Εμφάνιση απλής εγγραφής

Development strategies for Cretan traditional products.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιγουρτάκης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΤζωρμπατζάκης, Ελευθέριοςel
dc.creatorGigourtakis, Charilaosen
dc.creatorTzormpatzakis, Eleftheriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:53:40Z
dc.date.available2016-03-15T16:53:40Z
dc.date.issued2013-08-19T11:36:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6237
dc.description.abstractΟ σκοπός της εργασίας επικεντρώνεται στις στρατηγικές ανάπτυξης παραδοσιακών κρητικών προϊόντων. Παρακάτω θα τονιστούν, οι στρατηγικές θεωρίες που λειτουργούν παγκοσμίως για εξαγωγικές μονάδες. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους διαφοροποίησης του προϊόντος συσχετίζοντας και άλλες δυνάμεις της ελληνικής υπαίθρου, που παρακμάζουν στις αγορές, με σκοπό την ανάπτυξη και αξιοποίηση και άλλων μεριδίων αγοράς. Στόχος είναι η αξιοποίηση όχι μόνο των πηγών φυσικού πλούτου, που διαθέτουμε ως χώρα, αλλά και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που δυστυχώς μένει αναξιοποίητο στην ελληνική κοινωνία. θα γίνει προσπάθεια, πέρα από την ανάλυση διάφορων στρατηγικών, που μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση για την εξαγωγή ελαιολάδου, να εξαχθεί ένα συμπέρασμα για την καταλληλότερη στρατηγική. Επιπροσθέτως, θα διεξαχθούν συγκεκριμένες δοκιμές ανάπτυξης μιας υποτιθέμενης επιχείρησης εξαγωγής ελαιολάδου προσπαθώντας να εξαχθούν συμπεράσματα. Με τον τρόπο αυτό θα αναλυθεί σε βάθος και θα τεθούν προβληματισμοί, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά, για το πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Έτσι, βοηθώντας τον ίδιο μας τον τόπο και παράλληλα τους ίδιους μας τους εαυτούς θα συμβάλουμε στην ανάπτυξη της οικονομικής αλυσίδας. Αξιοποιώντας τον τόπο μας, σεβόμαστε τα ιδανικά, με τα οποία μεγαλώσαμε και δείχνουμε στους «επικριτές» της Ελλάδος ότι εμείς αξίζουμε να κατοικούμε και να απολαμβάνουμε τους καρπούς, που διαθέτει αυτό το πολύ μικρό αλλά και πολύ σημαντικό κομμάτι της γης. Διαφαίνεται λοιπόν, ότι είναι στο χέρι μας να μπορέσουμε να κρατήσουμε την εδαφική μας κυριαρχία, με τρόπους όχι πρωτόγονους, αλλά σύγχρονους. Έτσι θα παραδώσουμε υπερήφανα την κυριαρχία μας στους απογόνους μας με μέλλον και προοπτική.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων.el
dc.titleDevelopment strategies for Cretan traditional products.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιγουρτάκης, Χαρίλαοςel
heal.creatorNameΤζωρμπατζάκης, Ελευθέριοςel
heal.creatorNameGigourtakis, Charilaosen
heal.creatorNameTzormpatzakis, Eleftheriosen
heal.publicationDate2013-08-19T11:36:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/6237
heal.abstractΟ σκοπός της εργασίας επικεντρώνεται στις στρατηγικές ανάπτυξης παραδοσιακών κρητικών προϊόντων. Παρακάτω θα τονιστούν, οι στρατηγικές θεωρίες που λειτουργούν παγκοσμίως για εξαγωγικές μονάδες. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπους διαφοροποίησης του προϊόντος συσχετίζοντας και άλλες δυνάμεις της ελληνικής υπαίθρου, που παρακμάζουν στις αγορές, με σκοπό την ανάπτυξη και αξιοποίηση και άλλων μεριδίων αγοράς. Στόχος είναι η αξιοποίηση όχι μόνο των πηγών φυσικού πλούτου, που διαθέτουμε ως χώρα, αλλά και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού που δυστυχώς μένει αναξιοποίητο στην ελληνική κοινωνία. θα γίνει προσπάθεια, πέρα από την ανάλυση διάφορων στρατηγικών, που μπορεί να ακολουθήσει μια επιχείρηση για την εξαγωγή ελαιολάδου, να εξαχθεί ένα συμπέρασμα για την καταλληλότερη στρατηγική. Επιπροσθέτως, θα διεξαχθούν συγκεκριμένες δοκιμές ανάπτυξης μιας υποτιθέμενης επιχείρησης εξαγωγής ελαιολάδου προσπαθώντας να εξαχθούν συμπεράσματα. Με τον τρόπο αυτό θα αναλυθεί σε βάθος και θα τεθούν προβληματισμοί, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά, για το πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Έτσι, βοηθώντας τον ίδιο μας τον τόπο και παράλληλα τους ίδιους μας τους εαυτούς θα συμβάλουμε στην ανάπτυξη της οικονομικής αλυσίδας. Αξιοποιώντας τον τόπο μας, σεβόμαστε τα ιδανικά, με τα οποία μεγαλώσαμε και δείχνουμε στους «επικριτές» της Ελλάδος ότι εμείς αξίζουμε να κατοικούμε και να απολαμβάνουμε τους καρπούς, που διαθέτει αυτό το πολύ μικρό αλλά και πολύ σημαντικό κομμάτι της γης. Διαφαίνεται λοιπόν, ότι είναι στο χέρι μας να μπορέσουμε να κρατήσουμε την εδαφική μας κυριαρχία, με τρόπους όχι πρωτόγονους, αλλά σύγχρονους. Έτσι θα παραδώσουμε υπερήφανα την κυριαρχία μας στους απογόνους μας με μέλλον και προοπτική.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accountingen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων.el
heal.titleDevelopment strategies for Cretan traditional products.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordστρατηγικό μάνατζμεντ, παραδοσιακό προϊόν, προώθηση προϊόντωνel
heal.keywordstrategic management, traditional product, products promotionen
heal.advisorNameΣταματόπουλος, Θεόδωροςel
heal.advisorNameStamatopoulos, Theodorosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)