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effectiveness of advertising by the phone on the internet market and fixed telephony.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνυφαντάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΚιαγιά, Χαρίλειαel
dc.creatorΟδυσεάκη, Αθηνάel
dc.creatorAnyfantaki, Eirinien
dc.creatorKiagia, Charikleiaen
dc.creatorOdyseaki, Athinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:53:12Z
dc.date.available2016-03-15T16:53:12Z
dc.date.issued2013-01-29T12:37:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6215
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής μας ασχολήθηκε με την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω τηλεφώνου στην αγορά internet και σταθερής τηλεφωνίας. Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από δείγμα 130 ατόμων ανώνυμα. Με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συμπεράναμε ότι ήταν λιγότερο αποτελεσματική σε σχέση με τα άλλα μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, internet κ.α) και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι α) ο καταναλωτής προτιμάει να ενημερώνεται από κάποιο κατάστημα της περιοχής του β)δε θεωρεί το τηλέφωνο αξιόπιστο μέσο συναλλαγής γ)αναφέρεται στην ενοχλητική στάση του πωλητή απέναντι στον καταναλωτή για ενημέρωση πακέτων προσφορών.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω τηλεφώνου στην αγορά internet και σταθερής τηλεφωνίας.el
dc.titleThe effectiveness of advertising by the phone on the internet market and fixed telephony.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνυφαντάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameΚιαγιά, Χαρίλειαel
heal.creatorNameΟδυσεάκη, Αθηνάel
heal.creatorNameAnyfantaki, Eirinien
heal.creatorNameKiagia, Charikleiaen
heal.creatorNameOdyseaki, Athinaen
heal.publicationDate2013-01-29T12:37:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6215
heal.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής μας ασχολήθηκε με την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω τηλεφώνου στην αγορά internet και σταθερής τηλεφωνίας. Δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από δείγμα 130 ατόμων ανώνυμα. Με βάση τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συμπεράναμε ότι ήταν λιγότερο αποτελεσματική σε σχέση με τα άλλα μέσα ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, internet κ.α) και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι α) ο καταναλωτής προτιμάει να ενημερώνεται από κάποιο κατάστημα της περιοχής του β)δε θεωρεί το τηλέφωνο αξιόπιστο μέσο συναλλαγής γ)αναφέρεται στην ενοχλητική στάση του πωλητή απέναντι στον καταναλωτή για ενημέρωση πακέτων προσφορών.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω τηλεφώνου στην αγορά internet και σταθερής τηλεφωνίας.el
heal.titleThe effectiveness of advertising by the phone on the internet market and fixed telephony.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, κινητή τηλεφωνία, σταθερή τηλεφωνίαel
heal.keywordadvertising, mobile communication systems, fixed telephonyen
heal.advisorNameΝεονάκη, Φιλία-Μαρίαel
heal.advisorNameNeonaki, Filia-Mariaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)